Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eline_S_S schreef:Niet langs de bak maar op twitter.
Best teleurstellend. Paardje is hierna direct op dieet gegaan.
Ik: Eindelijk hebben we ons veulentje!
Vriendin: Oohhh wat leuk!! Ik vond Starlight al zoo dik geworden. Daar komt het dus door! Is het een merrie of hengst?
Ik: Een merrie. Maar het is Princes die een veulen heeft....
marshmellow schreef:Ik was toen ik een jaar of 11 was met mijn eigen pony mee op 't ponykamp van de manege.
Mijn pony stond daar toen ook op stal tussen de manege pony's, en toen stond er een keer een meisje bij m'n pony in de stal, en die stond aan een hele groep andere meisjes van de manege te vertellen dat dat haar nieuwe pony was, en hoe wild i wel niet was en dat alleen zij er op kon rijden en bladiebla![]()
Meisje stond mooi voor l*l toen ik ze vertelde dat het toch echt mijn pony was
Maaike_Kealy schreef:Ik stond een tijd terug een pony te longeren.
stond een meisje van +/- 8 jaar langs de bak, laat ik de pony aandraven zegt ze eerst dat ze in de verkeerde draf zit... Paar minuten later laat ik der over wat balkjes draven. Deed ik het weer verkeerd want ze sprong er niet overheen.
Komt ze de bak in lopen 'ja geef maar aan mij, ik laat je wel zien hoe het moet'.
Ik was zo verbouwereerd, dat ik niet zo snel reageerde, was gelukkig wel op tijd om maar even vriendelijk te vragen of ze de bak uit wilde gaan.
Merrick1994 schreef:Maaike_Kealy schreef:Ik stond een tijd terug een pony te longeren.
stond een meisje van +/- 8 jaar langs de bak, laat ik de pony aandraven zegt ze eerst dat ze in de verkeerde draf zit... Paar minuten later laat ik der over wat balkjes draven. Deed ik het weer verkeerd want ze sprong er niet overheen.
Komt ze de bak in lopen 'ja geef maar aan mij, ik laat je wel zien hoe het moet'.
Ik was zo verbouwereerd, dat ik niet zo snel reageerde, was gelukkig wel op tijd om maar even vriendelijk te vragen of ze de bak uit wilde gaan.
Jeetje. Dat ze commentaar heeft tot daar aan toe. Maar gewoon de bak in lopen en zeggen dat zij het wel even doet. Waar haalt ze het lef vandaan? Hoezo brutaal?
lisa_water schreef:haha er staan echt geweldige dingen tussen.
van de week aan het lopen met de pony van me vriedin, die 6 jaar oud is maar heel veulen achtig uit ziet.
hoor een meisje zeggen tegen een ander: kijk die is nog jong die wordt later vast een paard, net als die in de wei daar.
moest toen vreselijk lachen.
de pony is 1,25.
ik heb dit trouwens vaker gehoord dat mensen denken dat een pony eerst een veulen is dan een pony en dan een paard.
lisa_water schreef:haha ik dacht het vroeger ook.
ik heb zo iets ook eens gehad. stond tijdelijk op een manege. ik was aan het longeren komt er een jongen van 10 in de bak. vragen of hij het moest doen omdat ik te groot ben voor de shetlander. (ik rij er niet op)
aaanouk schreef:De meest rare actie heb ik toch wel op buitenrit meegemaakt, liep met paardlief ónder een snelweg door richting de stoplichten. Komt er een auto aanscheuren en gaat er een vrouw uit het raam hangen, al zwaaiend 'YIIIIIIIIHAAAAAAAAA PAARDJE!' Die had duidelijk nog nooit een op een paard gezeten.Gelukkig dacht mijn paard er hetzelfde over en keek wat dom naar de voorbij scheurende auto. Ik kwam niet meer bij!