Skelet gevonden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 19:59

Tazzey schreef:
RaafSmits schreef:
Denk ook dat tazzey het eerder sarcastisch bedoelde.
Dénk ik hé??!! :j

:j

Gelukkig, ik dacht al! :')

Laura12

Re: Skelet gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 20:12

Het maakt de ponys niet minder leuk nee

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:20

Waar ben je precies bang voor? De man of de schuur zelf? Als je bang bent voor de schuur zal ik gewoon even door zetten, zeker als je de pony's wel leuk vind. Als je bang bent voor de eigenaar zal ik er eens met je ouders over praten en dan kijken of je nog wilt gaan. :)

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 20:27

Voor de eigenaar ben ik niet bang maar inderdaad wel voor de schuur en ik was net begonnen om de ponys aan te leren om mee te lopen en in de schuur te lopen tot dat ik die botten vond

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:28

Freya6 schreef:
Vroeger begroeven boeren hun dieren nog wel eens op hun eigen land geloof ik. Ik heb zo in het land van mijn verzorgpaard ook weleens een kaak van een paard gevonden.
Dat was toen ze de oude schuurtjes op gingen ruimen. (lees afbreken)
Dus dat zou het ook kunnen zijn geweest.

Brr, dit dus, bij ons liepen altijd kippen in de stal en dan sneuvelt er weleens een. Er komt a.s. februari een stal bij, dus moet er gegraven worden. Ben benieuwd wat ik tegen kom := :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:40

Maartje1990 schreef:
Ik ben vast een van de weinig die vanaf het begin begreep dat ts bedoelde dat ze de botten daar bij de eigenaar had laten liggen. Alleen doordat een paar Bokkers niet in staat zijn tot begrijpend lezen wordt ts beschuldigd van de boel verzinnen en dat ze haar verhaal verdraait.

Ts akelige gebeurtenis maar maakt het de pony's minder leuk?

Dat kon ik wel begrijpen, eerst zei ze dat ze de botten had laten liggen (wat leest als in het schuurtje laten) en daarna dat ze ze had meegenomen op de fiets en naar de eigenaar had gebracht en daar had 'laten liggen'

Dus door onvolledigheid is er verwarring ontstaan

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 20:47

Laura12 schreef:
Voor de eigenaar ben ik niet bang maar inderdaad wel voor de schuur en ik was net begonnen om de ponys aan te leren om mee te lopen en in de schuur te lopen tot dat ik die botten vond

Dan zou ik doorzetten. Nu het skelet weg is is er niks meer om bang voor te zijn daar (in principe). Neem anders een boekje mee en ga daar een paar uur zitten lezen waarschijnlijk ben er al snel van overtuigd dat er niks aan de hand is. Als je er met de pony's weer heen wilt moet je eerst zorgen dat je zelf niet bang meer bent, dat breng je over op de dieren en die zullen daar op reageren. Die reactie zorgt ervoor dat jij het gevoel hebt dat er iets niet klopt en dan kom je in een vicieuze cirkel. Je kunt er ook een keer met je ouders heen gaan als je het alleen te eng vind. :)

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 21:16

Haha mijn ouders zijn bang voor paarden

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:17

Laura12 schreef:
Haha mijn ouders zijn bang voor paarden

Geen vriendinnen die dolgraag een verzorgpony willen, of het leuk vinden mee te gaan?

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 21:19

Mijn vriendinnen kunnen ook niet altijd en de helft houd niet van paarden en het is denk ik ook niet leuk voor de ponys als telkens iemand anders mee komt

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:21

Kan je niet met die vriendin gaan die eerder ook mee was?

Juliette61

Laura12 schreef:
Mijn vriendinnen kunnen ook niet altijd en de helft houd niet van paarden en het is denk ik ook niet leuk voor de ponys als telkens iemand anders mee komt

Niet elke keer, gewoon een of twee keer, dat je weer veilig voelt daar!
En de pony's vinden het vast niet erg, liever een rustig mens met iemand anders, dan een bang mens, die ze kennen, maar zich op dat moment niet erg veilig bij voelen. :)

prugelpiet

Laura12 schreef:

Ik denk niet dat de pony's daar problemen mee hebben hoor :)

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:23

Dit is wel iets voor een penny spookverhaal! :D

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:26

MDJ schreef:
Dit is wel iets voor een penny spookverhaal! :D

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :') :') :') :') :j :j :j :j

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 21:34

Maar jij gaat dus elke dag, smorgens en savonds naar de paarden?

