Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:41

Ik kan de advertentie ook niet zien. Zo pagina 6 al. wie gaat deel 9 maken :+ :+ :+ :+ :+
Ik heb nu denk ik wel iets bedacht voor jou wedstrijd PalmBierLove, ik zal het eens gaan proberen en als het niet lukt, word het weeeer wat andersxD

LoverHorses0
Berichten: 1348
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:17

Arggggg :( ging ik vandaag naar de ikea om eindelijk eens leer te gaan kopen voor mijn zadels, hebben ze dat niet whaaaa echt stom :( naja dan maar weer druk bezig gaan met halstertjes en hoofdstellen...

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:23

Wat jammer LoverHorse0! Misschien kan je een keer naar de lapjesmarkt gaan. Dara kan je oko skai en leer kopen meestal in veel leuke kleuren! Sorry dat ik nu alweer omenom reageer... Ik ben nu begonnen aan een halster van lint zonder ringetjes. Word ook heel leuk! Ik vind van lint leuk om te maken. Lekker bezig zijn met naald en draad...

_Marell

Berichten: 1157
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: Enter, Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:24

@Elinevandijk: Oke had er overheen gelezen denk ik :') Valt opzich wel mee hoor, het zadel stelt niks voor maar de beugels zijn best wel irritant ja.. Maar ze zijn er al afgeknapt omdat ze er heel laag opzaten.
@Pip: Ah ja, das wel balen ja. Maar hij is tenminste niet zo mooi als de joune maar ik snap dat je baalt.
@Telpeva: Dankje, Ik had eerst zo'n soort haak die je aan het hoofstel kon haken maar dat zag er niet zo mooi uit. Ik heb nu kneedgum gebruikt maar ik moet nog iets anders verzinnen. Ik weet alleen niet wat..?
@Annickx: Volgensmij is het wel duidelijk wat je lievelingspaardje is. :') Al zeg ik het zelf: hij is ook echt prachtig! Je tuig word ook steeds mooier! Ga zo door +:)+ Heb je je ijzerwerk zelf gemaakt? ziet er mooi uit!
@Rosan2001: zo goedkoop? :oo ik heb bijna €1 betaalt voor 1 zo'n pakje.
@anikailove: Die vraag is al heel vaak gesteld! Gebruik de zoekfuntie A.U.B! _-:(
@bokkers in dit topic :') : Bedankt voor de complimentjes over mijn rozetten.
Wauw wat veel @'tjes.

Trouwens hier de foto's alvast van het halster (van suede lint.) met bontje:
Afbeelding
Afbeelding
Je mocht hier toch 2 foto's posten? Nouja, ik doe de rest wel even in link:
Close-up sluiting:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlink
Mijn ideetje voor die deken toen nog.. Was hem helemaal vergeten te posten, maar zoals beloofd:
https://picasaweb.google.com/lh/photo/H ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/g ... directlink

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 18:30

idd 2 foto's zichtbaar, de rest in link, was dat nog vergeten in de OP

ziet er goed uit howrse, ik ben wel benieuwd naar je gesp aan het halster, kan je daar een duidelijkere foto van maken?

eclair98

Berichten: 11610
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:32

wie o wie!
zou er voor mij een shet repaint willen maken?
ik wil niet meer betalen dan 10 euro!
stuur me een pb'tje!

Jilzet
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-09-11
Woonplaats: overal en nergens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:33

ziet er goed uit howrse!

nog geen 1e bestelling van mijn site.. erg jammer.

annick, waar heb jij die belville gekocht? is het fijn? of niet?

carmen99

Berichten: 1071
Geregistreerd: 14-01-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:39

oww, wat balen. dat heb ik altijd met mijn advertenties, ze worden vanzelf verwijderd ;(
weet iemand hoe dit komt? (via pb!)
leuk gemaakt howrse! ik ben ook wel benieuwd naar de sluiting, kan het niet zo goed zien. misschien is het een tip om bij de deken hem wat langer te maken bij de kont.

en bedankt voor de tips pbl!

edit;
als het goed is doet ie het nu wel :)

ik heb de oude shet gescoort voor 5 euries incl. verzendkosten :D
Laatst bijgewerkt door carmen99 op 22-01-12 18:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:43

Ik heb ook nog geen bestelling. Maar wel een halve van mn vriendin. Ik zou de deken idd. nog wat langer maken bij de kont. Ziet er nu een beetje raar uit op de Friese merrie. Ik ben nu bezig met een shet repaint. Het word denk ik zoiets: http://www.iliveforhorses.com/horses/im ... aloosa.jpg
Maar dan een beetje palomino bruin achtig met witte vlekjes.

