Jackytje schreef:Dierenmishandeling? Ik hou superveel van mijn shet. Ik heb geen andere mogelijkheid. Ik had al een foto gepost bij ben ik te groot/zwaar en de meerderheid zei dat het nog nét paste. Mijn ma is het er mee eens. En als ik zo'n dierenmishandelaar was, waarom zouden we dan geheel nieuwe stallingen bouwen, waarom zou ik mijn dieren dan elke dag verzorgen, waarom zouden we dan een geheel nieuwe weide kopen? Ik zoek echt een oplossing voor dit, maar door te zeggen dat ik een dierenmishandelaar ben zonder mij te kennen dan help je me ook niet verder..
Wees aub niet zo agressief.. Ik word gewoon al helemaal depri van die woorden.
Ik bedoel het niet agressief, maar omdat je dus geen andere mogelijkheid hebt blijf je rijden. Ok, je moet het zelf weten. Ik blijf bij mijn standpunt, dan indien je te groot/lang bent voor een shetlander en je blijft erop rijden (niet alleen jij, maar in het algemeen) dat je je dier aan het mishandelen bent. Sorry als dit hard overkomt, maar is gewoon mijn mening. Mishandelen heeft niets te maken met kopen, maar met het welzijn van de shetlander. Denk aan de toekomst van dit beest, over een paar jaar krijg je de problemen die je nu veroorzaakt. Maar je moet het zelf weten