Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Sofie schreef:Wat een leuke verhalen!
Reacties vaak genoeg gehad. Met een pony die ik eerst verzorgde reed ik veel buiten. Heb was een ruin, kruising met arabier. Kreeg een keer de vraag of het een hackney hengst wasEn de Shet die er bij stond, daar ging ik vaak mee fietsen. Heb heel vaak naar m'n hoofd geslingerd gekregen of ik de hond aan het uitlaten was. De Shet is ook in het theater geweest, bij een kinder-toneelstuk. Ik moest even wachten tot hij op mocht, dus in de tussentijd even lekker wandelen. Het theater was in het centrum van Amsterdam. Wat doe je dan? Juist, wandelen over het Leidse plein
We zijn toen ook in een café geweest en daar werd een heel toepasselijk lied gezongen, jullie mogen raden
EN een keertje met m'n eigen pony was er een klein meisje wat schreeuwde: "wat een dunnen poten!". Ja, m'n pony was wat mager, maar haar benen waren niet extreem dus
Kon er wel om lachen.
Nessie schreef:'Wat een mooie manen!' krijgt Wolder vaak
Dit is mijn pluisje met zijn manen:
Of 'Wat een mooi paard'
1x een x: Oh die witte is mooi (Ik reed samen met een bruine)
En ook een x toen Wolder bij 2 schilders vol in de remmen vloog omdat er een steiger stond; 'Dat paard heeft ABS'