GabberGill schreef:Mowgli4 schreef:Is dit heppinn van KBK?![]()
[ [url=m/wnG7fx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WcGd1c.png]Afbeelding[/url] ]
Is toch leuk!
1 jaar en voor buitenrijden 5 sterren
Zelfs gevonden in het bos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FatCat schreef:Mss kunnen jullie zelf een centraal topic aanmaken waarbij je andere Bokkers alert maakt over gestolen fotos.
Prima dat TS wordt geattendeerd ivm copywrite, maar 5 pagina's is er toch over. Laat kinderen, kinderen zijn aub. Zeker de afbrekende reacties vind ik niet netjes. Hebben we niet allemaal stomme dingen gedaan als kind? Ik vond het bv leuk om als kind een hond te spelen, ben ik nu ook triestig?
GabberGill schreef:FatCat schreef:Mss kunnen jullie zelf een centraal topic aanmaken waarbij je andere Bokkers alert maakt over gestolen fotos.
Prima dat TS wordt geattendeerd ivm copywrite, maar 5 pagina's is er toch over. Laat kinderen, kinderen zijn aub. Zeker de afbrekende reacties vind ik niet netjes. Hebben we niet allemaal stomme dingen gedaan als kind? Ik vond het bv leuk om als kind een hond te spelen, ben ik nu ook triestig?
Inderdaad een reactie naar mijn hart. Ga het uitzoeken en indien je je foto's vindt meld het ze dan, maar zo samenklitten vind ik zelf erg triest. Ik geniet ervan en geef toe dit vroeger ook gedaan te hebben! Ik kan je vertellen dat ik er geen kwaad in zag toen. Ik snap dat vele waarde hechten aan foto's, maar deze Kids doen in ogen zoiets onschuldigs. Ik kan me er niet kwaad om maken in ieder geval.
Mando schreef:Denk dat TS iets anders in gedachten had toen ze dit topic in haar onschuld opende
Er gaat een wereld voor me open.
Hoe kom je erop om een nepmanege te beginnen.
Zag ook een vriendin voorbij komen ook maar even gevraagd deze foto te verwijderden.
FatCat schreef:Mss kunnen jullie zelf een centraal topic aanmaken waarbij je andere Bokkers alert maakt over gestolen fotos.
GabberGill schreef:Inderdaad een reactie naar mijn hart. Ga het uitzoeken en indien je je foto's vindt meld het ze dan, maar zo samenklitten vind ik zelf erg triest. Ik geniet ervan en geef toe dit vroeger ook gedaan te hebben! Ik kan je vertellen dat ik er geen kwaad in zag toen. Ik snap dat vele waarde hechten aan foto's, maar deze Kids doen in ogen zoiets onschuldigs. Ik kan me er niet kwaad om maken in ieder geval.
Anoniem schreef:Maar ik vind het wel belangrijk dat deze kinderen erop gewezen worden dat dit niet zomaar mag, en gewoon copyright schendig is van de fotograaf. En als er zichtbaar een persoon op staat heeft hij/zij ook nog is portretrecht, wat dus ook geschonden wordt.
Lig ik er wakker van of ben ik er boos om? Nee zeker niet, maar ik vind het ook niet de bedoeling dat kinderen gaan denken dat dit zomaar mag en kan
eldora1 schreef:![]()
Wie was deze fotograaf ookal weer? Tijdje terug was hier een topic van ..
[ [url=m/vJKS5A.png]Afbeelding[/url] ]