little_birdy: Past! MyLittleLove: Past! Ekeif96: Past! Pietaaa: Ik vind je wel te lang, maar voor buitenritjes kan het denk ik nog wel pien2010: Past! AntonyGold: Haha, jij bent Evy toch? Maar goed, op de foto past het nog wel! Eskegirl: Past! xVerax: Past! hennienke123: Past! Britt_Sisi: Past! Fairr: Past!
MarlindeRooz
Geplaatst: 27-06-12 17:28
annnneeee schreef:
stipje.
dat kan ook met dat dingetje links naast abboneer!
Welk stipje in godsnaam? Ik snap er niks van Waar staat abboneer? Hoe kan je een topic volgen zonder reactie erin te zetten??
xVerax
Geplaatst: 27-06-12 18:15
Linksboven de OP staat ergens ''auteur'' daarnaast een afbeelding met als t goed is een zwart stipje erin. Als je op het plaatje klikt, staat er geen stipje meer in, dan staat het topic niet meer in je ''eigen berichten'' en andersom
Volgens mij zit je precies op de grens. Het kan, maar liever niet. Ik zal binnenkort is oude foto's van mij opzoeken, ik vond mezelf nl ook te groot maar het kon nog wel. Maar dan moet ik dat even een keer op de computer doen.
mama1973
Geplaatst: 27-06-12 19:29
even een vraagje....heb nog geen foto omdat ik nog zoekende ben.... Ik ben 1,63 en 62/63 kilo en zoekende naar een D pony (zodat mijn zoontje er ook op kan rijden) niet te smal natuurlijk....denken jullie dat dat kan???
Ja hoor, als je een grote D neemt. De pony die ik gereden heb was een kleine D, daar voelde ik mij echt een reus op. 1.38 was ie volgens mij, dat gaat dus niet mooi staan (ik ben net aan 1.65). Gewoon uitproberen dus!