instagram (nep) maneges

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:07

GabberGill schreef:
Mowgli4 schreef:
Is dit heppinn van KBK? :')
[ [url=m/wnG7fx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WcGd1c.png]Afbeelding[/url] ]

Is toch leuk!

1 jaar en voor buitenrijden 5 sterren

Zelfs gevonden in het bos :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:07

Ik ben mijn merrie ook al vaker tegen gekomen...
Ook meestal shoot-foto's waarbij het logo weggeshopt is.

Dus ook ik wil graag getagd worden mochten jullie [naam] tegenkomen :D @fraaankaaa.v

eldora1

Re: instagram (nep) maneges

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:10

Deze is ook van een bokker..
Afbeelding

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:10

FatCat schreef:
Mss kunnen jullie zelf een centraal topic aanmaken waarbij je andere Bokkers alert maakt over gestolen fotos.

Prima dat TS wordt geattendeerd ivm copywrite, maar 5 pagina's is er toch over. Laat kinderen, kinderen zijn aub. Zeker de afbrekende reacties vind ik niet netjes. Hebben we niet allemaal stomme dingen gedaan als kind? Ik vond het bv leuk om als kind een hond te spelen, ben ik nu ook triestig?

Inderdaad een reactie naar mijn hart. Ga het uitzoeken en indien je je foto's vindt meld het ze dan, maar zo samenklitten vind ik zelf erg triest. Ik geniet ervan en geef toe dit vroeger ook gedaan te hebben! Ik kan je vertellen dat ik er geen kwaad in zag toen. Ik snap dat vele waarde hechten aan foto's, maar deze Kids doen in ogen zoiets onschuldigs. Ik kan me er niet kwaad om maken in ieder geval.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:12

Mowgli4 schreef:
GabberGill schreef:

Is toch leuk!

1 jaar en voor buitenrijden 5 sterren

Zelfs gevonden in het bos :j

Agh ja maar ik vind het echt humor. Onschuldige kinderfantasie ik geniet ervan

Anomien

eldora1 schreef:
Deze is ook van een bokker..
[ [url=m/w7JIfO.png]Afbeelding[/url] ]

Mmm ik mis de witte kol.. -O-
Naaah ik had een betere gejat :+

Mando

Denk dat TS iets anders in gedachten had toen ze dit topic in haar onschuld opende _O-

Er gaat een wereld voor me open.
Hoe kom je erop om een nepmanege te beginnen.

Zag ook een vriendin voorbij komen ook maar even gevraagd deze foto te verwijderden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:16

GabberGill schreef:
FatCat schreef:
Mss kunnen jullie zelf een centraal topic aanmaken waarbij je andere Bokkers alert maakt over gestolen fotos.

Prima dat TS wordt geattendeerd ivm copywrite, maar 5 pagina's is er toch over. Laat kinderen, kinderen zijn aub. Zeker de afbrekende reacties vind ik niet netjes. Hebben we niet allemaal stomme dingen gedaan als kind? Ik vond het bv leuk om als kind een hond te spelen, ben ik nu ook triestig?

Inderdaad een reactie naar mijn hart. Ga het uitzoeken en indien je je foto's vindt meld het ze dan, maar zo samenklitten vind ik zelf erg triest. Ik geniet ervan en geef toe dit vroeger ook gedaan te hebben! Ik kan je vertellen dat ik er geen kwaad in zag toen. Ik snap dat vele waarde hechten aan foto's, maar deze Kids doen in ogen zoiets onschuldigs. Ik kan me er niet kwaad om maken in ieder geval.

Maar ik vind het wel belangrijk dat deze kinderen erop gewezen worden dat dit niet zomaar mag, en gewoon copyright schendig is van de fotograaf. En als er zichtbaar een persoon op staat heeft hij/zij ook nog is portretrecht, wat dus ook geschonden wordt.
Lig ik er wakker van of ben ik er boos om? Nee zeker niet, maar ik vind het ook niet de bedoeling dat kinderen gaan denken dat dit zomaar mag en kan :)

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:16

Het boeid mij verder ook weinig. Maar om van mijn overleden pony's iets tegen te komen zou mij te ver gaan. En ook niet fijn voor de fotografen!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:17

Mando schreef:
Denk dat TS iets anders in gedachten had toen ze dit topic in haar onschuld opende _O-

Er gaat een wereld voor me open.
Hoe kom je erop om een nepmanege te beginnen.