_Marell

Berichten: 1157
Geregistreerd: 23-08-11
Woonplaats: Enter, Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:35

:') Kon zo snel geen ander model vinden om de deken te showen _O- hij is gemaakt voor de camargue merrie, (of een andere pony.) maar had geen zin/tijd meer om hem op te halen dus heb even snel de friese merrie gepakt... :=
Eh oeps, verkeerde foto van de gesp Hier een betere:
Afbeelding
Afbeelding
Sorry ik kon even geen betere vinden :\ Maar je ziet wel op de foto dat het een soort haak is... het is meer een haak die je aan de ring vastklemt dus niet echt een "Gesp" Oh en op de achtergrond zie je de stift (lakmarker) waar ik altijd hoefjes zilver maak of bvb. een gouden dekje maak. (in dit geval is het een gouden stift.) :')
Laatst bijgewerkt door _Marell op 22-01-12 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Uska

Berichten: 719
Geregistreerd: 02-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:37

@ Telpeva: Dat is idd wel een goed idee. Ik heb geen oud model ofzo, maar ik vind wel wat op te gebruiken :P Hoe kan ik een pakje DASklei eigenlijk het beste bewaren als ik het al een keer open heb gehad?
@ Pip12: Da's balen ja! Maar ik vind die van jou toch veel mooier!

horses007
Berichten: 75
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:41


Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 19:47

Ik vind misschien het randje ietsje te dik. Dat randje is meestal een dun randje. Mijn shetje is nu een beetje palomino met een bruin hoofd, die heb ik nog niet geverfd en is nu dus nog hoe de shetmerrie in het echt was. Ze moet nog wel wat bruiner worden dan nu.

Jilzet
Berichten: 678
Geregistreerd: 10-09-11
Woonplaats: overal en nergens.

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:10

wel mooie deken. maar idd zijn de randjes erg dik..

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:15

Telpeva schreef:
Wow wat gaan jullie snel zeg, en inderdaad weer veel oneliners, en slowchat. Zo is het voor anderen lastig om op de hoogte te blijven van het topic.
Ook een paar vragen over repainten, da's leuk maar dat hoort meer thuis in het repaint topic. Daar heb ik de afgelopen paar maanden vaak genoeg naar verwezen, en meerdere links gepost, dus ik ga bij deze ook ophouden om tips en werkbeschrijvingen te plaatsen hier in het Schleich topic, simpelweg omdat het hier off-topic is en niet iedereen daarop zit te wachten.
Nogmaals de link, [HK] 1/ (Schleich) repainters! Wij repainten vrolijk door!

Als er vragen zijn over repainten, zoek het dan eerst op in dat topic, of vraag het daar,


Moderatoropmerking:
Graag rekening houden met bovenstaande, dit is niet het topic om oneliners te plaatsen en te slowchatten. Bedankt voor de medewerking!

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:19

Ik, kannog niet reageren in het 'repainters topic' dus dat gaat nogal moeilijk. mijn shetmerrie heeft nu een prachtige palomino kleur gekregen.

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:47

Als je daar nog niet kunt reageren, is het niet de bedoeling om dat in dit topic te doen omdat het topic daar niet voor bedoeld is. Iedere volgende offline post ga ik verwijderen.

xDeena_

Berichten: 1855
Geregistreerd: 28-01-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:55

pip12 schreef:
Wow nieuw topic alweer!!
lang niet meer geweest!!

nu 't volgende:
Ken iemand haar?
http://hobby.marktplaats.nl/overige-hob ... nd=96&fs=1
Zij heeft namelijk Melys nagemaakt... ik ben een beetje pissig...

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-QGR8VRNUD.jpg



enige wat je hiervan kan leren is wees voorzichtig met de foto's die je doorstuurd... waarschijnlijk ik heeft zij een keer foto's gevraagd van Melys...


