Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
heb er niet echt een nodig want k zit redelijk goed vast op men paard en ook in de zomer moet dat toch kei warm zijn niet ??? maar als je er regelmatig afvalt is het mss wel beter dat je er een aandoetheb er niet echt een nodig want k zit redelijk goed vast op men paard en ook in de zomer moet dat toch kei warm zijn niet ??? maar als je er regelmatig afvalt is het mss wel beter dat je er een aandoetheb er niet echt een nodig want k zit redelijk goed vast op men paard en ook in de zomer moet dat toch kei warm zijn niet ??? maar als je er regelmatig afvalt is het mss wel beter dat je er een aandoet
)N0_Limit schreef:Jaa duur vind ik het ook,, met het geld kan ik wel iets beters kopen wat ik echt nodig heb

spirit001 schreef:;) heb er niet echt een nodig want k zit redelijk goed vast op men paard en ook in de zomer moet dat toch kei warm zijn niet ??? maar als je er regelmatig afvalt is het mss wel beter dat je er een aandoetheb er niet echt een nodig want k zit redelijk goed vast op men paard en ook in de zomer moet dat toch kei warm zijn niet ??? maar als je er regelmatig afvalt is het mss wel beter dat je er een aandoetheb er niet echt een nodig want k zit redelijk goed vast op men paard en ook in de zomer moet dat toch kei warm zijn niet ??? maar als je er regelmatig afvalt is het mss wel beter dat je er een aandoet
eetjuhhhh schreef:Heb er geen, ik zit best stevig, ben de afgelopen 5 jaar niet meer van een paard afgelazerd, ik heb het ook niet nodig met dressuur...
je weet maar nooit he 

Nadinetjuhh schreef:eetjuhhhh schreef:Heb er geen, ik zit best stevig, ben de afgelopen 5 jaar niet meer van een paard afgelazerd, ik heb het ook niet nodig met dressuur...
Nou ik zou dat niet te snel zeggenje weet maar nooit he
Maar ze zijn idd duur ik geloof dat die van mij ook iets van 100 euries was. Maar ja ik gebruik hem ook zeker. Met springen en cross heb ik hem altijd om. En zelfs met buitenrijdens soms. Vanwege rugproblemen.
) SdaphneS schreef:Nee, ik heb er geen.
Waarom niet?
Niet nodig.