Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jorretje schreef:Spaar nog even rustig door dan. Denk dat nog wel een jaar of 2 aan het sparen bent. Paarden kosten veel geld en niet alleen in de aanschaf.
Ze kosten ook veel tijd, heb jij straks nog wel genoeg tijd als je druk bent met school?
Heb even gekeken, het ziet eruit als een leuk beestje, maar een manege doet niet zo snel een paard weg wat braaf meeloopt in de lessen.
Maar wie weet over een jaar of 2 ,3, misschien mag ie op pensioen bij jou.
[ Afbeelding ]
linn1502 schreef:Meid, misschien gaat Baily nu nog niet lukken, zeker niet alleen.
Maar als je dit echt wilt, zeker blijven sparen. Ik kreeg ook een eigenpaard en op de stalling na heb ik altijd de kosten zelf betaald, dan heb ik het over voer, enten, ontwormen, bekappen, tandarts en zijn spullen.
In die 7 jaar is er (gelukkig) maar een keer een dierenarts bij moeten komen omdat ik telefoontjes kreeg van stal dat hij koliekerig gedrag vertoonde... dit hebben mijn ouders wel betaald omdat ik ALTIJD alles zelf betaalde..
Ik had 2 krantenwijkjes, verdiende daarmee ruim € 300,00 per maand maar dit waren dan wel folders en deed dit vanaf mijn 13e. Mijn paardje kwam niets te kort, had later zelfs alles dubbel.
Waar een wil is is een weg, maar misschien moet je eerst sparen en zorgen dat je een bijbaantje heb en dan kijken of het realistisch is
Succes meid!
linn1502 schreef:Ik had 2 krantenwijkjes, verdiende daarmee ruim € 300,00 per maand maar dit waren dan wel folders en deed dit vanaf mijn 13e. Mijn paardje kwam niets te kort, had later zelfs alles dubbel.
!
Citaat:oo Vertel me je geheim!Volgens mij zou ik met 2 krantenwijkjes net 50 euro verdienen per maand
jorretje schreef:Spaar nog even rustig door dan. Denk dat nog wel een jaar of 2 aan het sparen bent. Paarden kosten veel geld en niet alleen in de aanschaf.
Ze kosten ook veel tijd, heb jij straks nog wel genoeg tijd als je druk bent met school?
Heb even gekeken, het ziet eruit als een leuk beestje, maar een manege doet niet zo snel een paard weg wat braaf meeloopt in de lessen.
[ Afbeelding ]
LoveBailey schreef:jorretje schreef:Spaar nog even rustig door dan. Denk dat nog wel een jaar of 2 aan het sparen bent. Paarden kosten veel geld en niet alleen in de aanschaf.
[ Afbeelding ]
LIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEF die foto![]()
![]()