AlwaysH schreef:Bij mij omgekeerd, ik vind Esra leuker, die doet ook meer informatieve video's!
Vind ik ook !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:Bij mij omgekeerd, ik vind Esra leuker, die doet ook meer informatieve video's!
Fennadev schreef:@AlwaysH bij mij hetzelfde, de enigste persoon die mij nog iets leert is Rick van Think Like a Horse. Verder ben ik zelf op zoek naar iemand die instructies geeft over clickertraining en vd zodat ik zelf aan de gang kan met mijn shetjes.
Fennadev schreef:@Hippologic, wat mij vooral opvalt is bedelend gedrag nadat ie een click hoort, daarom probeer ik mijn shettie nu eerst voedsel weigeren te leren.
Fennadev schreef:Mijn shetlander werkt ook zonder de clicker voor me, hij kan zelfs wijken voor het been zonder clicker, maar voor steigeren etc lijkt t me wel handig. Steigeren kent hij, maar hij gebruikt t alleen in een speelse bui, dus als ie dan heeft geleerd dat een clicker betekent dat ie goed doet en een beloning krijgt, misschien kan ik hem dat dan op commando leren. Vooral het commando erbij pakken vind ik lastig, dus als iemand een goed kanaal heeft (liefste in het Engels, want ik vind Nederlands in filmpjes niet om aan te horen (persoonlijke mening)), graag.
TerraHowrse schreef:SindyKaya schreef:Jack loopt mee op de manege
Maar als dat alles is zou ik hem verkopen, zo kost het alleen maar geld.
maximepatser schreef:Alsof dat britt wat uitmaakt, die heeft geld zat
Heleennn schreef:Nou, je eerste paardje verkoop je niet zomaar héSnap best dat ze hem wil houden maar tegelijk ook sportief vooruit wil. Dat kan prima met Eve, en we weten natuurlijk niet hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Misschien gaat ze wel dagelijks langs bij Jack
TerraHowrse schreef:SindyKaya schreef:Jack loopt mee op de manege
Maar als dat alles is zou ik hem verkopen, zo kost het alleen maar geld.