Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
faunty schreef:ik spaar ook paardjes
heb er nu denk 50
ga nu ook een echte wereld maken met stal enzo
heeft iemand mes een beschrijven van hoe je die zadeltjes kan maken ???
iertje93 schreef:Ik wil graag meedoen aan die wedstrijd met muziek!!! Ik ga kijken of ik thuis aan de slag kan, ben nu op school![]()
Zijn de paarden van 2014 al bekend?
Edit: Super gave put Dalena!
faunty schreef:heb nu lekker vakantie dus kan lekker aan de slag
4.Conny_love schreef:hee iedereen!
ik wil graag nog meer paarden repainten, maar vin het zo zonde om een nieuw paard te kopen en dan te repainten, aangeien ik er pas twee heb gemaakt en dan bang dat ik hem verpest... heeft iemand nog oude schleich paarden die veel krasjes hebben ofzo en die je niet meer gebruikt? want dan wil ik ze graag hebben/ kopen! alvast super bedankt als iemand die heeft...
groetjes Conny_love
5.iertje93 schreef:Conny, je kunt ook schilderen op goedkope paardjes bij de kringloopwinkels ofzo. Dat doe ik ook. Is hetzelfde als schleich beschilderen en als je dan beter bent kan je gewoon dure paarden kopen
Emma21Nobel schreef:Sorry voor iedereen hier.
Ik vind het hier nu niet meer leuk...
Ik ga niet meer zoveel posten...![]()
Ik vind het erg leuk om nog af en toe te kijken naar jullie creaties.
Maar als er dan staat dat er nieuwe berichten in dit forum zijn, en kijk, krijg ik (en iedereen) dit:
Ik zeg niet dat dit alleen door deze voorbeelden komt, maar veel mensen doen dit!!
1.faunty schreef:ik spaar ook paardjes
heb er nu denk 50
ga nu ook een echte wereld maken met stal enzo
heeft iemand mes een beschrijven van hoe je die zadeltjes kan maken ???
Nienke98 schreef:Dat wat jij net plaatste was dus een onliner![]()
Ik ben niet zo actief op het moment nu, moet nog steeds het 2e deel van mijn riddertuig maken... Ik heb op het moment ook geen materiaal in huis. Verder ben ik nog aan het sparen voor alle paarden die ik nog moet vervangen.
Hier bij deze nog mijn setje voor de LE pinto, weet niet meer of ik die hier al gepost had.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i41.tinypic.com/2uj5ua1.jpg
http://i42.tinypic.com/2mrgmbq.jpg
Nienke98 schreef:Conny_love schreef:wow dat is echt een hele mooie repaint! heb jij dat met pastel gedaan of met gewoon verf? want ik wil ook graag een ker een repaint in die kleur maken maar heb geen idee waarmee....
Hahaha, dat is geen repaint, dat is een Limited Edition. Ieder jaar brengen verschillende winkels een paar schleich paarden uit waar er maar een paar van zijn. (5000 ofzo) Dit zijn alle LE's die ik heb. Er zijn er nog meer maar die heb ik niet.
[ Afbeelding ]
Verder heb ik geloof ik mijn mentuigje nog niet gepost hier. Het borsttuig is nog niet helemaal af, daar moet nog wat bij, maar heb nog geen zin gehad om daar iets aan te gaan doen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog een nieuw leren halstertje.
[ Afbeelding ]