Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
natasha1996 schreef:wie heeft hier eigenlijk allemaal de toltende ijslander
carmenbrum schreef:Ik ben opzoek naar een partijtje Schleich paarden, maakt niet uit hoe oud en welke, maar gewoon voor weinig geld. Ik ben nog maar net op Bokt, en ik weet niet hoe ik zelf een topic kan plaatsen..?
NathalietjeB schreef:oeh die schleis van zenyatta wil ik ook wel hebben
xHaithi schreef:Mijn voskleurige ijslander gaat normaal ook op de post vandaag! Ghoho! Ik hoop dat hij snel hier is ^^
ponylies schreef:hoi allemaal heb er weer 2 bijpercheron veulen (nu is die familie compleet) tinker veulen (ook nu familie compleet) en de springset
Cyntje schreef:En onderweg voor moederdag:
Lippizaner hengst, springset en Percheron hengst
Ga denk ik maar een hengstenhouderij beginnen ofzo, aangezien me dat IRL niet zal lukken
carmen99 schreef:dat is waar. hier is het ook niet duur: http://www.wateenspeelgoed.nl
Palmbierlove schreef:zo dan ben je een dagje ziek en dan zitten we opeens al in deel 3..
Naborah superleuke OP. En hoe bedoel je dan die verffout bij de percheron hengst?
Roosje01 schreef:mijn valk repaint staat voor de geinteresseerden nu officieel te koop op mp http://link.marktplaats.nl/444945516
Marijke_1995 schreef:Mooi topic Naborah!
furyke schreef:kom er net achter dat de markt hier zaterdag pas om 12 uur begint en ik dan heb afgesproken om buiten te rijden.
denk dat ik dan niet kan gaan
Cyntje schreef:Beterschap Naborah en een fijne vakantie, ik ben ook al een week ziekjes en mijn dochtertje helaas ook, dus na 2 gebroken nachten ben ik aardig gaar nuen ik ben huisvrouw das mijn excuus om te bokken
Maareh... nee Schleich vertrouw ik mijn bijna 2-jarige dochtertje niet toe, die staan hier veilig op plankjesEvenals mijn Salinero
Ik heb wel veel Grand Champions en andere paardjes waar ze mee mag spelen later. Ze heeft nu ook al mijn MLP'S
Hoop dat vandaag het pakketje komt, kan ik er naar staren
Koninginnedag gaat hem voor ons morgen niet worden, kleine is dus nog steeds ziekjes... maarja...