Ik heb dit topic vanaf het begin gevolgd en ook een keer gereageerd.. ik geloof dit wel maar ondanks al deze onduidelijkheid snap ik het niet meer wil iemand misschien uitleggen wat er nu aan de hand is?
natuurlijk wens ik je heel erg veel sterkte!! dit is gewoon te erg voor woorden dat dit heeft moeten gebeuren!!
ik heb net ook even in het profiel van rianne gekeken, en die penotti is idd erg klein voor een pony van 1.50m. daarbij komt dat de jaartallen idd niet kloppen, ze weet de rassen van de paarden niet. ik bedoel, als je een pony hebt, dan heb je op zijn minst een paspoort toch? daar moet dat toch ook in staan? en de schofthoogte ed? raar raar raar. ik hoop alleen dat dit niet verzonnen is, want dat zou zo ziek zijn!!!!!
ik twijfel ook, de pony lijkt sprekend op die we hebben gehad, maar dat kan dan ook echt toeval zijn, maar dat was duidelijk een shetlander, ook qua stokmaat, ik geloof dat hij rond de 108 cm was, maar het verhaal van haar kant is me te dubieus, is dit werkelijk gebeurd, wens ik je alsnog erg veel sterkte met je verlies, is het niet de waarheid, dan hoop ik niet dat je ooit in het echt een pony of paard verliesd, want dat is verschrikkelijk.
Ik hoop niet dat dit verzonnen is, want een paard verliezen is geen blije gebeurtenis. Misschien heeft dit meisje een tekort aan aandacht en probeert ze zo aandacht te krijgen? Als dit wel waar is verontschuldig ik mij natuurlijk maar ik denk dat het een grote leugen is....
Ik zal eens een foto zoeken waar ik ernaast sta, Penotti is nooit echt gemeten, heeft geen stamboekpapieren en mijn profiel zal ik nog eens nakijken op fouten. Maar dat sommigen zo penny-achtig reageren, dat vind ik nou echt verdrietig! Sorry hoor...
Maar.. Of ik je nou geloof of niet.. Ik snap één ding niet. Hij is twee weken geleden gestopt met eten.. En toen ging het veel beter.. Dus omdat het beter ging toen hij niet at, heb je hem twee weken ook niks laten eten. Geen DA erbij niks.. Mijn paard eet niet, maar doet het goed , dus hij zal wel op baterijen werken ofzo? En de Da zou toch sonde, infuus en Ziekenhuis adviseren neem ik aan.. Gr,
Ik lees dit topic ook al vanaf het begin mee, maar als ik dit zo lees betwijfel ik ook de echt heid van het verhaal. Er heeft nog nooit een paard 2 weken zonder eten gekunnen.
TS: als het wel waar is iig sterkte...
S_uus
blitzelover kun je mij ook pm'en? lees stil mee maar snap er echt de ballen van haha penotti blijkt dus van lisannes(is de naam? ) te zijn geweest ofzo en van wie was Blitz dan eigenlijk?
Oke, even het hele verhaal. Sinds Blitz is ingeslapen werd Penotti al veel lustelozer, Da erbij gehaald dus, en die gaf een middeltje. En daarna ging het dus 2 weken een stuk beter! En hij at dus wél, maar wel weinig, we gaven hem wel veel, maar hij at gewoon weinig, maar het ging wel steeds beter, hij ging steeds meer eten. Tot eergister dus, toen zakte hij ineens door zijn benen, Da erweer bij, hij kreeg ineens een terugval, en de Da voorspelde het slechtste. Hij kreeg wel een infuus! Maar die nacht is hij overleden, als hij het had overleeft maar het ging wel steeds slechter, had hij zeker naar de kliniek gegaan hoor! Zo een beetje duidelijk?
suusiejj: Blitz was mijn eigen paard, en Penotti van mijn zusje.
S_uus
deeiken,je hebt wel veel namen gehad, maar dat weet je zelf ook wel, of niet soms, je moet ermee ophopuden te liegen, veel mensen zijn echt hun eigen pony/ paard kwijtgeraakt doordat die echt is overleden,
TiggerLover, turbootje en voordat je deeiken hebt gekozen, heette je rianne_lotti.
genoeg om erachter te komen, dat je er een beetje in om praat, en blitz was toch van andere mensen?? staat in 1 van je accounts.
(Tiggerlover? die ken ik niet, zeker van mijn zusje)Turbootje is van mijn zusje, en die heeft nogal wat afgelogen op Bokt, dat Blitz niet van mij is, dat ze eigen pony heeft namelijk die van Slagharen. ed ed ed.
Mijn account was eerst Rianne_Lotti, maar toen was Lotti verkocht en heb ik mijn naam veranderd in de naam van onze boerderij, De Eiken.
Vind het ook een vreemd verhaal... Feit blijft wel dat Penotti een hele grote Shet was (want dat is wat ik op de foto in jouw profiel zie, een shetlander) met zijn 1.50m... En dat andere ponietje wat op 14-jarige leeftijd (of iets daar in de buurt) aan ouderdom is overleden...