Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thirzascooby schreef:een vraagje ik heb welis een zadel gemaakt maar als ik het dan om doe bij het paard dan glijd hij zo van zijn rug hebben jullie daar een tip voor of is dat altijd??
Nietes schreef:thirzascooby schreef:een vraagje ik heb welis een zadel gemaakt maar als ik het dan om doe bij het paard dan glijd hij zo van zijn rug hebben jullie daar een tip voor of is dat altijd??
singel strakker doen? of onder het maken telkens ff passen?
heb gisteren een zadel (van vilt) voor de falabella hengst gemaakt, een pony zadel, en een koudbloed (grote paarden) zadel.
ben van plan vandaag een western zadel voor de paint? hengst te maken
thirzascooby schreef:een vraagje ik heb welis een zadel gemaakt maar als ik het dan om doe bij het paard dan glijd hij zo van zijn rug hebben jullie daar een tip voor of is dat altijd??
Horwse schreef:thirzascooby schreef:een vraagje ik heb welis een zadel gemaakt maar als ik het dan om doe bij het paard dan glijd hij zo van zijn rug hebben jullie daar een tip voor of is dat altijd??
Mss. een dekje kopen/maken met een ruwe onderkant, zodat hij niet meer van het model afglijd, ook kan het zijn dat je het zadel bij een gladder model omdoet ipv. een model met een duidelijk zichtbaar haarstructuur erin, zoals oa. de ijslander merrie, de twh hengst, volgensmij ook de hannover hengst etc. etc.
of je kan een ruw materiaal op maat maken van je
zadel,.en die op de onderkant vast maken, zo kan hij niet tot weinig meer schuiven
Vandaag heb ik mijn zadelkamer, stallen & bak opnieuw ingeruimd
O
XxXHorsezXxX schreef:Leuke paddock ankie!! Ringetjes en gespjes kun je bij: http://www.riorondo.com./index.html kopen, wel prijzig, maar erg leuk!! Je kunt ze ook zelf maken...