PonyParkCity praat :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 23:51

Black_Devil schreef:
ik zou zooo graag een keertje naar ppc gaan!! Ik ben er nog nooit geweest, want ik hoor vaak dat het heel erg duur is...
maar ik hoor ook best vaak op de manege dat kinderen er al heel vaak zijn geweest en soms gewoon een weekendje erheen gaan?
en als ik hier ooit nog heen zou gaan, welke pony's zouden jullie mij aanraden? De meningen zullen wel heel verschillend zijn, maar dan heb ik vast wel een leuke pony als ik op allemaal let! ;)

Ik zelf vind een weekend te kort maar dat is mijn mening ;)

Emmamelody

Re: PonyParkCity praat :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 08:32

Ik ga meestal een weekend. Een midweek en week vind ik echt heel duur. Zeker als je samen gaat, want dat is het ook nog eens 35euro per dag voor een 2e pony
Maar dat maakt me niet uit hoor, een weekend blijft leuk :D

Karla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 15:04

Zijn er meer mensen die Mirabelle kennen?

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:26

Vinden jullie midweek of weekend leuker? En kan 45kg (en 1.60m) nog wel op een grote Shet?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:27

naarppc schreef:
Vinden jullie midweek of weekend leuker? En kan 45kg (en 1.60m) nog wel op een grote Shet?

MIDWEEK !! :D , het liefste dan 1 week :D

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 20:33

love_horse1 schreef:
naarppc schreef:

MIDWEEK !! :D , het liefste dan 1 week :D

Haha, ja. Maar vind je me te groot? En in een midweek worden toch geen activiteiten georganiseerd? Geen barrel race en miss pony toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:07

Weekend vind ik inderdaad ook kort, wij wouden een week gaan maar toen kon 't niet ivm mijn moeders werk, ook is het wel heeel duur hoor..

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:11

nae="naarppc schreef:

MIDWEEK !! :D , het liefste dan 1 week :D[/quote]

Haha, ja. Maar vind je me te groot? En in een midweek worden toch geen activiteiten georganiseerd? Geen barrel race en miss pony toch?[/quote]

ja echt wel !! , dat word wel georganiseerd :) , ik weet het niet of je nog op een grote shet kan ;)

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 21:13

Echt, wordt dat wel georganiseerd? En iemand anders nog: kan ik er nog op?

Emmamelody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:17

1,60 kan wel als je soms even wilt stappen, maar niet de hele tijd rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:18

Nou ik zou er niet opgaan. Stappen of niet, maakt niet uit. Te groot is te groot en te zwaar is te zwaar.

xAnika

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:23

Karla_1999 schreef:
Zijn er meer mensen die Mirabelle kennen?

Jup ! :D

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:42

naarppc schreef:
Echt, wordt dat wel georganiseerd? En iemand anders nog: kan ik er nog op?

Ja :D , ik en NesxNas deden mee aan de miss verkiezing en die barrel race was er ook:)

Black_Devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:46

ik heb gehoord dat je op ppc ook officiele les van een goed instructeur/instructrice kunt krijgen?
verder maakt mij dat ook niet zo heel veel uit ik hou meer van buitenrijden enz, maar mijn houding kan best wel wat verbeterd worden :+
kun je ook echt heel ver buitenrijden etc? want ik hoorde ook dat als je een andere pony tegenkomt (wel gewoon een ppc pony) dat je dan moet stappen omdat ze anders mee gaan rennen ofzo...?
sorry voor zoveel vragen ik ben er nog nooit geweest en zou er echt heeel graag een keertje heen willen!

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:47

Black_Devil schreef:
ik heb gehoord dat je op ppc ook officiele les van een goed instructeur/instructrice kunt krijgen?
verder maakt mij dat ook niet zo heel veel uit ik hou meer van buitenrijden enz, maar mijn houding kan best wel wat verbeterd worden :+
kun je ook echt heel ver buitenrijden etc? want ik hoorde ook dat als je een andere pony tegenkomt (wel gewoon een ppc pony) dat je dan moet stappen omdat ze anders mee gaan rennen ofzo...?
sorry voor zoveel vragen ik ben er nog nooit geweest en zou er echt heeel graag een keertje heen willen!

Ja het park is best wel groot! :D , en van die regel heb ik nog nooit gehoord :? , dus volgens mij hoeft dat niet, wanneer ga je?

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:55

Jaaa, Er is ook les! Maar volgensmij niet elke dag. (:
Het park is best groot dus ja, Je kan best ver rijden :P
En voor zo ver ik weet heb ik niks gehoord over stappen als je een pony tegenkomt..
Als diegene die erop zit wel zegt van wil je ff gaan stappen ofzo, Kijk als je er echt vlak langs gaat/moet zou ik wel even gaan stappen ;P Maar als er 10 pony's nog tussen kunnen rijden doe ik dat eigenlijk niet .. :P Jaa of soms wel, Ik galoppeer niet echt veel ofzo, Het ligt eigenlijk aan de situatie zelf, Waar je precies rijd etc :)
En maakt niet uit hoorr dat je vragen stelt! Ik kwam er int begin met veeell meer hahah :D
Als je nog meer vragen hebt, Stel ze maar :) xx

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 22:58

naarppc schreef:

Je kan nog wel op cappie, Banjo.. enzo hoor :) xx

harriehoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 07:30

naarppc schreef:

Een midweek is wel langer, maar als je in de vakantie gaat heb je meer kans op een grote pony. Als mensen nou vanaf het weekend er al zijn en dan een week blijven, is de kans groot dat een groot deel van de pony's al bezet is. Ik weet niet of jij voorkeur hebt voor een bepaalde pony, maar wij gingen om die reden nooit een midweek. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 08:10

Black_Devil schreef:

Er is niet echt officiele les, dat is meer voor de kleintjes die dan leren sturen enzo... :')

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 09:10

[quote="NesxNas"]
[quote="PaardjesFan1"]
[quote="loveottje"]

Dude als je wil springen ga dan op de manege ! PpC is een familiepark om gezellig ritje te doen,niet om heel de tijd te springen en te galopperen !! Springen is verboden in ppc zelfde als hoofdstellen met bit,dekens,...

dat zeg ik toch ook niet
het was maar een vraag
en ik zit op mijn manege al in de springles dus...
Waarom wil je dan op shetten in ppc gaan springen? :?

dat zij ik niet,
ik vroeg alleen of het kon!

WithinYuuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:10

Heb je in een midweek 5 dagen een pony?

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:12

naarppc schreef:
Heb je in een midweek 5 dagen een pony?

4 :)

PaardjesFan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:38

love_horse1 schreef:
NesxNas schreef:
"Paardjes]
"loveottje"]

Dude als je wil springen ga dan op de manege ! PpC is een familiepark om gezellig ritje te doen,niet om heel de tijd te springen en te galopperen !! Springen is verboden in ppc zelfde als hoofdstellen met bit,dekens,...

dat zeg ik toch ook niet
het was maar een vraag

Ja? , want ik zal je zeggen dat is echt geen succes! -O-[/quote]

dat wil ik helemaal niet!!! :n :n

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:42

PaardjesFan1 schreef:
love_h
"Paardjes]
"loveottje schreef:

dat zeg ik toch ook niet
het was maar een vraag

Ja? , want ik zal je zeggen dat is echt geen succes! -O-[/quote]

dat wil ik helemaal niet!!! :n :n[/quote]

niet gemeen bedoeld hoor ;)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 14:49

Loopt Vosco er nog (vosbonte ruin, oud)?

Vorig jaar was ik er zelf nog en zag ik hem nog staan. Ben wel benieuwd eigenlijk :)