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 21:39

Ik ben nu nog niet geweest sinds ik ik die botten had gevonden maar dat kwam omdat ik het erg druk had en school gaat helaas voor zeggen ze :(

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:13

Batlow schreef:
Maartje1990 schreef:
Ik ben vast een van de weinig die vanaf het begin begreep dat ts bedoelde dat ze de botten daar bij de eigenaar had laten liggen. Alleen doordat een paar Bokkers niet in staat zijn tot begrijpend lezen wordt ts beschuldigd van de boel verzinnen en dat ze haar verhaal verdraait.

Ts akelige gebeurtenis maar maakt het de pony's minder leuk?

Dat kon ik wel begrijpen, eerst zei ze dat ze de botten had laten liggen (wat leest als in het schuurtje laten) en daarna dat ze ze had meegenomen op de fiets en naar de eigenaar had gebracht en daar had 'laten liggen'

Dus door onvolledigheid is er verwarring ontstaan

ze heeft nergens gezegd dat ze ze in het schuur/stal had laten liggen. Ze zei dat ze de botten naar de eigenaar had gebracht en in een andere post zei ze dat ze die ''daar'' had laten liggen. En daar was dúidelijk de eigenaar.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 22:29

Dus vandaag hebben ze geen eten gehad, zijn ze niet binnen of buiten geweest?
Ik heb het hele topic doorgelezen, maar ik blijf het een apart verhaal vinden.. Ook dat je ouders hier niks aan doen.. Van mij mocht m'n kind niet eens meer heen, ik wou eerst zelf verhaal halen en die botten wel eens zien..

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 09:15

Het zijn weidepony's die kunnen naar binnen of naar buiten als ze willen maar de ponys gaan nooit naar de schuur

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-14 09:16

Maarja met 14 moet je ook iets zelf kunnen oplossen en die man heeft zelf ook kinderen en mijn ouders ween waar hij woont

Skinfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 09:42

Laura12 schreef:
Wat zouden jullie doen als je dit overkwam?

Om op de echte vraag van de TS terug te komen,

Ik zou het tegen mijn ouders en de eigenaar vertellen, vragen aan de eigenaar waar dat veulen vandaan komt, en als hij het niet weet, of met een normale verklaring aankomt gewoon weer lekker die pony's verzorgen :j

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 10:48

Waar ben je precies bang voor dan? Het zal heus niet zo zijn dat je nu ineens de geest van dat veulen tegenkomt hoor :+
Gewoon gaan, misschien in het begin een beetje spannend, maar wat kán je overkomen?

Wat ik zou doen? Ouders vertellen, eigenaar inlichten en vragen hoe en wat, en als er geen een of ander creepy verhaal uitkomt gewoon weer naar stal gaan :D

W_Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 11:02

Ooit is dat kadaver op de 1 of andere manier daar belandt en blijven liggen/vergeten. En nu dus gevonden. :) Ik snap dat dat niet leuk was :j Maar wat is er verder nou feitelijk aan de hand?
Dat zegt toch niks over hoe deze pony's gehouden worden? Toen ik jong was, stikte het in de omgeving van "pony's waar nooit iemand kwam" Dat kwam vooral omdat de kinderen die dat zeiden, gewoon niet in de buurt waren wanneer er wel iemand kwam. Zelfs op pensionstallen zijn er "mensen die nooit komen" maar feitelijk gewoon een drukke baan hebben en 's avonds laat komen. En waarom zou de veiligheid van TS in gevaar zijn?

TS ik lees dat jij nu denkt dat de pony's niet naar de schuur willen omdat ze "voelden" dat er een kadaver van een veulen lag. Dat is echt niet zo hoor. :n En dat veulen hoeft ook niet aan iets vreselijks te zijn overleden. Misschien wel gewoon dood geboren. Gewoon blijven verzorgen, je hebt gedaan wat je moest doen, namelijk de eigenaar van jou verzorgpony op de hoogte brengen. Laat het verder aan hem over en maak plezier met je pony's :)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 12:08

xLisaMaxime schreef:
Waar ben je precies bang voor dan? Het zal heus niet zo zijn dat je nu ineens de geest van dat veulen tegenkomt hoor :+
Gewoon gaan, misschien in het begin een beetje spannend, maar wat kán je overkomen?

Wat ik zou doen? Ouders vertellen, eigenaar inlichten en vragen hoe en wat, en als er geen een of ander creepy verhaal uitkomt gewoon weer naar stal gaan :D

Helemaal mee eens! :j :j :j