langs de bakrand...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DeEenhoorn

Re: langs de bakrand...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-13 21:07

wie ben jij? miss ken ik je... :P en doet riamond nog steeds fanatiek mee of is troubadour jullie nieuwe topper?

Eline_S_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 21:20

Niet langs de bak maar op twitter.
Best teleurstellend. Paardje is hierna direct op dieet gegaan.

Ik: Eindelijk hebben we ons veulentje!
Vriendin: Oohhh wat leuk!! Ik vond Starlight al zoo dik geworden. Daar komt het dus door! Is het een merrie of hengst?
Ik: Een merrie. Maar het is Princes die een veulen heeft....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:42

Eline_S_S schreef:
Niet langs de bak maar op twitter.
Best teleurstellend. Paardje is hierna direct op dieet gegaan.

Ik: Eindelijk hebben we ons veulentje!
Vriendin: Oohhh wat leuk!! Ik vond Starlight al zoo dik geworden. Daar komt het dus door! Is het een merrie of hengst?
Ik: Een merrie. Maar het is Princes die een veulen heeft....

Aiiiw....

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 09:43

dat is een nogal pijnlijke @eline_s_s

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 13:25

Ik was een keer aan het mennen met mijn mini-shet (gewoon uberlichte suly erachter)
Stopt er een auto, man hangt half uit het raam en loopt te schreeuwen dat we die pony helemaal mishandelen om hem zn 'zware' kar te laten trekken enz enz, hij zou ons aan gaan geven bij de dierenbescherming :') Hij doet zijn best maar :+

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 13:26

haha, als de dierenbescherming dan zegt van: ja, dit karretje weegt nog geen 100 kilo, dan heeft die man het mooi mis :')

Pirate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 09:52

Ik heb een keer een geval gehad dat er kinderen op de bakrand gingen zítten terwijl ik reed, en toen koprollen gingen maken en weet ik veel wat, daar zo in de bak. Niet normaal.

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:37

Pirate schreef:
Ik heb een keer een geval gehad dat er kinderen op de bakrand gingen zítten terwijl ik reed, en toen koprollen gingen maken en weet ik veel wat, daar zo in de bak. Niet normaal.

_O- Hoezo irritant ?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:38

Springoefening van maken. Eens zien hoe snel ze dan zijn.. ~~}>

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:01

Ik was toen ik een jaar of 11 was met mijn eigen pony mee op 't ponykamp van de manege.
Mijn pony stond daar toen ook op stal tussen de manege pony's, en toen stond er een keer een meisje bij m'n pony in de stal, en die stond aan een hele groep andere meisjes van de manege te vertellen dat dat haar nieuwe pony was, en hoe wild i wel niet was en dat alleen zij er op kon rijden en bladiebla :+
Meisje stond mooi voor l*l toen ik ze vertelde dat het toch echt mijn pony was :')

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:02

ik rijd nooit in de bak maar aan de kant van de weg gebeurd er veel.

zo ga ik wel eens zonder zadel de weg op haar ik geregeld mensen zeggen zo is die hoog drachtig( ik heb een haf die slank gebouwd is en echt niet dik) haha

ik loop geregeld met haar krijg ik reactie;s van moet je er niet op gaan zitten.
meestal zeg ik maar samen lopen is goed voor bijde en het is nog maar 8 kilometer haha

ook met mennen krijg je leuke reactie;s
vrachtwagens die achter je gaan toeteren reactie van mijn knollie is of terug hinniken, heel langzaam gaan lopen of zelfs stilstaan haha

mensen die allemaal kijk een pony roepen zeg ik vriendelijk tegen go ik dacht dat ik koe reed.

zo nogveel meer dingen

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 12:48

marshmellow schreef:
Ik was toen ik een jaar of 11 was met mijn eigen pony mee op 't ponykamp van de manege.
Mijn pony stond daar toen ook op stal tussen de manege pony's, en toen stond er een keer een meisje bij m'n pony in de stal, en die stond aan een hele groep andere meisjes van de manege te vertellen dat dat haar nieuwe pony was, en hoe wild i wel niet was en dat alleen zij er op kon rijden en bladiebla :+
Meisje stond mooi voor l*l toen ik ze vertelde dat het toch echt mijn pony was :')

Ochjee.. ik heb zo´n hekel aan zulke kinderen :')

aaanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 18:04

De meest rare actie heb ik toch wel op buitenrit meegemaakt, liep met paardlief ónder een snelweg door richting de stoplichten. Komt er een auto aanscheuren en gaat er een vrouw uit het raam hangen, al zwaaiend 'YIIIIIIIIHAAAAAAAAA PAARDJE!' Die had duidelijk nog nooit een op een paard gezeten. :+ Gelukkig dacht mijn paard er hetzelfde over en keek wat dom naar de voorbij scheurende auto. Ik kwam niet meer bij! :')

Maaike_Kealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:27

Ik stond een tijd terug een pony te longeren.
stond een meisje van +/- 8 jaar langs de bak, laat ik de pony aandraven zegt ze eerst dat ze in de verkeerde draf zit... Paar minuten later laat ik der over wat balkjes draven. Deed ik het weer verkeerd want ze sprong er niet overheen.
Komt ze de bak in lopen 'ja geef maar aan mij, ik laat je wel zien hoe het moet'.
Ik was zo verbouwereerd, dat ik niet zo snel reageerde, was gelukkig wel op tijd om maar even vriendelijk te vragen of ze de bak uit wilde gaan.

