Ben ik een pennymeisje??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:06

JoeyRosso schreef:
aerdenhout schreef:
Nog heel even dit, je hebt ook hele lieve pennymeisjes hoor.Dat zijn dan de meisjes die heel graag tutten met een paard of pony.Kusjes geven vlechtje hier vlechtje daar,borsteltje links en borsteltje rechts enz. enz. Deze meisjes zijn meer de moedertjes en over het algemeen hebben die ook niet zo'n eigendunk.Van deze pennymeisjes moeten er eigenlijk meer zijn,want dat zijn meestal ook de beste bijrijders.Ze staan altijd voor het paard klaar en ook als ze niet mogen rijden vinden ze het tutten net zo leuk.Jammer genoeg zijn er meer van de andere soort.

oooooooooh, zo'n "pennymeisje" heb ik als bijrijdster Haha! (leest geloof ik alleen niet de Penny). heeeelemaal geweldig. maar goed, ik heb ook een Pennypaard: een troetelpaard. hoe meer gefriemel en gefrunnik hoe beter. en roze strikjes: wauw, dan gaat hij helemaal mooi showen. alleen rijdt hij niet vaak andere paarden in. maar hij doet zich wel graag stoerder voor dan hij is. maar hij wordt bijna 15. zou het Penny-gehalte dan afnemen????

Ik heb ook z'on lieve verzorgster Haha! Cool
Ik was de verjaardag van mijn pony vergeten, ik had het haar 3/4 jaar geleden verteld, kom ik aan op de manege, staat ze daar compleet met wortel/muësli taart klaar.. tja dan word ik blij Haha! Bloos

Maxielover

Re: Ben ik een pennymeisje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:14

Ik denk dat iedere bokker begonnen is als penny, zo lang je geen irritante penny bent (geweest) vind ik dat niet iets om je voor te schamen hoor. Clown Ik ben het zelf ook geweest en ach, die Shetjes zijn toch volgens heel bokt nog steeds schattig ? Haha! Dus ach, zo lang de penny's niet irritant zijn, heb ik niks tegen ze !!! Lachen Sommige penny's zijn juist superlief... Lovers

LadyElmira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 10:27

Thokkadisje schreef:
Citaat:
Kenmerken van de Penny

* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.
-- Mijn tante van in de 30 doet dit ook, houd niet van paarden en is volgens haar gewoon grappig.

* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.
-- Als ik- paardenliefhebber zonder raar typtaaltje- de mogelijkheid zou vinden om dit te doen DOE ik dit ook, telt toch voor meer paardenliefhebbers of niet?

* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.
-- Ik denk dat groentensoep kippensoep moet zijn? En ik geloof toch dat dit van de oma's en opa's afkomen waar ook ik het zeker vandaan heb( ik hou van soep dus waarom niet).

* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.
-- Hebben ze hier dan de mogelijkheid toe? Met een eigen paard misschien maar als je verder leest staat er dat ze meestal veel verzorgpony's hebben..stallen zijn in de nacht meestal dicht.

* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.
-- Altijd fijn om een luisterend oor te hebben. Fijn om met iemand te praten wat misschien-- geloof het of niet-- wel heel gezellig kan zijn!
*
Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!
-- Ja heel raar inderdaad, dat er 'penny's' zijn die normaal kunnen rijden en toch ook houden van kippensoep bij een koudje.

* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.
--Wat moeten ze anders doen om zichzelf te verdedigen? Ik zou mezelf ook niet echt fijn voelen als ze mij een naam geven terwijl ik gewoon mijnzelf wil zijn.

* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.
-- En hoe noem je dan al die mensen die vlechtjes maken in de manen en staart tijdens wedstrijden? Dat zijn meestal ook normale mensen zonder rare typtaaltjes. Onee, dan telt het natuurlijk niet.

* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.
-- Dit klopt dan weer niet met wat je zometeen leest. Want er wordt verder in deze opsomming verteld dat ze alles zielig vinden.

* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.
-- bespaar je de moeite en neem iedereen zoals hij/zij wilt zijn, zich gedraagt en zich noemt.

* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.
-- Ik houd van soep, van lieve strikjes in een shet zijn manen, ik wil paarden redden als ik dat zou kunnen en ik ben een luisterend oor voor iedereen die iets kwijt wilt maar schrijf nooit 'liev'. oliebol, denk dat ik mijn taal maar moet aanpassen anders hoor ik er niet bij.

* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.
-- Achja, het nadeel van de computer is dat je door iedereen in de maling genomen kan worden..en dus vooral niet iedereen zomaar moet geloven. Groot vertrouwen heb je dus.. kijk uit anders ben je een penny!

* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.
-- Eigenlijk doen ze dat om te laten merken op wat voor manier ze hun zin bedoelen. 'Je bent saai' Haha! , 'je bent saai' Boos! . Het ene is een grapje en het andere is waarschijnlijk beledigend. HANDIG dus, die smileys.

Ik ben zó tegen al die namen en groepen waar mensen in horen. Want wat jullie nu eigenlijk bedoelen is dat de penny's kinderachtig zijn en jong. Maar heb je er wel eens aan gedacht dat ze misschien ook nog gewoon jong zijn? Jong en kinds..wat iedereen is geweest. En iedereen beleeft zijn jeugd op verschillende manieren, waar de zogenaamde verstandige mensen(dat moet dan jullie voorstellen) deze 'penny's' voor gek uitmaken. Dát is pas eens pennyachtig!

Ik ben benieuwd hoe mensen mij nu gaan noemen, want ik weet zeker dat jullie er weer met z'n allen tegenin gaan en dus weer je perfecte kinderachtige kant laten zien.

Gevonden in een ander topic Haha! hijs briljant Haha!

[b]

Xxjonique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:00

Nee meid! je bent dan echt geen penny meisje hoor!
Terwijl je jezelf zo vind voelen,
Ik hoor het ook zoo ontzettend vaak.,
JA, je paard gaat voor he! PENNYMEISJE!
Achja gewoon overheen lopen en doorgaan

Wij doen aan paardrijden en houden van onze paarden,
Die mensen weten niet hoeveel paarden voor ons betekenen!

xx

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:39

Dit is een topic uit 2007, dus wel erg antiek. Een slotje hier :)