Verzorgpony Gevonden ! :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xLHHx

Re: Verzorgpony Gevonden ! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 17:39

ik heb dagen afgesproken met de verzorgsters, ik ga op maandag en donderdag ( ben het niet echt eens met maandag want ik wou woensdag en donderdag , maar een verzorgster verzocht haar al op woensdag >;) )
Ik hoop dat ik van de verzorgster op woensdag ( is niet zo aardig en verwend want heeft ook nog een eigen shet ! |o ), dat ik haar woensdag op 17 juli mag want dan ben ik namelijk jarig _/-\o_

xH0RS3S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:57

love_horse1 schreef:
ik heb dagen afgesproken met de verzorgsters, ik ga op maandag en donderdag ( ben het niet echt eens met maandag want ik wou woensdag en donderdag , maar een verzorgster verzocht haar al op woensdag >;) )
Ik hoop dat ik van de verzorgster op woensdag ( is niet zo aardig en verwend want heeft ook nog een eigen shet ! |o ), dat ik haar woensdag op 17 juli mag want dan ben ik namelijk jarig _/-\o_

over twee weken!! Party, haha! Hoe oud word je? x

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 19:39

love_horse1 schreef:

Volgens mij ben jij stiekem jaloers op dat 'niet zo aardige' meisje met eigen shet :D. Je kan ook zeggen; wat super dat ik nu 2 vaste dagen heb! Het is met meerdere mensen altijd geven en nemen ;)

Mooi dat jullie dagen hebben afgesproken :) is ook wel zo leuk voor de pony.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 07:54

vuurneon schreef:
love_horse1 schreef:

Volgens mij ben jij stiekem jaloers op dat 'niet zo aardige' meisje met eigen shet :D. Je kan ook zeggen; wat super dat ik nu 2 vaste dagen heb! Het is met meerdere mensen altijd geven en nemen ;)

Mooi dat jullie dagen hebben afgesproken :) is ook wel zo leuk voor de pony.

:j

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-13 07:54

xH0RS3S schreef:
love_horse1 schreef:

over twee weken!! Party, haha! Hoe oud word je? x

Ik word 13 :D *\o/*

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 20:52

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 22:12

Het moet jitp he? ;)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 10:04

noaxhorses schreef:
Het moet jitp he? ;)

wat betekend jitp ? :+

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:32

Youngrider in the topic

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 10:34

noaxhorses schreef:
Youngrider in the topic

Haha, nee, Jeugd In The Picture.

* Dus voor mensen onder 16 geloof ik. :)

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 16:26

Oo haha, nouja zoiets bedoel ike

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 16:29

Ja, heb het idd al gelezen van een moderator ;)

mbl_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 08:55

Awwhh!! Wat stom dat hadden die eigenaren best even kunnen ( ja oke je mag wel iets arrdiger doen amar als nog.....) nou veel geluk nog :j

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 10:39

maud318 schreef:
Awwhh!! Wat stom dat hadden die eigenaren best even kunnen ( ja oke je mag wel iets arrdiger doen amar als nog.....) nou veel geluk nog :j

Dankje :D

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 13:22

UPDATEEEE <<) :

ik ben net nog gauw even bij Heidy geweest ( ik verzorg haar niet op deze dag ) om een briefje op te hangen over dat ik haar graag zou willen volgende week woensdag ( op mijn verjaardag :D ) en over dat zij ( dat meisje die op woensdag en zaterdag verzorgd ) dan op een van mijn dagen mag op volgende week maandag of volgende week donderdag. :j het briefje heb ik op het poortje geplakt waar je het open moet maken om bij Heidy te komen :) zodat ze het briefje kan zien ! , verder heb ik haar even nog een poets beurtje gegeven en heb ik haar daarna weer in haar weitje gezet :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 15:40

Update... ;( :

Ik ging net nog even langs om te kijken wat het antwoord is, maar de verzorgster was er niet maar het kleinkind van de eigenaar wel. Zei had dus het briefje gelezen en vroeg of het briefje van mij was. Ik zei ja , en toen zei zei dat kan niet want ik heb haar dan... ;(

Phh... |( , dus ik mag Heidy niet op mijn verjaardag... ;( ben er kapot van... ;( ( het kleinkind kan er trouwens elke dag heen als ze wilt en ze komt ookal woensdag zaterdag zondag ) ;(

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:44

Ja logisch toch! Een kleinkind is natuurlijk wel anders dan een meid uit de buurt :)

Tja, dat is nu eenmaal zo als je een pony met zoveel mensen moet delen. T blijft schipperen. Enne maak wat leuks van je verjaardag, die pony loopt niet weg ;) Het is jammer, maar niets aan te doen helaas.

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 15:49

vuurneon schreef:
Ja logisch toch! Een kleinkind is natuurlijk wel anders dan een meid uit de buurt :)

Tja, dat is nu eenmaal zo als je een pony met zoveel mensen moet delen. T blijft schipperen. Enne maak wat leuks van je verjaardag, die pony loopt niet weg ;) Het is jammer, maar niets aan te doen helaas.

:j :(

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:09

Ah das nou jammer... :(

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 16:54

SharonZ schreef:
Ah das nou jammer... :(

jep , vind het niet echt leuk ;( :( , maarja het enige voordeel is dat ik haar de volgende dag ( ik verzorg haar elke donderdag en maandag ) waarschijnlijk wel heb , op mijn verjaardag kijk ik nog wel effe in de middag als Heidy er staat neem ik haar gewoon mee en als ik het kleinkind zie dan laat ik haar gewoon met rust. :j :( , ik kreeg nog wel een nieuw touwhalster voor Heidy :(

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:01

Ah jammer :(:) Gewoon heen gaan, maar ik zou haar niet meenemen als 'het kleinkind' er is.. Want straks komt ze, en dan is pony weg! Denk niet dat ze dat leuk zou vinden, en jij ook niet. :) Excuses als ik meenemen verkeerd heb begrepen haha :o Maar ik denk toch wel dat je even mag langskomen om haar te zien op je verjaardag? :)

BeautjeLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:02

Wat leuk voor je! Ik ben nu net opzoek gegaan naar een verzorgpaard ;)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 21:02

UPDATEEEE :D :
ik ben net nog even naar Heidy toegegaan met mijn vriendin.
de eigenaar (de oma van het kleinkind), kwam naar mij toe en zij dat ze had gezegt tegen daisyree ( zo heet haar kleinkind. ) dat het mijn verjaardag was en dat dat een speciale dag is, toen zei ze tegen mij dat ik haar gewoon op woensdag ( op me verjaardag ) mag !! :D , ik ben echt zo blij !!! *\%/*

flare

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:03

Wat fijn ! :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 21:15

Laura_Stella schreef:
Wat fijn ! :)

zeker weten , ben echt super blij :) !