Amaris schreef:Nativa schreef:Hier nog iemand de neiging een sok in Merel's mond te stoppen?
![]()
Twee.
Wintersokken.
En daarna een flinke laag Tape eroverheen, echt niet te geloven dit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meeerel schreef:Klopt ik ben 12 volgende maand 13.![]()
Ik weet heel heel zeker, dat ik heel wat keertjes meer heb gezien hoe veulens werden gechipt en hoe dat ging, en wat daarbij aan de orde is.
Amaris schreef:Meeerel schreef:Klopt ik ben 12 volgende maand 13.![]()
Ik weet heel heel zeker, dat ik heel wat keertjes meer heb gezien hoe veulens werden gechipt en hoe dat ging, en wat daarbij aan de orde is.
Weet je wat Meeerel, om jou dan een plezier te doen want TS weet inmiddels toch wat ze moet weten:
JE HEBT GELIJK!
-.- 
Meeerel schreef:Klopt ik ben 12 volgende maand 13.![]()
Amaris schreef:En onthou he TS, als je later ooit een pony gaat kopen: maak zo'n papiertje!
sharontucker schreef:Amaris schreef:En onthou he TS, als je later ooit een pony gaat kopen: maak zo'n papiertje!
jazeker.. heb het nu wel geleerd.
Maar sommige mensen hebben volgens mij gewoon zaagsel in hun hoofd. ik heb hun zovaak gewaarschuwd dat hun pony binnenkort hoefbevangen zou gaan worden en nog reageren ze niet.
Nu IS ze hoefbevangen en doen ze er niets aan.
Ze loopt nog niet extreem volgens mij (lang niet meer geweest) maar dan nog.
Ladygiroc schreef:Meeerel schreef:Klopt ik ben 12 volgende maand 13.![]()
Dan wordt idd de naam vermeld van degene die het veulen laat chippen. Dat is heel normaal, dat de eigenaar op dat moment het dier laat chippen en zijn naam opgeeft.
Maar dat maakt het nog geen eigendomsbewijs.

sharontucker schreef:Amaris schreef:En onthou he TS, als je later ooit een pony gaat kopen: maak zo'n papiertje!
jazeker.. heb het nu wel geleerd.
Maar sommige mensen hebben volgens mij gewoon zaagsel in hun hoofd. ik heb hun zovaak gewaarschuwd dat hun pony binnenkort hoefbevangen zou gaan worden en nog reageren ze niet.
Nu IS ze hoefbevangen en doen ze er niets aan.
Ze loopt nog niet extreem volgens mij (lang niet meer geweest) maar dan nog.