Ik hoop dat ik van de verzorgster op woensdag ( is niet zo aardig en verwend want heeft ook nog een eigen shet !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_horse1 schreef:ik heb dagen afgesproken met de verzorgsters, ik ga op maandag en donderdag ( ben het niet echt eens met maandag want ik wou woensdag en donderdag , maar een verzorgster verzocht haar al op woensdag)
Ik hoop dat ik van de verzorgster op woensdag ( is niet zo aardig en verwend want heeft ook nog een eigen shet !), dat ik haar woensdag op 17 juli mag want dan ben ik namelijk jarig
love_horse1 schreef:ik heb dagen afgesproken met de verzorgsters, ik ga op maandag en donderdag ( ben het niet echt eens met maandag want ik wou woensdag en donderdag , maar een verzorgster verzocht haar al op woensdag)
Ik hoop dat ik van de verzorgster op woensdag ( is niet zo aardig en verwend want heeft ook nog een eigen shet !), dat ik haar woensdag op 17 juli mag want dan ben ik namelijk jarig
vuurneon schreef:love_horse1 schreef:ik heb dagen afgesproken met de verzorgsters, ik ga op maandag en donderdag ( ben het niet echt eens met maandag want ik wou woensdag en donderdag , maar een verzorgster verzocht haar al op woensdag)
Volgens mij ben jij stiekem jaloers op dat 'niet zo aardige' meisje met eigen shet. Je kan ook zeggen; wat super dat ik nu 2 vaste dagen heb! Het is met meerdere mensen altijd geven en nemen
Mooi dat jullie dagen hebben afgesprokenis ook wel zo leuk voor de pony.
xH0RS3S schreef:love_horse1 schreef:ik heb dagen afgesproken met de verzorgsters, ik ga op maandag en donderdag ( ben het niet echt eens met maandag want ik wou woensdag en donderdag , maar een verzorgster verzocht haar al op woensdag)
over twee weken!! Party, haha! Hoe oud word je? x
vuurneon schreef:Ja logisch toch! Een kleinkind is natuurlijk wel anders dan een meid uit de buurt![]()
Tja, dat is nu eenmaal zo als je een pony met zoveel mensen moet delen. T blijft schipperen. Enne maak wat leuks van je verjaardag, die pony loopt niet wegHet is jammer, maar niets aan te doen helaas.
SharonZ schreef:Ah das nou jammer...