Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lorelei schreef:ik had deze week toch maar weer een pad gekocht,ja ik kon het weer niet laten.ik heb een gekocht van harry's horse in de kleus raspberry,zelfde materiaal,en hele mooie kwaliteit.deze koste mij 24,95 de helft dus van een anky pad!
maxie schreef:lorelei schreef:ik had deze week toch maar weer een pad gekocht,ja ik kon het weer niet laten.ik heb een gekocht van harry's horse in de kleus raspberry,zelfde materiaal,en hele mooie kwaliteit.deze koste mij 24,95 de helft dus van een anky pad!
zag een foto in je profiel sta je toevallig op de woldijk met je paard?
jakary1511 schreef:Die raspberry van HH lijkt me ook mooi, alleen lijkt kleur iets anders dan op de gewone dekjes, doffer
lorelei schreef:jakary1511 schreef:Die raspberry van HH lijkt me ook mooi, alleen lijkt kleur iets anders dan op de gewone dekjes, doffer
ik heb het harry's horse pad in de kleur raspberry en de kleur is mooi helder
janinetjjj schreef:In de wintercollectie 2006/2007 willen ze roze doen geloof ik![]()
WHAAA>.. kan niet wachten
LadyLuna schreef:IK HEB NIEUWS OVER DE KLEUREN VOOR AANKOMENDE ZOMER & WINTER!
Hai Stephanie,
Je zult geduld moeten hebben tot augustus, want voor de winter komt er
een rose pad. Voor de zomer hebben we als nieuwe kleuren Coffee,
Lichtblauw, Aqua, Lichtgeel en Rood.
Best regards,
Met vriendelijke groet,
Monique van Dooren
The Tack Factory
T. (+31)413216051
F. (+31)413213532
M. (+31)620038278
www.anky.com
switchx schreef:Ik heb gehoord dat anky ook roze anky pads gaat produceren!
ReneéHertog schreef:Lemon, Kersenrood en Roze lijkt me wel vet voor een zwart paardje!Of Oranje als ze dat hebben ?
ReneéHertog schreef:
Lemon, Kersenrood en Roze lijkt me wel vet voor een zwart paardje!Of Oranje als ze dat hebben ?