Hoe snel geld verdienen voor je paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 20:49

PaysBas schreef:
dmii95 schreef:
Zoals de titel al meld, moet ik snel maar dan ook snel 1000,- hebben voor mijn paardje,
ik moet deze namelijk snel overkopen omdat het niet meer goed gaat bij de boer en ik helemaal zelf met der verder wil en ergens anders plaatsen.
het is echt met spoed anders word ze aan iemand anders verkocht. ;(

Waarom post je dan dit topic?

dmii95 @ [EA-GZ-PP] GZ mooie E pony / paard omgeving Groningen(friesland,drenthe

Hierin meld je juist dat je op zoek bent naar een paard/pony terwijl in bovenstaand bericht je meldt dat de pony/paard boerderij kunt overnemen.
Vind het erg verwarend. :o

Heb jij inmiddels al een krantenwijk genomen om de boel te financieren? :Y)

haha dat klopt!
Ik hoor nu ook van iemand die m kent dat ik hier geen contract mee kan sluiten, en ik heb dus gister nog met de boer gepraat en hij vraagt er nu alweer meer voor dus was ik ondertussen ook al eens aan het verder kijken voor het geval dit niet lukt.
Ze is namelijk 1.48 en ik 1.75 dus zal ook mooi zijn als ik iets groter had dus het is even afwachten.
Maar dit topic omdat mensne misschien baantjes ervaringen manieren hebben om snel geld te verdienen, snapsst?(A)

vuurneon

Re: Hoe snel geld verdienen voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:55

hihi goh ik ken de boer toch wel erg goed :D Onvoorspelbaar als het maar kan! :P
Heb je al een baan gevonden? :)

dmii95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 10:42

vuurneon schreef:
hihi goh ik ken de boer toch wel erg goed :D Onvoorspelbaar als het maar kan! :P
Heb je al een baan gevonden? :)

haha ja, maar ik heb nu intotaal al 6uur voor hem gewerkt in 2 dagen, dit had ik ook kunnen doen bij een BETAALD iets -_-
maar ik doe nu folders en ik sta ingeschreven bij AH, maar ga binnekort snel over naar n callcentre

Pinkellady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:51

Het is veel geld maar als je het echt wilt is het haalbaar,

- Vraag in de buurt om klusjes, hond uitlaten, kinderen passen, de tuin doen ( Mijn broertje krijgt 5 euro per keer dat hij de
tuin doet, als je de hele wijk af gaat heb je al heel wat)
- Zwart werken verdien je het meest omdat je dan geen belasting ofzo moet betalen, officeel is het illegaal.
- Je kan een boer helpen op de boerderij koeien eten geven, of iets anders, op een boerderij is altijd wat te doen.
- Ga kleine kinderen rijles geven in een rijbak die je mag lenen of bij hun zelf thuis, vraag een paar eurotjes en het is nog leuk ook.
- Vraag je ouders of ze nog iets weten, mischien mag je bij huis wel wat doen.
- Ga boodschappen voor oude mensen doen, bijv. je oma of iemand anders in de buurt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en heel veel succes!

fysio_juul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 16:57

weet je zeker dat dit paard verder helemaal goed is enzo? Als je een wilde aankoop doet kost het je vaak meer geld dan je bedacht had :S