Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynnepinny schreef:Opeens herinner ik me weer wat van vroeger..
Ik mocht geen eigen pony toen ik kleiner was, dus deed ik alsof de fiets mijn pony was. Zat vervolgens de halve dag te lichtrijden op mijn fiets, cap op, zweepje om de fiets af en toe een tik te geven..![]()
maaike5581 schreef:Dan zou ik het stukje tekst "stiekem penny" in je profiel ook maar eens weg halen
Lynnepinny schreef:Opeens herinner ik me weer wat van vroeger..
Ik mocht geen eigen pony toen ik kleiner was, dus deed ik alsof de fiets mijn pony was. Zat vervolgens de halve dag te lichtrijden op mijn fiets, cap op, zweepje om de fiets af en toe een tik te geven..![]()
Cayenne schreef:Ik heb slechte ervaringen met oudere penny's. Zo kreeg mijn paard drie keer slokdarmverstopping (levensgevaarlijk en hij kreeg er nog een longontsteking bij ook). Het is maar goed dat ik steeds op tijd erbij was, anders was hij zeker gestikt. Uiteindelijk kwam ik er achter dat een 60+ jarige mevrouw steeds schapenbiks voerde, want 'dat vonden de paardjes zo lekker'Ja, maar die beseffen niet dat schapenbiks uit zet in de maag!
Iris82 schreef:Kenmerken van de Penny
* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.
* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.
* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voor..... blablabblabla
littlesannie schreef:ik vlecht mijn pony altijd (ze heeft er dan ook de lange dikke manen voor) ze is mijn prinsessenpony en loopt rond met een roze dekje, frontriem en peesjes. Ben ik dan ook meteen een penny?
BOKTMANDYY schreef:Lynnepinny schreef:Opeens herinner ik me weer wat van vroeger..
dat deed ik ook altijd op de leeftijd van 7/8![]()
JasmijnJoy schreef:Cayenne schreef:Ik heb slechte ervaringen met oudere penny's. Zo kreeg mijn paard drie keer slokdarmverstopping (levensgevaarlijk en hij kreeg er nog een longontsteking bij ook). Het is maar goed dat ik steeds op tijd erbij was, anders was hij zeker gestikt. Uiteindelijk kwam ik er achter dat een 60+ jarige mevrouw steeds schapenbiks voerde, want 'dat vonden de paardjes zo lekker'Ja, maar die beseffen niet dat schapenbiks uit zet in de maag!
Oei!
Hoe ben je erachter gekomen?
Arc_En_Ciel schreef:littlesannie schreef:ik vlecht mijn pony altijd (ze heeft er dan ook de lange dikke manen voor) ze is mijn prinsessenpony en loopt rond met een roze dekje, frontriem en peesjes. Ben ik dan ook meteen een penny?
Nee, want ik neem aan dat jij geen gevaar of oorzaak van overlast voor anderen bent
In mijn ogen is dat de omschrijving van een echte penny
Arc_En_Ciel schreef:littlesannie schreef:ik vlecht mijn pony altijd (ze heeft er dan ook de lange dikke manen voor) ze is mijn prinsessenpony en loopt rond met een roze dekje, frontriem en peesjes. Ben ik dan ook meteen een penny?
Nee, want ik neem aan dat jij geen gevaar of oorzaak van overlast voor anderen bent
In mijn ogen is dat de omschrijving van een echte penny
Laura_Stella schreef:Lynnepinny schreef:Opeens herinner ik me weer wat van vroeger..
DAT DEED IK OOK! Lichtrijden, in de verlichte zit tijdens een drempel, hahahaMet rijkleren en zweepje etc was alleen als ik naar de manege toeging, niet dat ik daarmee voor de lol ging fietsen. En écht lang geleden, had ik een touwtje aan mijn stuur vastgebonden, een teugel
raichalove schreef:tja kakkers of enigkinderen zonder enige herseninhoud zijn vaak van dit soort gevallen prinsen en prinsesjes vinden ze zichzelf maar om ze uit de droom te helpen DIE BESTAAN ALLEEN IN SPROOKJES!
zo ook mijn verhaal...
ik ben dol op risha (aan mijn naam al te zien haha) en om haar even kort te introduceren bruine dartmoor volbloed merrie van 5 jaar jong die op een kinderboerderij gestald staat. nouw... kwam er een penny girl met d'r gang aanzetten en beweerde dat die pony vals was nouw ik en mijn vriendin weten donders goed dat dat niet zo is... en toch jawel naar de eigenaar gestapt hele verhalen opgehangen dat het een rot beest is en een valse knol (enz. ezn. nog meer scheldwoorden ziektes alles vloog de kamer rond) er ze werden nog gelooft ook! omdat de pony dus laat(er) ingereden en zadelmak gemaakt werd werd het dus ook gelooft omdat ze niet zo dol is op mensen op haar rug
pfffffffffff dank u dank u de brutaliteit! kinderen van 8!!
en raisha is dus meden door die kinderen de deurgewezen (100% zeker want dat is ons ook regt face to face vertelt) balen man
BOKTMANDYY schreef:Lynnepinny schreef:Opeens herinner ik me weer wat van vroeger..
dat deed ik ook altijd op de leeftijd van 7/8![]()