Misschien vertekend de vorige foto een beetje vandaar even een andere. Zelfde meisje, zelfde pony alleen dan met een ander zadel (ik weet die past niet maar heb nu al een hele tijd een nieuwe)
Ik twijfel een klein beetje over haar bovenlichaam wat vinden jullie. Aub dit keer geen reactie van 'is dit serieus' want ik wil het gewoon graag weten.
Bovenlichaam lijkt aan de lange kant, maar voor de rest past het prima.
Maureen_M
Geplaatst: 03-03-13 17:41
Annabel schreef:
Past nog steeds maar ze zit veel te kort
Van dat te kort zitten ben ik bewust. Ik ben 1.58 en ze rijd met dezelfde beugelhoogte als mij omdat ze dat fijn vind. En dat kijkt ze naar de foto's en denkt ze : 'ow.. dat is wel erg kort zeg '
dancer_
Past!
KarmaWitch
Heeft ineens andere laarzen en andere cap? twijfel of zelfde meiske is
Maureen_M
Geplaatst: 03-03-13 17:46
xDaantjxx schreef:
Heeft ineens andere laarzen en andere cap? twijfel of zelfde meiske is
Toevallig heb ik 2 paar caps en 3 paar laarzen waar ze gebruik van maakt als ze mijn paard rijd. Waarom zou het niet hetzelfde meisje zijn
Frummels
Geplaatst: 03-03-13 18:10
maralyn schreef:
Tinker kruising?
Past prima, je brengt m niet uit evenwicht ofwel? Nou.....dan past t
Neuh, niks van gemerkt in ieder geval, ze is ook vrij breed gebouwd want ik heb echt mega stelten en kom er niet echt onderuit. Maar voor het plaatje vind ik mezelf er niet heel mooi op staan.
Heb al wel vaker een foto geplaatst maar toch om weer even bevestiging te krijg of het wel of niet past / wel of niet te zwaar. Ben al enige tijd bezig met afvallen.
Past allebei . Mensen oordelen te snel bij een shetlander. Als het een shetlander is en je komt maar iets onder de buik door vinden sommige je al te groot. Als je bij een grote pony / paard iets onder de buik uit komt past het nog makkelijk. Terwijl Shetlanders juist héél sterk zijn.
Imke1998
Geplaatst: 03-03-13 22:08
past allebei, maar laatste is voor het plaatje niet meer zo mooi, maar die shet kan daar best tegen!