toch denk ik wel dat deurne 1 van de betere opleidingen is op paardengebied in nederland...Maar denk er heel goed overna...niet iedereen neemt het ''veegdiploma'' uit deurne erg serieus
maar als je echt wil is er een weg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toch denk ik wel dat deurne 1 van de betere opleidingen is op paardengebied in nederland...Maar denk er heel goed overna...niet iedereen neemt het ''veegdiploma'' uit deurne erg serieus
maar als je echt wil is er een weg! 
ik heb overgins een eigen paard, maar ik heb nooit een officiele wedstrijd gereden. Dit ben ik wel van plan trouwends
Romykiki schreef:Dus als ik het goed begrijp moet je ook bij de opleiding management blablabla... je paard meenemen, en verplicht in een bepaalde klasse rijden?
Nou sorry, niet iedereen gaat ieder weekend concoursen af....
Dus als ik geen wedstrijden rijd, is deze opleiding dus al euh... afgeschreven?
Iemand die wil PB'en die ervaring heeft met deze opleiding? barst van de vragen

), maar, met een VWO diploma vind ik dat toch wel zonde als je er eigenlijk niets aan hebt, behalve lol.
Daar hebben ze weer liever geen mensen van Deurne daar weer niet van t STOAS of iets.. Ik vind het gewoon een leuke opleiding omdat als je op school bent theorie en praktijk gewoon door elkaar hebt.. Niet alleen maar theorie die je in een management opleiding zou krijgen.. Je bent hele dag bezig over de paarden en met paarden, theoretisch en praktisch. En dat is idd wat iedereen voor zichzelf moet weten! Sandra15 schreef:Ja met een VWO diploma zou het ook niet zo verstandig zijn om naar Deurne te gaan, kan je beter naar universiteit gaan!! Ik vind het belangrijk dat je doet wat je leuk vind en graag doet.. En via Deurne krijg je zowiezo ook al connecties, via stage of mensen op school..