Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tabaflab

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:12

Paardje spelen op het schoolplein,
Ik denk dromen van allemaal accesoires voor paarden.
Ik was (denk ik) niet zo heel erg gestoord.

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:19

oh dit vind ik leuk :+

was niet zo'n mega erge penny, maar gebruikte wel alles en iedereen als paard. inclusief mijn lieve opa :)
Afbeelding

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:23

mijn neef (6 jaar ouder) was altijd mijn paard. Altijd als we bij mijn opa en oma waren (huge tuin), ging ik altijd lopen zeuren dat ik weer paardje wou spelen _O-

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:24

ik ging altijd dresuur proeven kijken op de pc op groot scherm, en dan maakte ik van de woonkamer een ''bak'' en ging ik net doen alsof ik dat paard was. als hij in galop ging, ging ik in galop (en dan niet rennen maar dan ook echt galopperen) , ging hij in draf, ging ik ook in draf :') ging ook altijd op leuke liedjes zelf ''keuren'' maken :P maakte ook altijd eigen hoofdstellen voor mensen van papier (het bit) en touw voor de rest :') die deed ik dan zelf op en mijn broertje ging dan op me zitten :') en mijn vader ging altijd op het bed met handen en voeten, ik erop, en dan helemaal heen en weer schudden! ik vond dat altijd ge-wel-dig!! en speelde ook met een touw om mijn buik en de ander hield hem dan vast op het schoolplein. en oko nog, ging ik op muziek heel hoog springen over 2 hoge stoelen met een stok erop, en soms nog kussens op de stoel om hem hoger te maken. hihi, en ik rende nooit, maar galoppeerde altijd

jaja, het is nogal wat! :=
Laatst bijgewerkt door Weidemaatje op 16-11-13 18:32, in het totaal 2 keer bewerkt

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:28

paardjeanouk schreef:
ik ging altijd dresuur proeven kijken op de pc op groot scherm, en dan maakte ik van de woonkamer een ''bak'' en ging ik net doen alsof ik dat paard was. als hij in galop ging, ging ik in galop, ging hij in draf, ging ik ook in draf :') ging ook altijd op leuke liedjes zelf ''keuren'' maken :P maakte ook altijd eigen hoofdstellen voor mensen van papier (het bit) en touw voor de rest :') die deed ik dan zelf op en mijn broertje ging dan op me zitten :') en mijn vader ging altijd op het bed met handen en voeten, ik erop, en dan helemaal heen en weer schudden! ik vond dat altijd ge-wel-dig!! en speelde ook met een touw om mijn buik en de ander hield hem dan vast op het schoolplein

jaja, het is nog wat! *D

zoiets deed ik ook! maar dan ging ik buiten in de straat een bak tekenen met stoepkrijt, en lazen mijn paarden-vriendinnetjes mijn proefje voor. dan ging ik hem dus ff oefenen :o

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:29

DestinyJoy schreef:
paardjeanouk schreef:
ik ging altijd dresuur proeven kijken op de pc op groot scherm, en dan maakte ik van de woonkamer een ''bak'' en ging ik net doen alsof ik dat paard was. als hij in galop ging, ging ik in galop, ging hij in draf, ging ik ook in draf :') ging ook altijd op leuke liedjes zelf ''keuren'' maken :P maakte ook altijd eigen hoofdstellen voor mensen van papier (het bit) en touw voor de rest :') die deed ik dan zelf op en mijn broertje ging dan op me zitten :') en mijn vader ging altijd op het bed met handen en voeten, ik erop, en dan helemaal heen en weer schudden! ik vond dat altijd ge-wel-dig!! en speelde ook met een touw om mijn buik en de ander hield hem dan vast op het schoolplein

jaja, het is nog wat! *D

zoiets deed ik ook! maar dan ging ik buiten in de straat een bak tekenen met stoepkrijt, en lazen mijn paarden-vriendinnetjes mijn proefje voor. dan ging ik hem dus ff oefenen :o

haha _O-
Laatst bijgewerkt door Weidemaatje op 16-11-13 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:30

In plaats van te rennen, galoppeer ik :)) Nu nog steeds haha :') Behalve in de gymles, dat ziet er zo knullig uit! Maar op straat etc galoppeer ik gewoon hoor! :))

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:31

NesxNas schreef:
In plaats van te rennen, galoppeer ik :)) Nu nog steeds haha :') Behalve in de gymles, dat ziet er zo knullig uit! Maar op straat etc galoppeer ik gewoon hoor! :))

ja dat dee ik ook altijd, dat was ik vergeten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:32

paardjeanouk schreef:
NesxNas schreef:

ja dat dee ik ook altijd, dat was ik vergeten

Sja, het is gewoon véél comfortabeler! :')

Weidemaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:34

ja, en ik dacht altijd dat ik ook dan zo snel als een paard was. totdat ik met de sportdag van school op de renbaan als laatste eindigde...... :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:43

Ik weet nog wel iets ergs := Een paar jaar geleden gebruikte ik mijn zus als een soort van cutting koe := totdat paardlief haar dus vól omver liep _O- (ze had niks, paard was er niet op gaan staan ofzo anders vond ik het nu niet grappig :P )
En wij deden ook vaak wedstrijdjes, zij rennen wij in galop ernaast en dan maar kijken wie sneller was :+ helaas voor mij vond m'n verzorgpaard het toen nog leuk om achter mensen aan te rennen dus ik verloor ook nog altijd :+
Ohh en bij gebrek aan hindernis materiaal sprong ik over een longeerlijn... ik snap nu nog niet hoe ik op het idee ben gekomen ooit en ben héél blij dat het goed is afgelopen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:44

melody7 schreef:
Ik weet nog wel iets ergs := Een paar jaar geleden gebruikte ik mijn zus als een soort van cutting koe := totdat paardlief haar dus vól omver liep _O- (ze had niks, paard was er niet op gaan staan ofzo anders vond ik het nu niet grappig :P )
En wij deden ook vaak wedstrijdjes, zij rennen wij in galop ernaast en dan maar kijken wie sneller was :+ helaas voor mij vond m'n verzorgpaard het toen nog leuk om achter mensen aan te rennen dus ik verloor ook nog altijd :+
Ohh en bij gebrek aan hindernis materiaal sprong ik over een longeerlijn... ik snap nu nog niet hoe ik op het idee ben gekomen ooit en ben héél blij dat het goed is afgelopen :=

Wat is een cutting koe? :=

Falcobabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:45

Tja, ik ook gwn fiets als paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:47

Maar dit zijn geen 'erge' dingen eigenlijk, dit zijn gewoon opsommingen van wat we deden toen we nog 'penny' waren. (Ik ben nog steeds een penny, hoor! O:))

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:13

Galopperen doe ik ook ja, en springen als een paard... Ben altijd eerst even aan het nadenken bij gym van oja, niet als een paard gaan rennen :')

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:15

NesxNas schreef:
melody7 schreef:

Wat is een cutting koe? :=

Ohh geen idee of het echt zo heet eigenlijk :+ maar gewoon koeien drijven zegmaar, en ik gebruikte m'n zus daarvoor :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:15

Ik kan ook galopperen... doe het nu niet meer, want bij gym wordt je inderdaad raar aangekeken :')

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:18

Was boos op mijn beste vriendin omdat ze als paard elke *nacht* wegliep.
Heb haar toen met alle touwen vast gebonden toen de bel ging en gezegt ' ECHTE paarden kunnen ook niet weg bij de bel'

Ik was evil..
We kunnen er nu gelukkig wel om lachen 9 jaar later

Sperriempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:20

Als Penny heeel stiekem een keer op een hengst gaan rijden die op de stal stond waar mn verzorgpony ook stond. De boer was op vakantie en ik ging dat wel even doen :') godzijdank is alles goed gegaan

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 19:22

Paardje spelen in de lagere school :o
Dan gebruikten we steeds een springtouw of sjaal als teugels die de andere dan rond z'n middel had, en de lijnen van het voetbalveldje op de speelplaats was natuurlijk de hoefslag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:06

Ik lees trouwens nog steeds de Penny :D Héérlijk om al die verhaaltjes lezen met een slecht begin en een goed, zoetsappig einde!

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:12

ik ook! Elke 2 weken bij de supermarkt even snel langs het tijdschriften schap :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:14

Ik heb geen abo hoor, maar love_horse1 en dan lees ik daar ook effe in :D Vooral de fotoverhalen zijn leuk :))

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:18

NesxNas schreef:
Ik heb geen abo hoor, maar love_horse1 en dan lees ik daar ook effe in :D Vooral de fotoverhalen zijn leuk :))

Ja klopt

Vosjeloverx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 20:22

ik ging altijd met een vriendin 'paardje' spelen (op de basisschool in groep 5/6 ofzo). ik was uiteraard het paard en ik wou het paard zijn omdat ik het wel leuk zou vinden om een paard te zijn :') (nu hoef ik dat niet meer zo nodig hahaha) en we hadden zelfs een 'paardenclub' < dat meisje was niet echt een paardenmeisje maar ze vond het wel leuk om mijn 'baasje' te zijn :')