Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nanoukkie schreef:Ooh supermooie paardjes!
echt geweldig leuk!
en voor het tinkertje kan je toch ook doelen opstellen?:)
héél eerlijk zie ik niet echt verschil kwa bespiering..
Krijgt ze de juiste voeding? Train je doelgericht/ Heb je een instruceur?
Véél voorwaarts-neerwaarts rijden is trouwens altijd goed!
succces!
Spianne schreef:Januari Spirit & Rianne
Deze maand was onwijs nat waardoor ik niet zoveel met de pony's heb kunnen doen, ik heb Rianne welgeteld 2 keer geredenMaar we hebben ons prima vermaakt op de grond
Spirit
Begin januari heb ik voor het eerst in plaats van Rianne Spirit eens meegenomen naar de grondwerkles, zodat ik met hem ook iets zou hebben om naartoe te trainen. Hij pakte het heel leuk op dus dat was zeker een succes! Deze maand zijn we dus lekker bezig geweest met het grondwerken en we hebben veel gewandeld.
Rianne
Met Rianne heb ik ook grondwerk geoefend en als de bak een beetje te doen was heb ik met haar gespeeld in de bak. Van dressuur is het niet echt gekomen ivm de regen en sneeuw. Eind van de maand kreeg Rianne een ontstoken oog, maar dat gaat inmiddels gelukkig alweer de goede kant op.
Ook hebben we deze maand een trailer gekocht, en aangezien Rianne daar al niet meer op was geweest sinds ze 3,5 jaar geleden bij mij kwam moest daar mee geoefend worden. We zijn dus met de trailer naar familie gereden en hebben daar even over het erf gelopen. De trailerrit vond ze wel spannend maar eenmaal uit de trailer was ze best rustig en de terugweg was al een stuk relaxterIk ben van plan om als ik 18 ben voor m'n trailerrijbewijs te gaan zodat ik straks zelf met de pony's op pad kan
![]()
Ik hoop dat ik in februari wat meer dressuur kan trainen met Rianne. Half februari ga ik met haar een clinic rijden. Dat is een hele stap voor ons, maar het is een goede oefening omdat het bij m'n eigen instructrice is die weet hoe spannend we het allebei vinden. Verder hoop ik dat ik in februari een leuke verzorger vind voor Spirit en dat ik met hem wat meer kan oefenen aan de grotere vrijheidsdressuur kunstjes.
We hebben ons natuurlijk ook helemaal vermaakt in de sneeuw!
[ [url=m/kbY6Oo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amiigo schreef:Ik doe ook wel mee
Naam: Fay
Ras: kwpn
Leeftijd: 4
Doelen voor het eind vh jaar:
- alleen naar buiten kunnen
- punten hebben voor het L2 of L2 gestart zijn
- de rest zie ik wel wat dit jaar ons brengt!
[ [url=m/WmSlO7.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLeoniee schreef:Oeeh ik doe ook mee! Zal aan t einde van de maand mn bericht quoten met achter mn doelen of ik ze heb behaald![]()
Naam: Mareja van Steenbergen
Ras: Haflinger (elite, sport)
Leeftijd: 14
Onze doelen deze maand:
- Deze maand ons eerste M1 puntje te halen
- Onderlinge menwedstrijd na 4jaar niet voor de koets te hebben gelopen
- En vooral veel plezier maken en lekker genieten samen!
[ [url=m/wg2bur.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElineCath schreef:Heeee Franka![]()
Ik doe ook mee en plaats ook einde van de maand de foto('s)
Naam: Max van de Kollenburg
Ras: nrps
Leeftijd: 6
Doelen:
- Voor zijn 7e verjaardag (7 mei) L2 startgerechtigd te zijn.
- Voor het einde van het jaar M1 startgerechtigd te zijn.
- Voor het einde van het jaar minimaal één keer een officiële springwedstrijd rijden.