Voor de mensen die willen repainten heb ik nog wel de dressuurmerrie staan, die heb ik zelf ook ooit geprobeert te repainten maar tis me niet gelukt...
pip12
Geplaatst: 28-05-11 12:01
heey, Dit is mijn laatste repaint, wat vinden jullie ervan?
groetjes Pip
Marritx
Geplaatst: 28-05-11 12:05
leuk mooi dat bont hoe hebben jullie die stallen gemaakt
Qua kleur bedoe je? Maar misschien moeten we met deze vragen naar het repaint topic gaan, tenzij we ze samen voegen, anders loopt het daar zo dood, en hier vol met repaints. Ala [HK] 1/ (Schleich) repainters! Wij repainten vrolijk door!
wist ook niet dat dat er was, dus heb daar even gepost maar mss is samenvoegen ook wel handig, anders loopt het hier mss dood..
SanneLeoni
Geplaatst: 28-05-11 13:48
Dit forum is ook gezelliger dan het repainters forum, soms duurt het een paar dagen voordat er gereageerd wordt!
Cyntje
Geplaatst: 28-05-11 13:48
Dan kunnen we denk ik beter dit topic gewoon laten lopen, dat andere is een HK en velen van ons vinden dat niet prettig omdat er immers ook al een HK is
HxSunlight
Geplaatst: 28-05-11 14:38
leuk hoor die bonte repaint
ik had mijn schleich paard op de grond laten vallen ik dacht dat zijn been er af lag maar gelukkig niet hij had niks ook geen beschadgigingen geen een krasje ik had dus een gelukje was wel even schrikken
Als ik bijv. een halster o.i.d. aan het maken ben, slaat mijn hart over als ze met hun koppie op de voet van de spiegel vallen, maar tot nu toe valt het wel mee . Ik heb het zadeltje afgerond wat ik voor de Percheronmerrie voor mijn zusje gemaakt hebt .
welk paard is het makkelijkst om als 1e de repainten? zeg maar voor de 1e x?
Eske_B
Geplaatst: 28-05-11 15:23
Jin159 schreef:
Kijk even een paar pagina's terug, ik het daar ook al gevraagd .
pip12
Geplaatst: 28-05-11 16:06
Jin159 schreef:
ik denk dat het niet zo veel uitmaakt welk model je neemt. maar de kleuren moet je wel oefenen. je kunt bijvoorbeeld beginnen met een schimmeltje of een zwart paard. de ogen zijn een van de lastigste dingen. het beste kun je ze eerst helemaal verven, de kleur die rond om de ogen zit. daarna met een heel dun kwastje het oog wit maken, daarna een bruine stip en als laatste de zwarte pupil.
veel succes!
Anoniem
Geplaatst: 28-05-11 16:11
Ik heb vanmiddag een fries paardje derbij gekocht, ze noemt Ytsje. Hoe maken jullie zelfgemaakte zadels vast? kan het ook met iets anders dan gespen? Moet je persé schleichruiters hebben of kunnen andere poppetjes ook? welke merk poppetjes dan allemaal.
Heb direct voor Ytsje een halster geknoopt. Ik maak altijd touwhalsters, gister had ik een mentuigje geknoopt, gewoon simpel: om de hals een touw, een touwtje over de rug en teugels eraan geknoopt.
ik kan de hannoveraan merrie krijgen voor 1,00 exclusief verzendkosten alleen hij mist wel een oor zal ik dat doen?
Eske_B
Geplaatst: 28-05-11 19:44
natasha1996 schreef:
ik kan de hannoveraan merrie krijgen voor 1,00 exclusief verzendkosten alleen hij mist wel een oor zal ik dat doen?
Ligt eraan... Koop een mooi, onbeachadigd paardje voor 5 euro meer, of wil je een paard dat een oor mist voor 5 euro minder?
Eske_B
Geplaatst: 28-05-11 19:47
Mijn collectie:
1.Shetlandermerrie 2.Shetlanderveulen 3.Shetlanderruin(wordt op dit moment gerepaint tot mijn verzorgShetlander, dat is wel een merrie) 4.Dartmoorhengst 5.Dartmoormerrie 6.Dartmoorveulen 7.TWH hengst 8.Haflingerveulen 9.Lippizanerveulen
Ik wil de Haflinger, Lippizaner, Pinto en Arabierenfamilie compleet hebben en de kar met pony. Dan zie ik wel weer verder wat ik koop.