Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:16

ik hoop zo dat die elf bij de nieuwe collectie komt, maar wsl niet, want de schaduwversie daarvan gaat er niet uit, dus het zal wel bij die speciale ecitie blijven die tot nu dus alleen in duitsland uitkwam..

oliebollen zal ik morgen zeker niet eten, wij nemen er ook geen, en ik lust ze ook niet,
maar hopen dat ik morgen geen hoofdpijn meer heb, zodat ik aan de schleich kan
net wel heerlijk gereden, weer eens op Palm :)

marloesnatje alvast gefeliciteerd! ga het morgen wsl vergeten

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:09

MarloesNatje; Alvast gefeliciteerd! Haha, wat een mededeling "mensjes" ;)
PBL; Lust je dat echt niet? ik vind ze overheerlijk! :9 Maar ik hoop voor je dat je morgen beter bent.

K moet nu even weg want zit op een verjaardag (Saai) dat word dus ook gene schleichen.

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:18

Kijk! :)
Afbeelding
Eindelijk zijn mijn show kistjes klaar voor mijn limited editions..
Moet ze nog wel ophangen, maar wou het alvast even laten zien!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:24

Moet eerlijk toegeven, ik vind oliebollen ook smerig, veel te vet :o ik ben er ook 9 vd 10 misselijk van als ik ze eet...

Anyway, zonde dat jullie niet kunnen Schleichen (ik vind dat we contact op moeten nemen met Van Dale, schleichen hoort als werkwoord in het woordenboek...) krijgen jullie dan alles wel op tijd af? ik ben vanochtend nog even bezig geweest, en kan nu gelukkig wel weer even verder. Morgen ook nog alle tijd, ik heb toch een hekel aan vuurwerk dus dan kan ik rustig alle tijd voor mezelf nemen om te Schleichen :o

@Wiekenmeisje, het kan nog een paar dagen duren voordat ik klaar ben met je bestelling, maar ik wou je even laten weten dat ik er nu ook mee bezig ben :j ik vind je showkistjes erg leuk, ben je ook van plan om bij de anderen ook achtergrondjes erbij te maken, net zoals bij Satchmo?

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 00:25

@Pbl, hier nog één die niet van oliebollen houd :=. (Maar als t moet kan ik er met moeite nog wel één naar binnen proppen.

@Wiekenmeisje,
wat een leuke kistjes! Gaaf, zulke hangende kistjes met schleichejes erin :D. Doe je er ook nog een glasplaatje voor of zo iets? :P

Shettepret

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 09:19

Ik vind die kistjes echt geweldig!! Heel mooi!!
MarloesNatje: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Mooie afsluiter met al dat vuurwerk en champagne!

Ik ben nog steeds niet beter! |( Ik heb gelukkig een bloedhekel aan oud en nieuw dus het kan er ook niet mee zitten. Hoop dat ik wel zover ben dat ik kan Schleichen vandaag.

@ Telpeva, geen probleem. Ik wacht je pb rustig af!

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:03

Goedemorgen allemaal :P
Jammer dat je nog steeds niet beter bent Shet. Ik ga straks even na hoogeveen boodschapjes doen en dan meteen de winkel even induiken kijken na schleich je weet namelijk maar nooit.....

En oud en nieuw tsja bij ons is karbit schieten heel populair (men broer doet dat al jaren) en ik kijk vaak de grond staat dan te trillen onder je voeten hihi.

Trouwens heb shire hengst met staande manen gevonden voor 30 euries hopenlijk kan ik die winnen :D:D

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:41

@Telpeva Ik ga nog achtergronden erin maken! Moet nog ff bedenken wat, bij de LE met die kar wou ik doos achterkant erin maken!

@Stephaniexh Er zit al glas plaatjes voor! :) Kun je wel zien aan de schittering van het licht. Heb ik bewust gedaan zodat mensen ze niet aan kunnen raken en ze ook niet vies worden! :)

Ik ga vandaag denk ik nog ff een ophang systeem kopen, heb in totaal 9 kleine kistjes laten maken en 1 grote voor de LE met kar..
Zal wel weer een foto maken als het aan de muur hangt! :)

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:46

Stephaniexh schreef:
@Pbl, hier nog één die niet van oliebollen houd :=. (Maar als t moet kan ik er met moeite nog wel één naar binnen proppen.

@Wiekenmeisje,
wat een leuke kistjes! Gaaf, zulke hangende kistjes met schleichejes erin :D. Doe je er ook nog een glasplaatje voor of zo iets? :P

ja idd, met heel veel poedersuiker ;)
maar wij gaan voor vanavond lekker wafels maken, :9
bah ze zijn nu al flink aan het knallen, wat is daar nu leuk aan, gelukkig beginnen ze nu pas, heb ik toch lekker uit kunnen slapen,
dus is de hoofdpijn gelukkig weg..

de kistjes zijn idd leuk,
ik dacht idd al dat er glas voor zat, leuk..

ik hoop idd dat een van mijn creaties gaat lukken om op tijd af te zijn,
maar denk het wel, heb vandaag en morgen een hele dag
en dinsdag ook nog, wel opletten dat ik het dan voor 6 uur opstuur..

shettepret even nog een tipje, op je site staat volgende week dinsdag, mss even handig om de datum erbij te zetten, want anders is het altijd volgende week dinsdag..
en hopen dat je je vandaag goed genoeg voelt om te schleichen..

