Even voor de duidelijkheid, ik rijd deze pony niet meer. Kinderen rijden haar nu.
Waarom had ik haar zo lang gereden? Omdat het eenvoudig geen kinderpony was, zodra ze een kind zag en hoorde is ze ervan door gerent of heeft in het wild rondgeslagen. Ze had een trauma gekregen van kinderen, twee meisjes hadden haar verpest. (Gillen en paniekerig aan teugels trekken) Ze kon alleen keihard draven en zodra kinderen in de buurt kwamen was ze erg paniekerig en gevaarlijk.
Bij mij heeft ze langzaam aan honden, autos en kinderen mogen wennen.
Ik heb deze pony zo ver gekregen dat ze het heerlijk vind om met kinderen te knuffelen, ik heb haar een andere weg latwn zien.

Op deze fotos had ik mijn beugels te lang, dit was een momentopname. Ik heb helaas geen betere fotos.
Pony is 1.12m en volle schetlander.
Onderstaande een foto van mijn paard 1.62 en ik 1,60 en pony van 1.12m.
Deze foto om even een beeld te geven hoe groot ze is.

Nogmaals, deze pony rijd ik niet meer. Deze fotos zijn momentopnamens. Momentopnamens kun je niet veel aan zien, dan moet je in reallife erbij zijn.
Voor TS, te lang zoals mij klopt wel. Maar zwaar ben je niet.
Houd jou pony lekker in de gaten of hij het leuk vind en of het goed gaat.
Als je echt te lang wordt, en dat weet jij zelf als beste, dan doe je wat anders dan rijden.
En met les rijden, natuurlijk kun je er commentaar voor krijgen. Maar laat jouzelf niet onder drukken.
Voor nu pas je er prima op, voor later zoals jij zegt wanneer het niet meer gaat stop je met rijden.
ikzelf heb een mini van 72 cm waar ik zat mee doe :longeren,lange lijnen wandelen,joggen,vd,hele lange poetsbeurten.