ik ga binnenkort mijn shetlander namaken. maar ik zit te twijfelen of ik pastel ga gebruiken, dat heb ik namelijk nog niet. en ik vind het zonde eigenlijk om voor 1 x te kopen. niemand die ik ken heeft het. toevallig iemand waar je het voor een paar euro's kan halen? en als je acrylverf en pastel samengebruikt hoe moet je ddat dan doen?
Zowee_B
Geplaatst: 02-07-11 14:16
sorry mensen , ben er al een hele tijd niet meer geweest , die paardjes worden steeds mooier bonjoy : Ironic vind ik super gedaan !
mijn schleich paardjes zitten gewoon rustig op de plank
Stephaniexh
Geplaatst: 02-07-11 17:04
EskeGirl schreef:
Oké, verf van de action is flut .
Zijn er eigenlijk nog andere kleuren dan wit, zwart, rood en geel die je echt nodig hebt?
Hier ben ik er het niet helemaal mee eens. Bij mij hebben ze er: gebrande ombre, lichtbruin, zwart, geel, wit, huidskleur, blauw, rood, dus eigenlijk alle kleuren die je nodig hebt .
Maaargoed, net stad geweest & een haflinger ruin en cavia gekocht .
Haflinger ga ik customizen naar een fjord (dit zal heel lastig gaan worden met die manen ) & de cavia repaint ik naar mijn eigen cavia Zelf ben ik benieuwd of de haffie op een fjord gaat lijken en de cavia op mijn eigen cavia
Laatst bijgewerkt door xBueno op 10-06-22 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Robin_Rikkie
Geplaatst: 02-07-11 17:55
Ik heb een vraag. ik wil binnenkort mijn shet namaken. maar ik zit te twijfelen of ik pastel ga gebruiken. ik wil misschien nog wel een pony van mijn vriendin of nicht namaken maar om voor die 2 of 3 nou dure pastel te kopen. heeft er iemand een winkel waar je het voor een paar euro's kan krijgen? en als je acrylverf en pastel samendoet, hoe moet dat dan? moet je dan met pastel vernis kopen? kan dat ook met haarlak of niet?
MyLittleLove
Geplaatst: 02-07-11 17:56
Nou die nagellakremover hielp bij mij voor geen zak hoor.