tinkchester schreef:staat echt super ik het zou gelijk doen lekker origineel. commentaar krijg je toch altijd of je nu in het knalroze springt of niet.
Diegene die naast de kant staan weten het toch altijd het best.
je hebt echt helemaal gelijk!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
tinkchester schreef:staat echt super ik het zou gelijk doen lekker origineel. commentaar krijg je toch altijd of je nu in het knalroze springt of niet.
Diegene die naast de kant staan weten het toch altijd het best.
arabiandevil schreef:met mijn vorige pony sprong ik altijd in het vel roze er waren veel meer mensen op concours die met blauw,groen,rood enzv. waren.
volgens mij heb ik nog een foto in mijn profiel staan.
BrenBal schreef:arabiandevil schreef:met mijn vorige pony sprong ik altijd in het vel roze er waren veel meer mensen op concours die met blauw,groen,rood enzv. waren.
volgens mij heb ik nog een foto in mijn profiel staan.
Ik heb even naar die foto gekeken en er een roze hoofdstel bij gedacht, en ik vind het dan al een heel ander gezicht! Ik vind het heel leuk juist.
Maar ik ben dan ook een roze fan, en denk dat als je dit geheel in een andere kleur (blauw bv) had gezien je er vast minder commentaar op had gehad. Veel mensen zijn nu eenmaal niet gek op roze en vinden het te barbie achtig. En het blijft ook een feit dat veel mensen gewoon van zwart/wit houden, en dit gewoon het netste vinden staan. Ieder zijn eigen mening, maar wat zou de jury vinden??? Ik heb geen idee! (ik rijd dan ook geen wedstijden meer, dus ben er wat dat betreft helemaal niet mee bekent)
Maar zeker als het een oefenspringen is zou ik het gewoon eens doen, en dan de reacties afwachten.
Aan de hand daarvan kan je altijd nog beslissen of je je hiermee vaker wilt springen, of niet!
Veel succes trouwens met je wedstijd!

roxiie schreef:Je paard is niet van plastic neem ik aan? Ik vind dit echt TE barbie
Je moet het zelf weten, maar ik vind het echt lelijk!!
Het neemt trouwens niet weg dat ik dol op roze ben, hoor. 

sundance11 schreef:hey,
Ik vind het echt gaaf dat roze, zou er alleen wel bijpassende strijklappen bij doen, die bandages zijn niet zo.
Gaaf hoofdstel trouwens hoe kom je daar aan?

kimlovemaggy schreef:hicky schreef:pesoonlijk vind ik het rose leuk voor thuis, maar niet op wedstrijden...I'm Sorry..
Mee eens staat niet lelijk ofzo hoor maar gewoon voor wedstrijden zou ik het niet doen persoonlijk
nancy22 schreef:Het is misschien wel 'weer eens wat anders', maar ik zelf zou het niet zo snel doen denk ik, of het moet evengoed een netjes beeld geven. BR heeft witte dekjes met een roze randje, als je daar bijpassende peesbeschermers bij zoekt denk ik dat ik het persoonlijk iets subtieler (en dus mooier) vindt.Het neemt trouwens niet weg dat ik dol op roze ben, hoor.
Plaats je wel foto's?

!
Vooral doen. Ook dat roze hoofdstel; fantastisch! Het staat ook erg mooi bij de kleur van je paard. Veel succes, je krijgt in ieder geval aandacht!
Mizsz_Kitty schreef:waar ga je springen laura, wel doen hoor in het roze, staat jamilla super!

Denk dat je dan toch minder beoordeeld wordt op uiterlijk van paard...