ja vooral het bovenlichaam en ook dat ze totaal niet in balans zit stoort me heel erg
horses1990
Geplaatst: 25-03-12 14:09
Ja oké maar goed we beginnen allemaal een keer met rijden, zoals ik al zei durfde ze er een half jaar geleden er nog niet eens op. Ze is ook pas 12 he. Ze krijgt wekelijks les, dus dat zal uiteindelijk wel verbeteren. Iedereen moet het ergens op leren...
Maar oke te lang bovenlichaam dus...bedankt voor je reactie Helaas hebben we niet het geld/ de tijd om een paard erbij te kopen...dus dat wordt dan voor haar geen rijden meer, gelukkig is ze ook helemaal weg van onze shet waarmee ze ment
nee oke maar goed wil ook niet mijn pony forceren en ik en mijn andere zusje passen er wel gewoon op. Maar mijn jongste zusje is gewoon zo extreem lang...weet ook niet hoe dat komt... dus ik en mijn zusje kunnen er gewoon op rijden, mijn jongste zusje kan ook nog gaan mennen hoor vind ze ook leuker (en als ze gewoon te groot is, waarom zou je dan je pony forceren terwijl ze ook gaan mennen?)
De laatste vind ik passen, de piny lijkt ee geen moeite mee te hebben ofzo, Alleen nog wel even dooroefenen met der zit.. (: haha, En tsja, als het nou een ander minder breed gebouwd paardje was, dan was hrt misschien iets anders, Maar hafjess zijn sterk hee! (:
Laatste past gewoon. En waarvoor zou zij er niet meer op mogen rijden, als een iemand zegt dat het niet past. En de rest allemaal wel. Je moet ook kijken of de pony er problemen mee heeft, uit balans etc. En haflingers zijn sterk
Haflingers zijn echt niet zo ontzettend sterk hoor...
Ik vind het passen, voor af en toe. Niet om iedere dag intensief mee te rijden. Veel/hoog springen zou ik ook niet doen. Als ze niet verder aankomt, kan ze er best af en toe op. En ja, we beginnen allemaal een keer met rijden, haar zit is nu nog rommelig maar dat gaat vast verbeteren. Als je je pony goed in de gaten houdt kan dit best zo nu en dan.
ik kan me moeilijk voorstellen dat ik voor de onderste te groot ben eigenlijk
EvilGirl
Geplaatst: 25-03-12 22:06
Op een hafje kun je "bijna"altijd wel rijden & als je paard er moeite mee krijgt merk je dat wel aan hem/haar. & Je ziet het ook duidelijk aan hem/haar