Wat vinden jullie van een verzorgpony waar je.....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gaska

Re: Wat vinden jullie van een verzorgpony waar je.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 22:01

het zou wel leuk zijn als je op je verzorg paardje mogt rijden maar poetsen en wandelen is toch ook leuk!!!en anders zou je een andere erbij moeten zoeken en kijken of het daar wel mag...........een eigen paardje is daarom wel leuker maar een verzorg is ook leuk Pling

EvaSBB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 12:42

niet opletten!
jij hebt het tog leuk met die verzorgpony en daar gaat het om
of niet.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 13:10

EvaSBB schreef:
niet opletten!
jij hebt het tog leuk met die verzorgpony en daar gaat het om
of niet.

Jaa.. ik ben ook echt reuzeblij met haar, ik ken namelijk genoeg kinderen die met haar stopten omdat ze neit konen rijden.. Er was zelfs een verzorger die trok zich er niets van aan en reed haar gewoon, zonder zadel.. toen is ze een paar keer betrapt en kon ze oprotten..

maartjevO schreef:
Je kunt zoveel lol hebben zonder rijden!
Weet je vriendin dat jij niet op je verzorgpony mag rijden?

Ja, dat weet ze maar al te goed.. Ik heb het al heel vaak verteld, maar ze schijnt het nu te snappen dat het gewoon niet kán. Zij houdt ook superveel van haar pony, ik heb ook weleens op haar pony gereden, is echt een superbeestje, maar ik wil Pat ook voor geen goud kwijt.. Maar haar pony móét ook iedere dag zijn stal uit, want het is een sportpony. Als je m een dag niet rijd, explodeert hij de dag erna.. Maargoed, ze snapt het, en weet ook dat ik het niet erg vind. Ik rijd op de manege en kan ook altijd op Nikita rijden, de pony die bij Pattepatat staat.. Dus ja.. Ik heb niets te klagen, anders zoek ik wel een andere verzorgpony.. Maar ik blijf lekker Patty doen tot ze weggaat (ze gaan verhuizen) en daarna ga ik weer op zoek naar een verzorgpony, waar ik evt op kan rijden, maar dat moet niet van mij.. anders kan ik ook wel stoppen met Pat en dat doe ik niet..

Liefs Ilse

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:11

Ik kan ook niet meer op mijn verzorgshet rijden, maar dat vind ik helemaal niet erg, er zijn nog genoeg andere dingen te doen.
En ik houd veel te veel van haar om te stoppen met verzorgen Lovers

ik vind het echt super goed van je dat je haar toch blijft verzorgen, ook al kan je niet rijden OK dan!

Rachacha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 16:57

Ik heb ook een hele tijd een verzorgpony gehad waar ik niet echt op mocht rijden (rondjes stappen was het enigste), omdat ze al erg oud was. Maar dat intresseerde me niks en ik had de grootste lol daar altijd. Nu zou ik ook niet zo snel een verzorgpony nemen waar ik niet op mag rijden eerlijk gezegt, maar als jij je goed voelt met je paardje is dat prima Lachen

ikkie1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:39

heb ook 3 verzorg paardjes maar rij der ook nie op. Vind het ook niet erg. Er zijn nog zoveel andere dingen die je met ze kan doen. Ga heel vaak met rakker een stukje lopen langs de weg. Kan super leuk zijn hoor. En kan me niet boeien wat een ander der van zegt zolang ik het maar leuk vind. en dat vind ik. Dus ik zou me der niet zoveel van aantrekken als ik jou was.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 23:02

Ik heb wel een verzorgpony waar ik op kan rijden, en nog 1 waar ik niet op kan rijden. Ik heb al meerder verzorgpaarden gehad waar ik niet op kon rijden, ze waren te jong, maar ik heb en had er geen enkel probleem mee.
Ik kan en mag nu zo vaak rijden als ik wil, maar heb het al twee weken niet meer gedaan. Ik ben de enige die de pony rijd. Maar we hebben het gewoon te druk met andere leuke dingen Knipoog Lekker wandelen, losgooien, vrijspringen en lekker tutten Lachen

Maar rijden blijft heerlijk.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:53

Poeh dat vind ik kletskoek Waarom zou je niet kunnen genieten van je vz-paard/pony zonder erop te rijden Verward

In die 2.5 jaar dat ik Chip verzorgd heb, heb ik maar 6 maal op haar gereden ofzo... Maar dat zegt niks over het feit dat ik altijd zielsveel van haar gehouden en genoten heb Knipoog

Laat haar kletsen! Iemand die zoiets zegt heeft volgens mij geen hart voor het dier zelf!

Boesboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:05

heej

hallo ik ben hier nieuw op deze site Haha!

maar ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik niet op een verzorg pony mag rijden
het poetsen en al is toch ook leuk?
maar mag jij ook niet met die pony stappen anders zoou ik dat ook heel leuk vinden!!!

-xxx-jes rianne

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 21:00

Boesboes schreef:
heej

hallo ik ben hier nieuw op deze site Haha!

maar ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik niet op een verzorg pony mag rijden
het poetsen en al is toch ook leuk?
maar mag jij ook niet met die pony stappen anders zoou ik dat ook heel leuk vinden!!!

-xxx-jes rianne

Ja, ik mag stappen, mennen en eigenlijk alles behalve rijden zegmaar.. ik mag haar zelfs wassen, toiletteren, zolang ik haar maar heel houd Clown en dat doe ik ook wel!! En de eigenaresse weet dat ook..

