Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iirrssjjee schreef:Kuggur schreef:
Nee, je noemde letterlijk de kans op dracht 50%. En dat is en blijft nonsens. En dat heeft geen fluit te maken met de hoeveelheid variabelen.
Officieel is het wel 50% kans.... Het is namelijk wel, of niet.
Net als dat je elke dag 50% kans hebt op regen. Het regent wel, of niet.
Zoolgangster schreef:Hier is de popcorn inmiddels op, morgen maar weer nieuwe halen.
iirrssjjee schreef:Het antwoord op de vraag is mijn paard drachtig? Heeft toch echt maar 2 uitkomsten; ja of nee.
En op de vraag van de titel, als je m volledig uitschrijft; Is mijn paard per ongeluk gedekt? zijn ook alleen dezelfde antwoorden mogelijk; ja of nee.
Yessy schreef:De kans op al die vier dingen is echt geen 50% per onderdeel. Dat valt onder de categorie ‘de kans dat je met een dobbelsteen 6 gooit is 50% want je gooit 6 of je gooit geen 6’. En zo werkt het niet in de wereld van de statistiek. De kans is groot dat de merrie en hengst gezond en vruchtbaar zijn, dus onderdeel 2, 3 en 4 zijn veel meer dan 50% per onderdeel. Staat of valt het met is er een succesvolle dekking geweest en over die kans kan je op basis van de informatie die er is echt niks zeggen.
Edit: oeps ik heb het sarcasme niet herkent, nevermind dan
Britt_xxx schreef:Zoolgangster schreef:Hier is de popcorn inmiddels op, morgen maar weer nieuwe halen.
Daar zou ik maar mee oppassen. Blijkbaar heb je bij ieder stukje popcorn 50% kans om te stikken. Zou ik niet gokken als ik jou was.![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst, ik zou het leuk vinden als je nog een berichtje plaatst TS.
Britt_xxx schreef:Zoolgangster schreef:Hier is de popcorn inmiddels op, morgen maar weer nieuwe halen.
Daar zou ik maar mee oppassen. Blijkbaar heb je bij ieder stukje popcorn 50% kans om te stikken. Zou ik niet gokken als ik jou was.![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst, ik zou het leuk vinden als je nog een berichtje plaatst TS.
![]()
iirrssjjee schreef:Ik vind het wel mooi dat iedereen denkt dat iedereen dit zo serieus neemt
Onali schreef:En dan heb je nog zoet vs zout
Pareltjes schreef:Ik acht de kans klein. Jonge onervaren hengst die nooit eerder gedekt heeft. Heeft hij uberhaubt de behendigheid gehad haar te penetreren en in hoeverre is het sperma van voldoende kwaliteit. Dat zal eerst goed op gang moeten komen. Gewoon afwachten je hebt de tijd..
Wat een sensatie hier allemaal zeg...