Ik ken haar, ze heeft bij mij een repaint besteld, en doet nu alsof ze deze zelf gerepaint heeft.. :(
Laatst bijgewerkt door iefke op 22-01-12 22:12, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Geen foto's quoten

NagadLove

Berichten: 162
Geregistreerd: 04-10-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 20:59

Ik ben een beetje laat, maar mooi OP PBL!
Ik heb gisteren 4 nieuwe paardjes gekregen *\o/*
Het Friese Veulen, de Dartmoor Pony, en de Pinto hengst en merrie :)
En heb gisteren en vandaag 1 touwhalster, een bitlooshoofdstel een zadel en 2 halsters afgekregen, die(al zeg ik eht zelf) allemaal mooi gelukt zijn voor een eerste keer! *\o/*
Ik heb geprobeerd foto's te maken, maar helaas allemaal mislukt en toen was de batterij van mijn camera op ><
Maaaar, hopelijk komen er snel foto's!

Rosan2001

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-08-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:07

Dat meisje die die repaints 'steelt' is vast niet zo aardig! Wel stom. Dat ze doet dat het haar repaint is! Ik ben benieuwd nagadlove! Welke dartmoor opony heb je gekregen? de bruine of de vos? Hoe maak jij de stijgbeugels van zadels NagadLove? Ik heb ene vraagje, kan je bij het western paardenset met paard de ruiter eraf halen of zit die vast?

NagadLove

Berichten: 162
Geregistreerd: 04-10-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:11

De Bruine Merrie zegmaar :j En de stijgbeugels zijn dikker ijzerdraad en dan omgebogen in de vorm van een stijgbeugel, goed gelukt hoor! Ik zal proberen morgen foto's te maken :j
Bij western set kun je de ruiter eraf halen, maar niet bij de Rodeo of Sliding set.
Bij deze dus wel ---> http://www.wildhorsefeathers.com/images/sl188fv.jpg

Suzie99

Berichten: 924
Geregistreerd: 24-08-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:19

NagadLove schreef:
De Bruine Merrie zegmaar :j En de stijgbeugels zijn dikker ijzerdraad en dan omgebogen in de vorm van een stijgbeugel, goed gelukt hoor! Ik zal proberen morgen foto's te maken :j
Bij western set kun je de ruiter eraf halen, maar niet bij de Rodeo of Sliding set.
Bij deze dus wel ---> http://www.wildhorsefeathers.com/images/sl188fv.jpg


Wel! bij de sliding set kan het paard uit het zand en het mannetje uit het zadel!!!

Heb net van m'n oma skai en nepleer gekregen voor me webwinkeltje

NagadLove

Berichten: 162
Geregistreerd: 04-10-11

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 21:23

Echt? Ik dacht toch echt van niet? :n
Iemand hier zei van niet, maar wel dus...
Alleen maar leuk :j :D

Palmbierlove

Berichten: 1852
Geregistreerd: 09-09-08
Woonplaats: Wonderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 21:26

dat gaat al hard met je verzameling nagadlove ;)
ben ook benieuwd naar je tuig

bij alle vaste sets kan de ruiter van het paard, alleen het zadel en hoofdstel zit wel vast
ik heb ze nu allemaal :)

dat meisje zal vast wel aardig zijn, alleen jammer dat ze anderen na-aapt,
maar daaruit kan je nog niet de conclusie trekken dat ze niet aardig is, als je dr verder niet kent..

geen foto's quoten aub

NagadLove

Berichten: 162
Geregistreerd: 04-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 22:03

Palmbierlove schreef:
dat gaat al hard met je verzameling nagadlove ;)
ben ook benieuwd naar je tuig

bij alle vaste sets kan de ruiter van het paard, alleen het zadel en hoofdstel zit wel vast
ik heb ze nu allemaal :)

dat meisje zal vast wel aardig zijn, alleen jammer dat ze anderen na-aapt,
maar daaruit kan je nog niet de conclusie trekken dat ze niet aardig is, als je dr verder niet kent..

geen foto's quoten aub



Haha, ik weet het :)
Ik krijg van alle kanten hier thuis paardjes :j

Waarschijnlijk ga ik binnenkort met de vader van een vriendin (modelbouwer) een bak, met omheining en plantjes enzo maken voor mijn Schleich's, iemand ideeën om de randen eromheen wat op te fleuren, bloemen enzo hebben we al maar nog andere ideetjes?
Ik hoor het graag :)