Elnsrl-> pastWendyP-> pastmariekjhe-> ja, maar een maatje groter staat denk ik beterOkielove75->past makkelijk
liekec schreef:Elnsrl-> pastWendyP-> pastmariekjhe-> ja, maar een maatje groter staat denk ik beterOkielove75->past makkelijkVind jij de shet passen? ( is niet aanvallend bedoeld!! )
PaardenliefJ schreef:liekec schreef:Elnsrl-> pastWendyP-> pastmariekjhe-> ja, maar een maatje groter staat denk ik beterOkielove75->past makkelijkVind jij de shet passen? ( is niet aanvallend bedoeld!! )Als zij het vind passen is eigen mening he
je zus moet wel iets meer rechtop zitten en haar beugels zeker een paar gaten langer als ze echt aan het dressuren is !maar past wel
wat een belachelijke reactie dat er geen sportfjord in terug word gezien . alles op deze pagina past!
k_m schreef:wat een belachelijke reactie dat er geen sportfjord in terug word gezien . alles op deze pagina past!waarom ?hij is gewoon ouderwets gebouwd niets belachelijks aan hoor ik zeg toch niet dat hij niet de sport in zou kunnen ?
En wij?Pony van een stalgenootje, vandaag even op gereden en gaat soms mee naar het bos Pony is 1.35m, ik 1.58m