Email; noxreason@live.nl
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLariss schreef:Ik wil graag op de hoogte gehouden worden, als ik kan wil ik meedoen met mijn haflinger, helemaal al komt er een categorie voor koudbloedjes
Email; noxreason@live.nl
Marije112 schreef:xMnOn schreef:Hee marije! ik wil denk wel meedoen ofzo..
Je kan je bijrijdstertje toch mee laten doen
Wat Yvonne zegt.
Niet de bodyprotector vergeten!
xLariss schreef:Met de cross, waar renen de pony's op?
Gras, zand?
Vjestagirl schreef:Die van mij is hoe dan ook opgefokt. Mevrouw denkt dat ze een arabiertje is... Het stoppen word moeilijker dan het rennen...
Ik gooi er de dag van te voren 5 kilo brok in... (ze krijgt gewoolijk n handje) moet je zien dat ze lopen kan
Vjestagirl schreef:Hahahahahahahahaha ik denk dat ze er dwars doorheen gaat...
lovelucky schreef:Alle fjorden en Tinker mensen hiero, ik kan uit ervaring vertellen (werk in de vakanties op een haflinger manege) dat op het moment dat je met zijn allen naast elkaar staat en de paarden een beetje opgefokt zijn, de haflingers de andere paarden eruit galloperen :-P
Widner schreef:lovelucky schreef:Alle fjorden en Tinker mensen hiero, ik kan uit ervaring vertellen (werk in de vakanties op een haflinger manege) dat op het moment dat je met zijn allen naast elkaar staat en de paarden een beetje opgefokt zijn, de haflingers de andere paarden eruit galloperen :-P
Dat is goed nieuwsMaar als ik hier in de buurt tegen 2 fjorden een wedstrijdje doe wint mijn haflinger meestal ook wel. Maar Fjordy (van Amber_ ) won bij de Ripse Paardendagen bijna van een Arabier