Zag ook een vriendin voorbij komen ook maar even gevraagd deze foto te verwijderden.

Voor mij ook! Ik ben hier echt te oud voor. Deed ik vroeger aan Horse Tycoon. :')

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:18

I can't :')

Afbeelding

pradadaan

KimD schreef:
pradadaan schreef:

Ik heb er pas 1 gevonden.
Blijkbaar heb ik een winnaars paard :roll:
[ [url=m/N9T2q5.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QAXNWo.png]Afbeelding[/url] ]

Is ze al gedekt door Sultan? <<)

Nou ik ben benieuwd wat sultan er van vindt als hij er achter komt als er al een veulen in zit := :+

XxChelsey1xX

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:20

Toothless schreef:

[ [url=m/U7VepV.png]Afbeelding[/url] ]

Oh godd

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:24

Ik begrijp dat als volwassenen men het minder leuk vindt om je foto's tegen te komen (ook omdat het gewoon wettelijk niet mag) en ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn om mezelf met of zonder pony/paard tegen te komen, maar probeer het ook vanuit hun perspectief te zien. Natuurlijk moeten ze erop gewezen worden dat dit niet mag, maar de reacties zijn hier en daar wel wat hard. En dan met name over het spel zelf. Laat deze kinderen lekker fantaseren en creatief zijn (maar dan wel legaal natuurlijk ;) ). Het is niet nodig, imo, om hun spel zo af te kraken en belachelijk te maken :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:25

Toothless schreef:

:') :')

Waar zou ze naartoe zijn gegaan?

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:31

Ik sta gewoon perplex! :') Het betreft foto's, lieve mensen. Foto's van paarden. Niet van jullie kluis verstopt achter een schilderij met de code ernaast op de muur geschreven. :+
Spreek de personen in kwestie gerust aan als je het er niet mee eens bent. Maar echt, maak niet zo'n drama. :')

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:32

FatCat schreef:

GabberGill schreef:

Anoniem schreef:
Maar ik vind het wel belangrijk dat deze kinderen erop gewezen worden dat dit niet zomaar mag, en gewoon copyright schendig is van de fotograaf. En als er zichtbaar een persoon op staat heeft hij/zij ook nog is portretrecht, wat dus ook geschonden wordt.
Lig ik er wakker van of ben ik er boos om? Nee zeker niet, maar ik vind het ook niet de bedoeling dat kinderen gaan denken dat dit zomaar mag en kan :)

Natuurlijk is dat ok. Zie ook mijn eerste reactie. Maar dit gaat nu een heel stuk verder dan er "op wijzen". TS haar hele topic is overgenomen! En dan zitten er nog eens super afbrekende reacties bij...tja dat vind ik niet kunnen. Maak even een centraal topic aan dan.

FatCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:33

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:39

KimD schreef:
Toothless schreef:

:') :')

Waar zou ze naartoe zijn gegaan?

Doc pol :Y) :Y) Zag er bij 1 dat een paard naar dokter pol was gebracht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:41

Ondanks dat er uiteraard copyright op zit, vind ik het eigenlijk wel heel erg lief. :o

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:48

Ik vind het best creatief bedacht :') Desondanks horen ze natuurlijk niet foto's van anderen te gebruiken

eldora1 schreef:
:')

Wie was deze fotograaf ookal weer? Tijdje terug was hier een topic van ..
[ [url=m/vJKS5A.png]Afbeelding[/url] ]

Wendy Vonk is de fotograaf van deze foto (zie: https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1863238)

Rubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 21:57

Afbeelding
Ik ben mijzelf ook tegengekomen :') Foto is 3 jaar geleden gemaakt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:18

Tuurlijk sta ik er ook met Mn kop tussen. :’)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 22:19

KoudbloedKim schreef:
Ondanks dat er uiteraard copyright op zit, vind ik het eigenlijk wel heel erg lief. :o

Nou ik heb dat gevoel nou ook!