IHN schreef:ik geloof geen snars van het hele verhaal eerlijk gezegd, maar wanneer het wel zo is, vind ik dat jij (nou ja, vooral je moeder) veel fouter zijn dan de stalhouder. Je moeder is verantwoordelijk voor de paarden...je zegt dat er een dierenarts komt als het echt ernstig is..als dit paard er zo aan toe is als jij zegt lijkt me dat ernstig genoeg om eens even eea te checken.
Daarnaast vind ik het vreemd dat je in 1 van je eerste posts al aangeeft dat je geen stalling in de buurt kunt vinden.
En nu aangeeft een stalling op 1 km afstand gemailt te hebben....die stalling heb je in je eerste poging overgeslagen ofzo???
Ook geef je geen antwoord op de vraag waarom de staleigenaar niet wil dat er een deken opkomt, en hoe het komt dat op fotos toch echt paarden met dekens op te zien zijn. Het lijkt me dat, wanneer iemand zegt dat er geen deken op mag de eerste wedervraag is: waarom niet?
En ook zeg je meerdere keren dat je nu gaat beginnen met bijvoeren ongeacht wat de stalhouder zegt, terwijl je in je eerste post al zegt dat je sowieso al bijvoert.
Het hele verhaal klopt van geen kant.
Klopt het wel. Paard inladen en zet hem hier maar neer totdat je iets beters hebt voor die 150 euro krijgt ie hier wel een goede verzorging. En wat je ook kunt doen is subli seniores priores geven.
Nou, dat is een mooi aanbod toch?