Eigenaren vragen???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liannevh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 07:13

.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:17

Hoe weet je nou al welk paard jou paard word? Dat kan helemaal niet. Heb je het paard al? Anders kan je niet weten of hij sterke hoeven heeft of niet, dat is per paard heel verschillend!

FornoydHest

Re: Eigenaren vragen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 20:42

Dat hebben de oude eigenaren van het paard gezegd. En ik geloof dat, omdat ik ze ken.
En we kunnen het heus wel betalen hoor!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:46

Meis, JIJ kan nu niks betalen omdat je niet werkt. Jouw ouders betalen alles en hebben ze al toestemming gegeven? Ik vind dit topic een beetje vervelend worden omdat je in alles een weerwoord hebt dat je het toch allemaal wel weet omdat je zooo veel ervaring hebt. Ook dat het makkelijk te betalen is.
Wil je weten hoeveel mensen er zijn opgelicht op de mooie blauwe ogen van de verkoper ook bekende? Ga naar napluizen op bokt.

LoveShetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:26

TS wanneer ben je eigelijk van plan om het te gaan vragen aan de eigenaren? Het topic dwaalt helemaal af maar je vraag was hoe je het moest vragen. Al een aantal keer is er gezegt: gewoon vragen of je daar je paardje kan stallen en wat de faciliteiten zijn. Je wilt dat je moeder mee gaat maar weet je moeder dat al? Weet je zeker dat het mag van je ouders? Je kunt ook de lijst met kosten en de tijd neerleggen bij je ouders en vertellen dat je alleen nog een stalling nodig hebt en of je ouders daar in mee willen zoeken en daarna eens goed kunnen bekijken of jij wel of niet je eigen paardje mag. Ik heb je topic een tijdje gevolgd en ik krijg het gevoel dat je af en toe wat dingen zegt die tegendraads zijn met andere dingen die je hebt gezegt. Alsof je niet helemaal eerlijk bent. Vat het alsjeblieft niet verkeerd op want ik probeer je alleen maar te helpen. Ik weet PRECIES wat jij nu doormaakt.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:24

Weten je ouders het? Ja of nee?