LoveXenH: te groot specialmoon: is een beetje een onduidelijke foto, maar lijkt ook te groot, volgende foto zeker weten te groot Claire: past netjes! horses1990: past Jolandeee: hmm, vind je bovenlichaam wel erg lang, vind je net te groot.
Anoniem
Geplaatst: 02-01-12 10:28
Je bovenlichaam is veel te lang. Je belemmert de shet in zijn evenwicht.
Laatste foto vind ik niet erg fijn er uit zien. Je shet raakt zo uit zijn balans, zeker als je wat harder gaat in het bos. Vind je te groot, bedenk ook zelf even dat je al 13 bent. Oftewel, misschien kun je beter niet meer gaan rijden op deze pony. Er zijn talloze andere leuke dingen die je kunt doen met je pony.
clhufl
Geplaatst: 02-01-12 10:36
laatste vind ik te groot. qua benen vind ik het nog passen, maar je bovenlichaam is veel te lang
Mglii____
Geplaatst: 02-01-12 10:50
Jolandeee : ik vind je te groot
edit : je zadel lijkt ook te klein voor jou
Laatst bijgewerkt door Mglii____ op 02-01-12 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Alles past behalve de 2 op de shetjes. Die op de zwarte shet, in de openingspost staan hele leuke plaatjes die overduidelijk laten zien dat als je niet meer past.... hier val je heeeeeel duidelijk onder. Brune shet inderdaad zadel een halve meter naar achter, je zit hem bijna in zijn nek