Annabel dankje Tuurlijk! Heel Leuk En is die kalf nou nog steeds neit geboren
DAnkje anikailove
pebble2000
Geplaatst: 20-05-12 09:19
ellenpepper: heb je misschien foto's van dat het op je paard ligt?
ik heb een falabella veulen dekentje ontworpen:
ik heb ook nog een nieuw halster uitgevonden, ik zal er een keer een tekening van maken.
ellenpepper
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 10:07
JA die ga ik vandaag maken En die deken is kei schattig
Ik zal het heel leuk vinden om die te zien
Laatst bijgewerkt door ellenpepper op 20-05-12 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
pebble2000
Geplaatst: 20-05-12 10:48
Dit is dat halster, ik heb het ff snel op de computer gemaakt. Die vierkantjes zijn zulke dingen Dat is zo'n riemsluiting. Zo past elk paard dit halster. Ik zou ff een nieuwe tekening maken.
EDITH : Misschien duidelijker?
pebble2000
Geplaatst: 20-05-12 12:43
Ik ga zelf een halster maken (geen showhalster of touwhalster) en ik heb nu al: *de ringen *de sluitingen *heel veel stofjes
Heb ik nog meer nodig? Zoja wat? Heeft iemand tips?
Oeh leuk zeg! Ik meld me hier ook maar aan . Ik ben Esmé en 15 jaartjes jong Ik ga een dekje maken voor mijn verzorgfjord. Als die klaar is laat ik hem jullie wel zien. Dan hou ik ondertussen jullie dingetjes nog ff in de gaten
ellenpepper: bedankt! ik kan hem nu alleen nog niet maken, ik heb nog geen paardje waarvoor ik hem kan maken, maar na de vakantie ga ik bij iemand vragen of ik zijn/haar shetjes mag verzorgen! (er is een groot weiland vol shetjes tegenover mijn huis.) een vriendin heeft eerder al een touwhalster voor mij gemaakt! en ik heb vandaag nog een opbergzakje voor paardensnoepjes gemaakt, hier zijn de foto's: touwhalster: en het zakje: hij is veel groter dan dat hij lijkt, er kunnen echt veel snoepjes in!
Haha leuk bedacht dat snoep zakje Maar is dat touwhalster niet gigantisch? Ik gav straks fotos zetten van mijn longeerdekje (deze heb ik zelf genaaid Die andere heeft mijn moeder genaaid. Maar ik vind de naaimachine eng )
Wat een leuke spulletjes hier! Krijg je echt inspiratie van wollewaps: wat een vreselijk leuke dekjes!! Heel knap gedaan Is dat niet een beetje een heeel dun touwhalster?
ellenpepper
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-12 16:30
hoi welkom
pebble2000
Geplaatst: 20-05-12 16:39
nee hoor, hij past op een grote shet, ff een foto zoeken. hij is misschien wel een beetje dun ja.
edith:
_Marell
Geplaatst: 20-05-12 18:55
Leuk touwhalster anika, idd. een beetje dun ja Oh ik ga ook een halster maken, heb nu ook al alle ringen en sluitingen, moet alleen nog iets hebben waarvan ik de riemen ga maken...?
@wollewaps: Wow dat dekje is echt zó gaaf, sirieus!
Zoek ook nog de juiste stof voor het dekje die ik ga maken, iets vrolijks maar wat? Ik ben echt ff inspiloos
Leuke longeerdekjes! Ik wil wat gaan maken maar ben inspiratieloos. Voor dat halster heb ik een paardje nodig, maar ik moet tot na de vakantie wachten voordat ik ga vragen op ik een vzp mag. Met het dekje is het hetzelfde verhaal. Iemand nog leuke ideeën?
pebble2000
Geplaatst: 21-05-12 09:00
Ik kon het vorige bericht niet meer wijzigen: deze spullen heb ik voor het halster: In dat portemonneetje zitten ringen voor een halster. Ik wil een western halster maken. Daar wil ik die leren riem voor gebruiken en de sluiting van de roze gaan gebruiken zo: Zal ik de roze riem ook gebruiken voor het western halster?
HOi DAnkje. Leuk idee een western halster. Ik vind zelf roze niet leuk! Vooral niet bij western maar dat is mijn meining.
ellenpepper
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-12 18:42
Hoi HOi Een vriendin van mij (op bokt: lovekwenda) Heeft een heel mooi neusrbontje voor me gemaakt Ik vind hem echt leuk en ik wou weten wat jullie vonden
Ellenpepper: ikzelf ben ook niet zo'n voorstander van roze, alleen ik had even niks anders. Nu wel. Leuk neusbontje! Ik zal eens op die site kijken.
ellenpepper
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-12 08:11
Hoi anikailove ja je zou wel een stof eromheen kunnen naaien.maar het lijkt me moeilijk om door een riem te naaien Vond ik ook. dankjewel. Slakkenrace leuk ga ik eens kijken
wollewaps: misschien is het een leuk idee om jouw uitleg van een dekje maken mailen naar die site? (www.paarden.hobby-site.com) ze zetten het er vast wel op.
ellenpepper: je kan foto's van jou dekje ook naar die site mailen.