Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lynnXtubbie schreef:Nou eerlijk gezegt past het er niet inMaar wat er wel in zit:
2 bakken snoepjes, 2 dekjes, vliegendeken, 2 paar shetlander peesjes, 1 paar cob peesjes, 1 paar full peesjes, baby shampoo, foto van me paardje, hoofdstel, 3x halster, halster touwen,longeer lijn, hoofdstel, longeerzweep en verder weet ik het zo niet..
Cap, poetskist en al dat andere past er niet in .

)
.

is voor mijn jongste paardje

beetje te groot, maar is alleen de hals, voor de rest is ie prima)
in alle kleuren en maten, gewone en touwhalsters, en ook wel heel veel touwen
)
(wij verhuizen en na de winter breng ik alle winterspullen al naar daar, want ze komen volgende winter aan huis
:

(koop ze altijd van 3 of 4 eurie's dan kan ik ze weggeven en/of weggooien als ze vuil zijn..)
)
)
)iloveyoujorg schreef:Malouke en chalinka @ ik dacht dat ik veel spullen had
chalinka schreef:goh..... heb je een halve bladzijde
zadels:
-zwart dressuurzadel van decathlon met singel en beugels en riemen
-zwart veelzijdigheidszadel van decathlon , kaal, amar moet hier de beugels en riemen nog hebben liggenis voor mijn jongste paardje
-bruin springzadel van stubben met singel en beugels en riemen, is het oudste van de hoop maar nog het beste
hoofdstellen:
-zwart hoofdstel met kneveltrens & teugels voor rahere van decathlon
-zwart hoofdstel met bit & teugels voor blesco
-zwart/blauw onderlegd hoofdstel met enkelgebroken bitje (nog geen teugels) voor flint (tis eigenlijk wat te groot) van hh
-natural hackamore, was eigenlijk een miskoop, flint ga ik niet bitloos kunnen rijden (door zijn gedrag) en rahere vind het maar niks
-nog ergens een natural hackamore, ooit is zelf in elkaar geknutselt
-en nog een hele boel hoofdstelonderdelen en bitten
zadeldekjes:
-30-tal dekjes
-bontje voor onder het zadel
dekens (allemaal voor rahere):
-blauw zweetdeken van premiere (185)
-bruin regendeken van premiere (195beetje te groot, maar is alleen de hals, voor de rest is ie prima)
-bruin uitrijdeken van decathlon (FS)
halsters:
-ik zou mij niet vergissen dat dat er ook bijna 30 zijnin alle kleuren en maten, gewone en touwhalsters, en ook wel heel veel touwen
longeermateriaal:
-longeersingel
-pessoatuig
-2 longes (soms is de ene vuil en dan kun je de andere gebruiken, met de paarden die hier zo braaf zijn aan de longe)
-longeerbitstukje (word ook gebruik met wandelen of zo)
hulpteugels/hulpmiddelen
-2 of 3 trainingsticks
-dressuurzweep
-springzweep
-sporen (die we niet gebruiken)
beenbescherming
-gele beenbeschermingsset HH
-blauwe beenbeschermingsset tantinny
-khaki beenbeschermingsset norton
-blauwe peeskappen
-groene peesbescherming decathlon
-magenta peesbescherming BR
-witte peesbescherming tantinny
springmutsjes/vliegenfrontriemen/vliegenkappen
-magenta springmutsje
-khaki springmutsje
-2 vliegenfrontrieemn
-2 vliegenkappen (kan het maar voor 1 paard gebruiken, bij de andere liggen ze toch na zoveel tijd tegen de grond)
waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten
wat zal het goed zijn dat ik binnenkort 2 zadelkamers heb waar ik dat allemaal kwijt kan(wij verhuizen en na de winter breng ik alle winterspullen al naar daar, want ze komen volgende winter aan huis

)
voor een grotere pony, maar deze pastte ook op mijn shetlander. 

Het lijkt in m'n kast veel minder dan het daadwerkelijk is.

voor otje
)