Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ging ook altijd op leuke liedjes zelf ''keuren'' maken
maakte ook altijd eigen hoofdstellen voor mensen van papier (het bit) en touw voor de rest
die deed ik dan zelf op en mijn broertje ging dan op me zitten
en mijn vader ging altijd op het bed met handen en voeten, ik erop, en dan helemaal heen en weer schudden! ik vond dat altijd ge-wel-dig!! en speelde ook met een touw om mijn buik en de ander hield hem dan vast op het schoolplein. en oko nog, ging ik op muziek heel hoog springen over 2 hoge stoelen met een stok erop, en soms nog kussens op de stoel om hem hoger te maken. hihi, en ik rende nooit, maar galoppeerde altijd
paardjeanouk schreef:ik ging altijd dresuur proeven kijken op de pc op groot scherm, en dan maakte ik van de woonkamer een ''bak'' en ging ik net doen alsof ik dat paard was. als hij in galop ging, ging ik in galop, ging hij in draf, ging ik ook in drafging ook altijd op leuke liedjes zelf ''keuren'' maken
maakte ook altijd eigen hoofdstellen voor mensen van papier (het bit) en touw voor de rest
en mijn vader ging altijd op het bed met handen en voeten, ik erop, en dan helemaal heen en weer schudden! ik vond dat altijd ge-wel-dig!! en speelde ook met een touw om mijn buik en de ander hield hem dan vast op het schoolplein
jaja, het is nog wat!
DestinyJoy schreef:paardjeanouk schreef:ik ging altijd dresuur proeven kijken op de pc op groot scherm, en dan maakte ik van de woonkamer een ''bak'' en ging ik net doen alsof ik dat paard was. als hij in galop ging, ging ik in galop, ging hij in draf, ging ik ook in drafging ook altijd op leuke liedjes zelf ''keuren'' maken
en mijn vader ging altijd op het bed met handen en voeten, ik erop, en dan helemaal heen en weer schudden! ik vond dat altijd ge-wel-dig!! en speelde ook met een touw om mijn buik en de ander hield hem dan vast op het schoolplein
jaja, het is nog wat!
zoiets deed ik ook! maar dan ging ik buiten in de straat een bak tekenen met stoepkrijt, en lazen mijn paarden-vriendinnetjes mijn proefje voor. dan ging ik hem dus ff oefenen
Een paar jaar geleden gebruikte ik mijn zus als een soort van cutting koe
totdat paardlief haar dus vól omver liep
(ze had niks, paard was er niet op gaan staan ofzo anders vond ik het nu niet grappig
)
helaas voor mij vond m'n verzorgpaard het toen nog leuk om achter mensen aan te rennen dus ik verloor ook nog altijd
melody7 schreef:Ik weet nog wel iets ergsEen paar jaar geleden gebruikte ik mijn zus als een soort van cutting koe
(ze had niks, paard was er niet op gaan staan ofzo anders vond ik het nu niet grappig
)
En wij deden ook vaak wedstrijdjes, zij rennen wij in galop ernaast en dan maar kijken wie sneller washelaas voor mij vond m'n verzorgpaard het toen nog leuk om achter mensen aan te rennen dus ik verloor ook nog altijd
![]()
Ohh en bij gebrek aan hindernis materiaal sprong ik over een longeerlijn... ik snap nu nog niet hoe ik op het idee ben gekomen ooit en ben héél blij dat het goed is afgelopen
)
NesxNas schreef:melody7 schreef:Ik weet nog wel iets ergsEen paar jaar geleden gebruikte ik mijn zus als een soort van cutting koe
)
En wij deden ook vaak wedstrijdjes, zij rennen wij in galop ernaast en dan maar kijken wie sneller washelaas voor mij vond m'n verzorgpaard het toen nog leuk om achter mensen aan te rennen dus ik verloor ook nog altijd
![]()
Ohh en bij gebrek aan hindernis materiaal sprong ik over een longeerlijn... ik snap nu nog niet hoe ik op het idee ben gekomen ooit en ben héél blij dat het goed is afgelopen
Wat is een cutting koe?
maar gewoon koeien drijven zegmaar, en ik gebruikte m'n zus daarvoor
Héérlijk om al die verhaaltjes lezen met een slecht begin en een goed, zoetsappig einde!
Vooral de fotoverhalen zijn leuk
(nu hoef ik dat niet meer zo nodig hahaha) en we hadden zelfs een 'paardenclub' < dat meisje was niet echt een paardenmeisje maar ze vond het wel leuk om mijn 'baasje' te zijn