Jammer dat het niet meer sneeuwde hier anders hadden we ook gelijk foto's gemaakt. Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze met mn telefoon gemaakt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jammer dat het niet meer sneeuwde hier anders hadden we ook gelijk foto's gemaakt. Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze met mn telefoon gemaakt

)

(ik weet dat er meerdere paarden zo vroeg al bereden worden, maar zelf schrik er nog altijd van aangezien ze pas echt volgroeid zijn met 6 jaar
)
Ninatjuh01 Kwaliteit van de fotos maakt niet uit, het is een herinnering en hopelijk een mooie dat is het belangrijkst 

Even voor de duidelijkheid, er is nog niemand op geweest hoor, hij heeft zelfs pas drie keer een longeersingel omgehad en ik neem er echt wel de tijd voor, hij is gewoon erg makkelijk vandaar dat ik denk dat het reeël is om er voor maart een zadel op te kunnen hebben liggen en hem daarmee te longeren.
Maar dat is pas voor als het weer lekker warm wordt!
.

) en knallen. Ik wil ook werken aan mijn angst die mijn vorige paard bij mij heeft voortgebracht. Ik heb dit opnieuw gekregen omdat er vorige week een incidentje heeft plaatsgevonden waarvan ik ging twijfelen. Dus ook daar wil ik aan werken.

Wel ben ik tevreden over hoe we hebben gereden daar!

).
) Citaat:het doel voor de maand januari isvertrouwen opbouwen door grondwerk kan nooit geen kwaadbeginnen met opbouwen om naar buiten te gaan
eerste lesje nemen
IsabelHx schreef:Bamii schreef:IsabelHx wat een prachtig paard en halster! Lekker knalroze
Dankje
mooi roze is niet lelijk haha. Om het helemaal leuk te maken is hij ook nog van een fluweel stofje
*nee niet doen, je hebt al te veel halsters, zometeen moet je er een 2e bij voor al die halsters)... Welk merk is het
spotterick schreef:Bamii Waarom mag je niet lessen in de bak die je nu gebruikt?
Bamii schreef:IsabelHx wat een prachtig paard en halster! Lekker knalroze![]()
Ik ben mijn doelen voor Januari vergeten zie ik, zal die nog even zo toevoegen.
Doelen voor Januari
-Dierenarts bezoekje voor inenting en mestonderzoek
- Hoefsmid bezoek, de ijzers gaan eraf
- Weer een bak vinden, ik mag helaas niet meer lessen in de bak welke ik nu gebruik
- Eerste les weer plannen als ik weer een 'lesbak' heb
Citaat:*nee niet doen, je hebt al te veel halsters, zometeen moet je er een 2e bij voor al die halsters)... Welk merk is het

)