Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Maar als jij bij je standpunt wil blijven vind ik dat best net zoals ik bij de mijne blijf. sylva schreef:Ik meld me ook als fan!!![]()
Geweldige boeken! Heb ze zelf alle 10 en lees ze ook vaak over, ze blijven leuk!![]()
Leuk dat nummero 11 eraan komt!
Als iemand mij site's o.i.d. kan geven waar alles duidelijk uitgelecht staat ben ik hier heel blij mee!
Ik wil graag TTouch leren, maar moet me er natuurlijk eerst in verdiepen..
Ook wil ik graag een join-up kunnen doen, maar de paarden waar ik vaak mee optrek hebben het eigenlijk niet nodig. Het kan wel altijd van pas komen, daarom wil het ook leren..
Ik wil me er zeker in gaan verdiepen.. 

Miss_Montana schreef:Wat versta jij onder het likken en kauwbewegingen maken van het paard? Voor de mensen die paardengedrag goed kennen zullen dat altijd tekenen van onderdanigheid blijven en onderdanigheid kan je alleen maar bereiken door iets te doen waar een paard of elk ander dier zich niet prettig bij voelt.

hoi schreef:join up en ttouch werkt erg goed bij het paard
als ik een eigen paard zal hebben doe ik dat zeker

Cassidy schreef:Ze is 11 jaar, laten we daar even rekening mee houden. Ik kijk normaal niet in de profielen maar deze heb ik wel gezien.

Cassidy schreef:Ze is 11 jaar, laten we daar even rekening mee houden. Ik kijk normaal niet in de profielen maar deze heb ik wel gezien.

tot nu toe dan he

_Marinke_ schreef:Ik heb geen zin om het helemaal door te lezen, maar ik ben voor de methode die Amy toepast. Alleen ik lees hier en daar ook wel dat als een paard onderdanig is daarvoor gestraft isAls iemand mij site's o.i.d. kan geven waar alles duidelijk uitgelecht staat ben ik hier heel blij mee!
Ik wil graag TTouch leren, maar moet me er natuurlijk eerst in verdiepen..
Ook wil ik graag een join-up kunnen doen, maar de paarden waar ik vaak mee optrek hebben het eigenlijk niet nodig. Het kan wel altijd van pas komen, daarom wil het ook leren..
Ik wil me er zeker in gaan verdiepen..
Dit het lievste over PM (pb), Want dit toppic is hier eigenlijk niet voor bedoelt..