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 19:29

Maaike_Kealy schreef:
stond een meisje van +/- 8 jaar langs de bak, laat ik de pony aandraven zegt ze eerst dat ze in de verkeerde draf zit... Paar minuten later laat ik der over wat balkjes draven. Deed ik het weer verkeerd want ze sprong er niet overheen.
Komt ze de bak in lopen 'ja geef maar aan mij, ik laat je wel zien hoe het moet'.
Ik was zo verbouwereerd, dat ik niet zo snel reageerde, was gelukkig wel op tijd om maar even vriendelijk te vragen of ze de bak uit wilde gaan.

Jeetje. Dat ze commentaar heeft tot daar aan toe. Maar gewoon de bak in lopen en zeggen dat zij het wel even doet. Waar haalt ze het lef vandaan? Hoezo brutaal?

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:24

Merrick1994 schreef:
Maaike_Kealy schreef:

Jeetje. Dat ze commentaar heeft tot daar aan toe. Maar gewoon de bak in lopen en zeggen dat zij het wel even doet. Waar haalt ze het lef vandaan? Hoezo brutaal?

Inderdaad.. Vind dit ook wel het toppunt := Dat het uberhaupt in je opkomt als 8 jarig meisje ..

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 21:27

haha maaike_kealy :P dat is pas lef hebben...

galatasaray

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:30

kwam pas een meisje aan de bakrand staan en zei zo van : dat paard is zwanger en een vriendin zo van het is een ruin.
en laater zei een vriendin van je pony is echt te dik.

dat is gewoon zo schamend

lisa_water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:34

haha er staan echt geweldige dingen tussen.

van de week aan het lopen met de pony van me vriedin, die 6 jaar oud is maar heel veulen achtig uit ziet.
hoor een meisje zeggen tegen een ander: kijk die is nog jong die wordt later vast een paard, net als die in de wei daar.
moest toen vreselijk lachen.
de pony is 1,25.

ik heb dit trouwens vaker gehoord dat mensen denken dat een pony eerst een veulen is dan een pony en dan een paard.

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:35

lisa_water schreef:
haha er staan echt geweldige dingen tussen.

van de week aan het lopen met de pony van me vriedin, die 6 jaar oud is maar heel veulen achtig uit ziet.
hoor een meisje zeggen tegen een ander: kijk die is nog jong die wordt later vast een paard, net als die in de wei daar.
moest toen vreselijk lachen.
de pony is 1,25.

ik heb dit trouwens vaker gehoord dat mensen denken dat een pony eerst een veulen is dan een pony en dan een paard.

Dacht ik vroeger ook. :Y)

Jeeetje wat een brutale kinderen komen er hier voorbij zeg! :wow:

lisa_water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:39

haha ik dacht het vroeger ook.

ik heb zo iets ook eens gehad. stond tijdelijk op een manege. ik was aan het longeren komt er een jongen van 10 in de bak. vragen of hij het moest doen omdat ik te groot ben voor de shetlander. (ik rij er niet op)

smokey2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:40

daar let ik niet zo op haha

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 21:56

lisa_water schreef:
haha ik dacht het vroeger ook.

ik heb zo iets ook eens gehad. stond tijdelijk op een manege. ik was aan het longeren komt er een jongen van 10 in de bak. vragen of hij het moest doen omdat ik te groot ben voor de shetlander. (ik rij er niet op)

Dan vraag ik me af, of hij het verschil kent van longeren en rijden :') En voor longeren zou je niet zo snel te groot zijn. lijkt me sterk, zou wel kunnen zeggen te klein (paard van bijna 2 meter met een kind van 3 jaar xD)

lisa_water

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:03

tja,,,
ik had hem dus vriendelijk verteld dat dit niet uitmaakte omdat ik er niet op zit.
en een week later stond ik op een anderen stal.
op die manege werdt er te veel bemoeit met me pony's. alleen maar mensen vragen of ze op me pony mochten.

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:18

aaanouk schreef:
De meest rare actie heb ik toch wel op buitenrit meegemaakt, liep met paardlief ónder een snelweg door richting de stoplichten. Komt er een auto aanscheuren en gaat er een vrouw uit het raam hangen, al zwaaiend 'YIIIIIIIIHAAAAAAAAA PAARDJE!' Die had duidelijk nog nooit een op een paard gezeten. :+ Gelukkig dacht mijn paard er hetzelfde over en keek wat dom naar de voorbij scheurende auto. Ik kwam niet meer bij! :')

+1
Dit kom ik ook af en toe tegen en ook mijn paard staat ze dan echt heel dom aan te kijken.

Krijg ook regelmatig leuke opmerkingen over de sokken van mijn paard (tinker): "kijk mamma, dat paard heeft sloffen aan", is daar echt wel het toppunt van.

Ook al een paar keer de opmerking gehad dat mijn paard zo'n schattig veulentje heeft... Paard is een ruin en het "veulentje" is gewoon een C-pony.

En ook verschillende opmerkingen als ik met de shetten op pad ben. Van mensen die ons achterna 'blaffen' tot de vraag of het mini friezen zijn.
Of als we met de ene shet voor de menwagen en de andere erachter lopen... Is die ene pony moe? (Nee, we hebben geen tweespanboompje voor het wagentje)