shetje past nog mooi , leuke combi
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisannee93 schreef:New forest kan geen bonte kleur hebben.
Dan moet het al haast een kruising zijn van verschillende rassen.. Het ziet er niet naar uit dat er arabisch bloed inzit ofzo, dus ik gok ook niet op een NRPS..
Hij heeft een beetje stevige, korte benen.. misschien kruising met een tinkerxnewforest?![]()
Ik zou het gewoon even navragen.
Eveliien_ schreef:lisannee93 schreef:New forest kan geen bonte kleur hebben.
Dan moet het al haast een kruising zijn van verschillende rassen.. Het ziet er niet naar uit dat er arabisch bloed inzit ofzo, dus ik gok ook niet op een NRPS..
Hij heeft een beetje stevige, korte benen.. misschien kruising met een tinkerxnewforest?![]()
Ik zou het gewoon even navragen.
arabisch dan nog?
annelindeeee schreef:Nou Lisanne, nu ik zie dat jij het aandurfde
Doe ik ook maar een poging
Ik kreeg laatst namelijk een opmerking of ik niet véel te groot was voor dit kleine ponytje...
Mijn pony is 1.41m, ikzelf ben 1.68m
En dit is de andere pony die ik nu rijd, zij is 1.45m
Eveliien_ schreef:lisannee93 schreef:Ik vind niet dat je aan zijn hoofd kunt zien dat er wat arabisch inzit... Nee, dat zie ik er niet aan af.
aan wat zie je het dan wel? :s
Binckydenice schreef:Ik ben wel beneiwud naar een dressuurfoto van jou
hiempie3 schreef:Ik ben 1.67 en 55kg.vanaf welke maat zou het beste bij me passen.
Ik wil het liefst zo klein mogelijk dacht zelf zo 1.50/155 als stokmaat want het moet ook weer niet een raar gezicht worden.
hiempie3 schreef:Ik ben 1.67 en 55kg.vanaf welke maat zou het beste bij me passen.
Ik wil het liefst zo klein mogelijk dacht zelf zo 1.50/155 als stokmaat want het moet ook weer niet een raar gezicht worden.