Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horwse schreef:Bah, mensen die zichzelf omhoog proberen te schoppen door jongere meisjes de grond in te boren.
Hard gezegd misschien, maar komop. Ts is 10 meiden!
Inderdaad, het ligt ook aan je manier qua schrijven, maar zelf konden jullie met je 10 jaar ook nog niet volledig goed schrijven?
Bovendien zijn het bijna allemaal sarcastische en overigens vreselijk flauwe opmerkingen.
Ik heb vroeger zat bokkers over me heen gekregen om te weten hoe het voelt. Ik kan je zeggen dat je dag dan wel heel goed verpest is.
Ookal krijg ik nu heel bokt over me heen. (verassend.)
Alsjelieft, meisje is 10, ik snap soms niet waar jullie soms het lef vandaan halen.
hannah41 schreef:monica42 schreef:Achja
Ik ben ook 11en ik wordt ook altijd uitgeschold op bokt,
dat is niet leuk hoor!
Het is uitgescholden..![]()
Enne ik ben ook elf hoor en daar hebben bokkers nog nooit problemen mee gehad. Het ligt ook aan de manier van schrijven/bokken of mensen je serieus nemen.
cam schreef:Het is gewoon een beetje dubbel. TS heeft zich vandaag aangemeld( in vakantie tijd)
Neemt niets aan van de bokkers die wel netjes reageren.
Vertelt een verhaal over iemand op haar manege en die reageert dan ook nog in dit topic. En TS reageert ook nog in een ander topic van iemand die zich ook vandaag pas heeft aangemeld.
Ik krijg dan een beetje argwaan,sorry.
Arc_En_Ciel schreef:De grond in geboord worden door bokkers is inderdaad niet fijn, heb het ook meegemaakt, weliswaar door een reactie die ik heb geplaatst met mijn mening, maar dan voel je je toch wel even heel klein, zo in je eentje tegen een zwam van volwassen dames.
Zeker als je ook nog uitgelachen word ook.