Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Achja nu kan ik er wel om lachen
ArGieVai schreef:Oef, heeeeeeeel vaak gevallen....
Raarste val: Met pony over de kop geslagen, over een heuveltje gerold (met hem bovenop me) en toen hij op probeerde te staan is hij in mijn gezicht gaan staan... Oftewel een schedelbreuk, maar gelukkig niks ernstigs... Zowel ik als pony zijn er goed vanaf gekomen!
.
de pony stopte in galop opeens en hij bokte, en toen ben ik door het hek heen gevallen

Joycebunny schreef:Ik ben zo'n vijftien keer gevallen. Van de meeste paarden maar één keer maar toch het meeste van m'n leasepony van de manege. Dat was echt een draak en heb de grond op die twee jaar tijd dan ook héel vaak van dichtbij mogen zien
Heb niet echt een raarste val... Wel een pijnlijkste, van m'n vorige pony. Hij schrok, ging ervandoor, recht op de omheining af (zo'n ijzeren buizen met wat roest erop) en maakte vlak daarvoor een giga stop en een draai van 180°... Ik eraf, tegen de omheining met m'n onderrug vol op zo'n buis. M'n onderrug lag open en nu enkele jaren later zijn de zenuwen daar nog niet wat ze moeten zijn. Rug is ook ruim een jaar compleet gevoelloos geweest
DeEenhoorn schreef:Joycebunny schreef:Ik ben zo'n vijftien keer gevallen. Van de meeste paarden maar één keer maar toch het meeste van m'n leasepony van de manege. Dat was echt een draak en heb de grond op die twee jaar tijd dan ook héel vaak van dichtbij mogen zien
Heb niet echt een raarste val... Wel een pijnlijkste, van m'n vorige pony. Hij schrok, ging ervandoor, recht op de omheining af (zo'n ijzeren buizen met wat roest erop) en maakte vlak daarvoor een giga stop en een draai van 180°... Ik eraf, tegen de omheining met m'n onderrug vol op zo'n buis. M'n onderrug lag open en nu enkele jaren later zijn de zenuwen daar nog niet wat ze moeten zijn. Rug is ook ruim een jaar compleet gevoelloos geweest
Dus je kon kriebelen over je rug wat je wilde maar je had het niet door? Vreeeemd
voelde over een heel groot deel van m'n onderrug niets meer!
vooral van mijn shetlandertje vroeger.
) en reed de pony een aantal rondjes door de bak. Galoppeer ik een rondje, pony bokt, en ik vlieg met zadel en al in de bocht van haar af.
moest wel lachen toen.

en mijn raarste is dat ik erop zat zonder zadel en we een filmpje maakte (stilstaant), ze trok met der mond aan me schoen en toen gleed ik er zo af,
, helaas heb ik dat filmpje niet meer
Dus die begint te bokken.. Ik vlieg zo op zn nek, zat gewoon recht op, maar dan op zijn nek haha. T is maar dat hij zijn hoofd omhoog hield, anders was ik echt gevallen!