Ik houd ook veel te veel van Patty om ermee te stoppen hoor Lovers Lovers

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 21:13

heej Haha!
wat is er nou erg aan? als je ponytje dan weg moet heb je er toch net zoveel verdriet van als je er nou wel of niet op mocht rijden, de band tussen jou en die pony maakt helemaal NIKS uit of je er nou wel of niet op rijd... wat gemeen van dat meisj!!

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 17:08

je kunt beter een goed karakter paard hebben dan eentje zonder leuk karakter waar je wel op kan rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:26

Ik snap echt niet dat rijden oh zo belangrijk is voor sommige mensen. Ik heb vroeger vz pony's gehad wara ik ook niet op kon rijden. Mar bleef er heen gaan. Nu heb ik zelf paarden en had ik een verzorgster die een uurtje kwam en in dat uurtje reed ze alleen maar. Ze haalde er nog niet eens een borstel overheen! Die heeft dus ook niet lang mijn paardjes verzorgt!
Nu heb ik een verzorgster en die mag rijden waar wanneer en hoe ze wilt! Maar zij doet verder ook ontzettend veel voor de paarden!

Astridhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:14

t is helemaal niet erg, een verzorgpony waar je alles mee mag.. pfff, wel leuk, maar je zegt 't al: elke dag zn stal uit? dat is ook niet meer leuk voor jou. ik heb ook al een boel verzorgponys gehad waar k niet op mocht rijden (nu toevallig). maar je moet ook zorgen dat t een beetje leuk blijft, en wat jij doet blijft altijd leuk:D

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 20:40

hmhm.. net wat jullie zeggen, ik zie het eigenlijk niet echt ( Bloos ) zitten om haar íédere dag te doen. kijk, ik houd superveel van haar, maar daar heb ik gewoon geen tijd voor en dan is de puf er zo vanaf. Dus nu kom ik er 1 of 2 keer in de week, en dan lekker leuke dingen doen. nu kan ze ook naast de fiets enzo.. ja, we hebben het leuk samen. Lachen

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 13:16

(*ik heb wel een eigen*) maar kan niet rijden ... (hij moet nog wachten hij nog te jong)
het is voor mij een goede leer periode Hoe zorg ik voor me paard!
als me ma ziek is moet ik om 6 uur op staan om hem te voeren ...
worme kuren geven... enzz..... en ik vind het verzorgen leuk zat!
ik mis het rijden niet .. ik rij zoms 7 weken helemaal niet... ,maar zie wel elke dag me paard! (Het is idd ook wel eens vervelend.. maar ik heb de keus gemaakt! )

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:42

nou sorry hoor je kan er tog ook andere dingen mee gaan doen..
bij ons op de manege kan je allen poetsen uitmesten een een klein stukje lopen..

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 15:45

een verzorg pony is idd om te verzorgen en als je het leuk kan hebben met een pony die je aaleen maar verzorgt waarom zou je je druk lopen maken om die opmerking van die vriendind??

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 10:53

Ik heb ook heel veel pony's verzorgt waar ik niet op mocht of kon rijden (vanwege zwangerschap ook) en vond ik ook erg leuk hoor, deed ik weer andere dingen mee

welshrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 20:16

Ik vind het wel leuk als je mag rijden heb een verzorgpony en daar mag ik op rijden maar ik poets hem ook lekker en wandel er soms mee

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 22:55

Ik mag op allebei mijn verzorgpaardjes rijden, iets waar ik erg blij mee ben. Lachen Natuurlijk doe ik ook wel eens wandelen of longeren voor de afwisseling, de ene keer vaker dan de andere keer.
Als het rijden wegens ziekte of ouderdom van de paarden niet meer zou kunnen, zou ik nog zeker wel komen om te wandelen en te poetsen enzo, daarvoor ben ik veel te veel aan ze gehecht. Lachen

Maar ik denk dat als ik dan opnieuw opzoek zou gaan naar een nieuw verzorgpaardje, dat ik dan wel zou willen rijden en als dat niet kan, dat ik het aanbod dan afsla. Bloos Ik denk dat dit komt omdat ik dan al teveel verwend ben geweest door de paardjes die ik nu doe.

Niki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 23:00

Het zou idd leuk zijn om te rijden, maar voor mij zou het absoluut geen vereiste zijn. Lachen
Er zijn ook nog zoveel andere leuke dingen die je kunt doen, lekker longeren en wandelen.
Ook kun je eens een keer met iets nieuws beginnen zoals VD, leuk voor jezelf & voor je paard Lachen

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 23:19

Niets mis mee! Je hoeft niet op een paardje te rijden om er erg veel plezier mee te beleven. En kunt intussen van alles leren over de verzorging. Lachen

xTamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 23:11

Het rijden vind ik niet zo belangrijk.
Het is natuurlijk wel leuk en je leert er veel van.
Maar zonder rijden kan je ook veel lol beleven en ook veel leren.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 23:12

haha dit topic is van 2 jaar terug Nagelbijten / Gniffelen Ik TeM zelf wel even Vork

ondertussen is de betreffende pony overleden, en verzorg (en rij) ik de andere pony.. (die verzorgpony die ik toen had is dus overleden)

heb idd 3 jaar lang, zonder te rijden, zo veel lol met ponylief gehad, eerste pony waar ik een échte band mee heb gevoeld.. volgende week zondag is ze een half jaar ingeslapen..

Dat klasgenootje heeft haar pony aan d'r zusjes gegeven, jongens bleken leuker..