guusjew schreef:Wat is ze toch leuk ik zou voor burrberry gaan
Gaan we doen! (:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lisaguus schreef:De foto's van zaterdag:
Toen we net op de manege aankwamen:
[ [url=m/brSzvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even buitenspelen giraff nadoen enzo:
[ [url=m/KJBeiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even poseren:
[ [url=m/7PqDpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rondje lopen:
[ [url=m/mOMVX6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YLNmeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het saaaaaaii:
[ [url=m/KostYs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net doen:
[ [url=m/8gkvU8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker galoperen:
[ [url=m/WYu5fJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyKim schreef:lisaguus schreef:De foto's van zaterdag:
Toen we net op de manege aankwamen:
[ [url=m/brSzvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even buitenspelen giraff nadoen enzo:
[ [url=m/KJBeiR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even poseren:
[ [url=m/7PqDpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rondje lopen:
[ [url=m/mOMVX6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YLNmeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het saaaaaaii:
[ [url=m/KostYs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net doen:
[ [url=m/8gkvU8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker galoperen:
[ [url=m/WYu5fJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een beauty zeg !! en wat zijn jullie leheeuukk samen !![]()
Jullie gaan echt vooruit ! vind echt dat je haar heel netjes rijdt , zeker de ontspanning , echt perfect voor een jong diertje.
Hoelang ga je haar leasen ? en Ga je haar uiteindelijk ook kopen ? jullie zijn echt leuk samen , dan zou het echt een penny verhaal worden
Citaat:awhh bedankt!![]()
Ik heb nu een lease contract van 3 maanden en die is dus per 1 juni verlopen we zitten zeker te denken om het contact 6 maanden te verlengen en haar in die tijd te gaan kopen!
Ik hoop ook echt dat het gaat gebeuren want ze is zo een leuk beestje!
LadyKim schreef:Citaat:awhh bedankt!![]()
Ik heb nu een lease contract van 3 maanden en die is dus per 1 juni verlopen we zitten zeker te denken om het contact 6 maanden te verlengen en haar in die tijd te gaan kopen!
Ik hoop ook echt dat het gaat gebeuren want ze is zo een leuk beestje!
Wat leuk zeg ! Goed idee ook , zo leer je haar ook kennen . Ja jullie zijn echt leuk samen , kunnen nog veel bereiken samen en leren van elkaar .
Ga zo door ! Blijf met veel plezier volgen en hoop dat jullie haar uiteindelijk kopen . Zo ook zonde zijn als ze een echte manege pony wordt om eerlijk te zijn
Sterretje90 schreef:Jullie zijn zo leuk samen!! En je gaat met sprongen vooruit! Netjes hoor meid!
altijd je hakken naar beneden doen haha. Let er ook goed op dat je teugels niet los gaan hangen, dan verlies je alle nagefelijkheid en dat is hartstikke zonde! En de laatste pas op dat je je handen niet naar beneden drukt. Hou ze netjes naast elkaar op mond breedte van je paard
Esther43 schreef:Bedankt voor de tips (:Wat rij je hem al netjes en vriendelijk! Ik heb alleen 3 kleine tips om nog iets beter te rijden.
Ik zie op sommige foto's dat je je hakken omhoog trekt, dan kun je helemaal geen been gevenaltijd je hakken naar beneden doen haha. Let er ook goed op dat je teugels niet los gaan hangen, dan verlies je alle nagefelijkheid en dat is hartstikke zonde! En de laatste pas op dat je je handen niet naar beneden drukt. Hou ze netjes naast elkaar op mond breedte van je paard
![]()
Erg mooie pony, denk dat hij nog mooier wordt als hij beetje meer vlees om zijn botten krijgt!
D