xAylie schreef:& hoe groot ben je op die foto?
1,61
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Twilight1 schreef:in 1 van de vorige topics heb ik ook al gestaan, toen werd wel gezegd dat het past.
maar nu zit ik met een heel dilemma in mijn hoofd maar daar ga ik niet teveel over zeggen omdat er veel mensen op bokt zitten;)
Maar nu was mijn vraag ; ik kan zeker geen cm langer worden of ik ben te lang?
Ik ben 1.69 en iets meer als 50 kilo de pony is rond de 1.40 iets hoger denk ik.
minikatje schreef:Saartjuh_b schreef:Tegen mij zijden dat ik 1.80 werd, maar ben op de 1.68 blijven steken
ach, ik zou ook 1,78 moeten worden, maar helaas te weinig pindakaas
mijn vriend zou 1,70 worden en die zit nu ruim over de 1,80.
vertrouw er maar niet teveel op
acera1991 schreef:haha nou je moest eens weten hoeveel potten pindakaas in mn hele leven gegeten heb. Maar je wordt er echt niet groter op! Ik ben 1.58 gebleven :S

) past het misschien al niet meer, maar vertrouw er maar niet teveel op dat je precies zo groot word etc.
minikatje schreef:acera1991 schreef:haha nou je moest eens weten hoeveel potten pindakaas in mn hele leven gegeten heb. Maar je wordt er echt niet groter op! Ik ben 1.58 gebleven :S
kun je nagaan hoe erg het was als we niet al die pindakaas achterover hadden geslagen
power: op deze foto past.
flaver: hoe zwaar ben je??
mischien past het, mischien niet.
zonder foto's ga ik geen uitspraken doen
Flaver schreef:This een lang verhaal: maar is het kort mijn shet (93cm) heeft te weinig kracht en omdat ik veel men krijg ik een nieuwe als de DA zegt dat de mijne te 'slap' is. ma ik zou ook 1 à2 per week willen rijden, maar een dpony ofzo daar ben ik niet goed genoeg voor!

xAylie schreef:power ik geloof dat je het al een keer gevraagd hebt maargoed, denk dat het voor even nog wel zal gaan.
acera1991: ik twijfel, heb je misschien een betere foto met laarzen ofz, dan kunnen we ook beter je benen etc inschatten, vind het opzich nog wel gaan.
& minouesmee: tegen de tijd dat je 1.73 (of hoe groot je ookalweer zal worden) past het misschien al niet meer, maar vertrouw er maar niet teveel op dat je precies zo groot word etc.
Die foto is niet van mij XD Die is van Twilight1