Ibbel schreef:Je bent een typische ruiter als je auto er uit ziet als een dependance van je zadelkamer én voerhok.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jesss_amigo schreef:Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)

Granoek schreef:Koper schreef:Je bent een echte grotewarmbloedruiter wanneer je mensen met een tinker/haflinger/fjord/ietswatgeengrotewarmbloedis meewarig aankijkt of minzaam toeknikt wanneer je een ruiter met zo'n paard tegenkomt in het bos.
Ik hoop echt dat jij de persoon met de tinker/haflinger/fjord bent en niet deze specifieke omhooggevallen grotewarmbloedruiter

Benthhh schreef:jesss_amigo schreef:Je bent een echte ruiter als je als kind zijnde heuse springparcoursen uitzette voor je hond (of jezelf hihi)
Wij deden het spelenderwijs, nu begint het bijna een topsport te worden
Ben je ook een typische ruiter als je niet ècht snapt (maar eigenlijk ook weer wel een beetje) dat zadeldekken ed niet in de wasmachine ‘van thuis’ gewassen mogen worden?
Loes1996 schreef:Granoek schreef:Ik geef mijn autoschouderdashboardklopjes wanneer hij aan het stoplicht als eerste vertrok
Dit doe ik ookIk beloon haar (hem?) sowieso wel vaak...mijn auto heeft ook een naam...Witje of Peugie..achjaa bekenden van mij zijn het inmiddels gewend
xZiva_ schreef:je bent een typisch paarden persoon als je op oudjaarsdag 's avonds thuiskomt in je stinkende paardenkleren, van top tot teen in de modder omdat ook de paarden gewoon verzorgd moeten worden op feestelijke dagen
ChiVet schreef:Je bent vriendinnen met typische paardenmensen als je mekaar uitlegt waar iets is aan de hand van de paarden die er in de buurt staan. "Het tuincentrum is links de straat in van waar die kleine welshjes staan." "Ohja, waarvan er één bruin is met een witte brede bles toch?"
Dit klopt inderdaad helemaal
yfkelover schreef:xZiva_ schreef:je bent een typisch paarden persoon als je op oudjaarsdag 's avonds thuiskomt in je stinkende paardenkleren, van top tot teen in de modder omdat ook de paarden gewoon verzorgd moeten worden op feestelijke dagen
En de een extra dikke stro laag geeft omdat het zo zielig voor ze is al dat vuurwerk
PeerAppel schreef:Je bent een echte ruiter als je gaat klikken om je hond door te laten lopen. (Inmiddels begrijpt hij het klikken dus)
maar die snapte het niet. Totaal geen oog voor dat ding dat langs haar zwiepte. Is ook normaal want ze is het niet aangeleerd hahaha, na een tijd zal ze het mss wel leren snappen