Tazzey schreef:RaafSmits schreef:Denk ook dat tazzey het eerder sarcastisch bedoelde.
Dénk ik hé??!!
Gelukkig, ik dacht al!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Freya6 schreef:Vroeger begroeven boeren hun dieren nog wel eens op hun eigen land geloof ik. Ik heb zo in het land van mijn verzorgpaard ook weleens een kaak van een paard gevonden.
Dat was toen ze de oude schuurtjes op gingen ruimen. (lees afbreken)
Dus dat zou het ook kunnen zijn geweest.
Maartje1990 schreef:Ik ben vast een van de weinig die vanaf het begin begreep dat ts bedoelde dat ze de botten daar bij de eigenaar had laten liggen. Alleen doordat een paar Bokkers niet in staat zijn tot begrijpend lezen wordt ts beschuldigd van de boel verzinnen en dat ze haar verhaal verdraait.
Ts akelige gebeurtenis maar maakt het de pony's minder leuk?
Laura12 schreef:Voor de eigenaar ben ik niet bang maar inderdaad wel voor de schuur en ik was net begonnen om de ponys aan te leren om mee te lopen en in de schuur te lopen tot dat ik die botten vond
Laura12 schreef:Mijn vriendinnen kunnen ook niet altijd en de helft houd niet van paarden en het is denk ik ook niet leuk voor de ponys als telkens iemand anders mee komt
Batlow schreef:Maartje1990 schreef:Ik ben vast een van de weinig die vanaf het begin begreep dat ts bedoelde dat ze de botten daar bij de eigenaar had laten liggen. Alleen doordat een paar Bokkers niet in staat zijn tot begrijpend lezen wordt ts beschuldigd van de boel verzinnen en dat ze haar verhaal verdraait.
Ts akelige gebeurtenis maar maakt het de pony's minder leuk?
Dat kon ik wel begrijpen, eerst zei ze dat ze de botten had laten liggen (wat leest als in het schuurtje laten) en daarna dat ze ze had meegenomen op de fiets en naar de eigenaar had gebracht en daar had 'laten liggen'
Dus door onvolledigheid is er verwarring ontstaan
Laura12 schreef:Wat zouden jullie doen als je dit overkwam?
xLisaMaxime schreef:Waar ben je precies bang voor dan? Het zal heus niet zo zijn dat je nu ineens de geest van dat veulen tegenkomt hoor
Gewoon gaan, misschien in het begin een beetje spannend, maar wat kán je overkomen?
Wat ik zou doen? Ouders vertellen, eigenaar inlichten en vragen hoe en wat, en als er geen een of ander creepy verhaal uitkomt gewoon weer naar stal gaan