laatste te groot en miss ook wel te zwaar...hoe groot denken jullie?en nee niet in mijn profiel spieken
hihi mooi het word mijn nieuwe pony . Het is trouwens wel echt een goed breedgebouwde pony tinker x haflinger
pietta, TheJokerr en ponylies passen niet meer, de rest wel, mischien niet allemaal perfect voor t plaatjes maar t past wel!
ponylies: veelste grootgeloof dat die pony 1,35 oid was, heb je ooit in vorige topic gezegdskyline: past mits je een groter zadel koopt, dit is echt een te klein zadel voor jou waardoor het bij je nieuwe pony niet goed op zijn rug zal liggen
pietaaa ; past heeel misschien nog net. ponylies : veelste groot skyline : past nog makkelijk ! idd groter zadel kopen.
ponylies ; echt te groot hoor , je bovenlichaam steekt er echt boven uit!skyline : past makkelijk hoor , maar je beugels kunnen wel ietsjes langer
Ponylies: Veel te grootSkyline: Past goed hoor, leuke combi! Ik zou indd wel een groter zadel kopen, anders rijdt het ook niet zo lekker voor jezelf.
xStrawberry schreef:Ponylies: Veel te grootSkyline: Past goed hoor, leuke combi! Ik zou indd wel een groter zadel kopen, anders rijdt het ook niet zo lekker voor jezelf. Ja inderdaad en een groter zadel , beugels iets langer , dan ziet het er perfect uit hoor
Ponylies: Te groot.Skyline past nog wel mist je je beugels een paar gaatjes langer maakt en een groter zadel koopt.