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 10:53

Serieus? Dat is stom!! Ga ik het zo aanpassen!!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-11 11:58

ik vind oliebollen wel lekker maar niet meer dan 2 xD

ik kon helaas niet meer naar westerhuis want parkeerkaartje was op maar mn moeder wou wel nog perse naar de action }:0 heel flauw dus want toen hadden we geen tijd meer :(

wel 2 paar nieuwe laarzen! :Y)

gefeliciteerd marloesnatje! laat je weten wat je hebt gekregen?

haha, ik blijf nooit tot 10:30 in bed dus dacht mn pa dat ik ziek was, gevolg: ontbijtje op bed :9 hij denkt dus echt dat ik me niet lekker voel maar voel me prima }> lekker verwend worden xD

ik ben niet ziek maar wel moe :O beterschap iedereeen!

hier gelukkig ook geen vuurwerk, de buren hebben stallen vol koeien. alleen mn broertje van 6 heeft van die knalerwtjes maar daar heb ik geen last van :P

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:40

stephanie mijn prijsje is binnen :) ik vind hem echt heel leuk!
mijn hannover (die nog niet af is..) zal hem strx showen..

mijn moeder heeft nog kleine sluitinkjes gevonden, degene die shettepret gebruikt voor dr dekens,
ik zal binnekort gaan kijken wat ik er mee kan,
ik ga binnenkort mss ook een site aanmaken, waar ik de vorderingen van mijn repaint projecten op ga zetten..

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 12:48

iedereen beterschap, ook voor diegenen die doen alsof en dus lekker verwend worden. }:)

MarloesNatje: gefeliciteerd met je verjaardag.

Die kistjes zijn idd leuk geworden. heb je ze zelf gemaakt?

mmh ook maar eens mn foto voor de wedstrijd opsturen. En misschien vandaag nog wat schleichen, de dag is gelukkig lekker lang.
Hier zijn ze wel al flink aan t knallen. Gevolg: konijnen en katten over de rooie en de paarden die de hele dag binnen moeten staan.
Dalijk maar even langs gaan.

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:03

Beterschap iedereen. :(:)
Wiekenmeisje; Leuke kistjes! Vooral die glasplaatjes erin. <3 misschien een idee om achtergrondjes uit te printen? en dan de mooiste eruit kiezen?
PBL; Leuk idee! als de site af is ga ik hem zeker weten volgen!

Mijn paarden moeten ook maar eens naar binnen voordat ze letterlijk het nieuwe jaar in "knallen" :)
Hier zijn ze ook volop aan het schieten met vuurwerk. Ik vind dr persoonlijk niks aan maarja..! Wat doe je eraan..? :P

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 13:26

Stephanie mijn prijs is ook binnen! Hij is heel leuk en hij staat O'Connell prachtig!
Hij komt hem showen als ik weer wat beter ben.

Mijn pony's staan gewoon lekker in de wei. Ze zijn karbiet (hoe schrijf je dat?) aan het schieten maar het intresseert ze geen donder. Scheelt dat er 's zomers elk halfuur een gaskanon afgaat in de boomgaard naast de wei. Haal ze wel op tijd naar binnen vanwege de regen. Daar hebben ze toch een hekel!! Verwende nesten!! :=

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:16

Hmm, precies klokslag 10 uur begonnen ze voor ons raam al te knallen, ik rechtop in bed natuurlijk.... Dat was niet zo fijn. Ik hoop niet dat mijn schleich paarden te erg schrikken van het vuurwerk en wegloopenXD. stephaniexh, komt er snel weer een nieuwe wedstrijd en de foto's van de winnaars o je site? ik wil graag een keer meedoenXD

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:22

Als het goed is heb ik vandaag ook de Schwarzwälder LE met brandmerk gekocht! :)
Joepie!! Morgen plaats ik de bestelling voor de paarden voor 2012 :)
En zag dat er oon een nieuwe setjes is en nieuwe trailer en auto! :)

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:31

ECHT? LAAT ZIEN!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:32

waar zag je dat?
setje wist ik idd al, die staat een paar blz terug..

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:39

het is een rode pickupp truck en een iforwilliams achtige trailer komt in mei uit geloof ik

yliljeey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:42

Rosan2001 schreef:
Hmm, precies klokslag 10 uur begonnen ze voor ons raam al te knallen, ik rechtop in bed natuurlijk.... Dat was niet zo fijn. Ik hoop niet dat mijn schleich paarden te erg schrikken van het vuurwerk en wegloopenXD. stephaniexh, komt er snel weer een nieuwe wedstrijd en de foto's van de winnaars o je site? ik wil graag een keer meedoenXD

ja bij mij ook.
die worden nie bang hoor

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:48

staat dat dan ondertussen al op de officiele schleich site, ofzo?

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:52

yliljeey, nou, de mijne wel hoor! vooral mystique, mijn lippizaner hengst. Dat is net een mustang af en toeXD {:)

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:54

Ik zag hem op een duitse site staan..
En die Schwarzwälder LE met brandmerk laat ik wel zien als ik hem thuis heb! ;)
Duur grapje! :P Ha-ha..

Wij hebben 6 ijslanders thuis en die geven niets om dat vuurwerk en carbiet..
Zijn ze veel te nieuwschierig voor..

Ben nu bezig met LE die met die kar, als het af is zometeen doe ik wel ff een foto! ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 14:56

Shettepret heeft toch een wedstrijd nu, kunnen jullie daar dan niet aan meedoen? die is aanstaande dinsdag.

Ik hoop vandaag mijn repaint voor Shettepret's repaint wedstrijd af te hebben :):) ik vind hem zelf al erg leuk worden, kan niet wachten om een foto te plaatsen maar dat doe ik als hij af is!

offtopic, hier zijn ze al dagenlang vuurwerk aan het afsteken, ze trekken zich niks aan van tijden hierzo :P ergens heeft dat dan ook wel een voordeel, dan kan je er alvast een beetje aan wennen. En mijn huisdieren kijken niet eens op of om, al die knallen daar trekken ze zich niks van aan. Ik slaap er ook doorheen, ik heb echt lekker uit kunnen slapen vandaag :o