Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Dat is aan de westkant van de stad... dat is qua fietsen wel pittig als TS in nieuwbouw aan de oostkant komt te wonen. Dan is Glimmen/Noordlaren beter te doen.
Shirley schreef:En het enige voordeel van gescheiden ouders is een dubbel aantal opa's en oma's!
Vraag een doorlopend voorschot op je rapportgeld en komende verjaardagen en je komt al een heel eind
Shirley schreef:Wat erg voor je
Dacht eigenlijk dat het allemaal nog vrij vers was, mede doordat je zus dat vertelde van die vier huizen...
Geen idee dat deze narigheid al zo lang sleept!
Ik duim in elk geval mee
Anne_Tiska schreef:Ehh tja hoe leg ik dit uit zonder jullie mijn volledige levensverhaal te geven... Het komt er eigenlijk op neer dat mijn vader enorm slechte dingen heeft gedaan in de vechtscheiding van mijn ouders, ik heb hem al 3 jaar niet gezien. (mijn eigen keuze!) Ik hoef ook verder geen contact met hem. (mocht je verdere uitleg willen, stuur maar een pb'tje.
Anne_Tiska schreef:Shirley schreef:Wat erg voor je
Dacht eigenlijk dat het allemaal nog vrij vers was, mede doordat je zus dat vertelde van die vier huizen...
Geen idee dat deze narigheid al zo lang sleept!
Ik duim in elk geval mee
dat geeft niet hoor, ik ben nu eenmaal deze situatie gewent. Die 4 huizen zijn allemaal over
Shirley schreef:Dan gaan we het er hier ook niet meer over hebben...vader is uit beeld en kan niet helpen, klaar!
Maar dan snap ik het nog steeds niet van die vier huizen